Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (3688)
Puoli vuotta oli todella kuluttavaa ja raastavaa aikaa sairaan mustiksen kundikaverin kaa, oltiin 25v molemmat tuolloin. Luojan kiitos ei asuttu yhdessä, hänellä ilmeni mustis kohtaukset laajalla skaalalla:
-Kerrostalo kotini rappukäytävässä kulkevat postin jakelija miehet kävivät varsin luonani panemassa
- Juon siksi siideriä, että antaisin miehille mielikuvaa antavasta naisesta
- Soitteli ja lähetteli viestejä kännissä epäily monologejaan, kuinka petän häntä esim. hänen kavereidensa kanssa.
- Kun sain tarpeekseni hänen kännisoitoistaan, niin laitoin vastaajani päälle menemään hänen siskonsa numeroon, ja hän typerä alkoi siihen känni monologejaan selittämään, sai sitten myöhemmin siskoltaan kunnon ripitykset sekoilustaan.
- Ihmetteli miksi käytän kuukuppia, luuli että sillä teen paikat isommaksi, että mahtuu suurempi muna sisään!?
- Hajustettu pyykinpesuaine oli arveluttavaa, sillä houkuttelen miehiä luokseni..
- En olisi saanut käydä hänen mukaansa tanssikurssilla, kun sitten oon lähikontaktissa miesten kanssa, ja sen takia muka meen tanssimaan.
- Vihjaili milloin missäkin yhteydessä, että miulla on joku toinen mies, ja olen hänen kaa vaan säälistä.
Selvisi äkkiä, että hänellä itsellään oli suhteemme ajan toinen nainen.
Kaikki asiakaspalvelijat kun hymyilivät ja tervehtivät mulle, niin se oli joku salainen merkki, että olen pannut sen kaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exä piti ruutuvihkoa, johon kirjasi milloin kävin kaupassa/miten pitkään mulla meni kaupassa, missä liikkeissä kävin, ketä tapasin, otti kuitit talteen vihon väliin. Noiden tietojen perusteella tuli "totuus" kenen kanssa olen pettänyt - ja milloin. Kauheimmat väitteet oli et panin lähikaupan kauppiaan (iäkäs mies) kanssa autossani kaupan parkkipaikalla ja mulla on s e x suhde kaupassa pyörivän vartijan kanssa (nuori nainen) kanssa. Huomionarvoista et mä ja ex oltiin nelikymppisiä tuolloin.
Ei jumalauta.
Vähän tämmöistä oli munkin entisen mieheni kanssa. Olen sitä mieltä, että nämä on niitä miehiä, joilla itsellään pyörii seksi ja paneminen mielessä koko ajan ja ovat epävarmoja itsensä suhteen, kun siihen osuu vielä mustasukkainen luonne, niin tulos on tämä.
Sitä vain ihmettelin omankin miehen kohdalla, että uskooko ne todella noin mielikuvituksellisia juttuja. Missä todellisuudessa joku asiakas käy kauppareissullaan kauppiaan kanssa autossa tai jossain panemassa? Onko hän koskaan kuullutkaan sellaisesta, tai nähnyt?
Meillä täällä pikkukylässä oli sellainen jo vanhempi kyläkauppias, joka leikkimielisesti flirttaili naisten kanssa, hän oli ihan mukava ja huumorintajuinen mies. Ja todella minunkin exä väitti minun jossain välissä aina käyvän siellä takahuoneessa sekstailemassa. Tämän kauppiaan vaimokin oli siinä kaupassa töissä, eikä siis sanonut koskaan mitään? En ole vieläkään varma, että uskoiko mies todella itsekin näihin kehitttelemiinsä tarinoihin.
Ja jo sekin, että hän siis kuvitteli minun olevan aina halukas ja valmis seksihommiin ja olin aina jalat levällään jossain, jos en ollut kotona. Minä en tunne enkä tiedä yhtään naista, joka olisi niin ahne seksin perään, että mikään ei riittäisi ja jokaisen vastaantulevan miehen kanssa olisi samantien panemassa. Bussikuskejakin hän epäili, kun kuljin työmatkat linkillä. Kun kysyin, että miten se sopii aikatauluihin ja entä ne bussin muut matkustajat, niin kuulemma hätä kyllä keinot keksii ja aikataulut on jo valmiiksi suunniteltu niin, että minua ehdittiin jossain takakontissa kiireesti panna.
Että sellaiset järjestelmät oli kehitetty ihan minua varten.
Epäilen, että kyseessä on jo jonkin sortin mielisairaus. Mielenvikaisethan näkee ja kuulee olemattomia ja uskoo vaikka mihin. Ei normaalijärkinen ihminen usko noin hulluihin asioihin. Joku seksuaalisuuteen liittyvä häiriö se on.
Mun nuoruuden tyttöystävä oli varmasti jo henkisesti jotenkin sairas, kun luuli vaikka mitä kahelia. Mm: vaihtoi tv-kanavaa aina kun vilahti naisia ruudulla, varmasti niitä kaikkia himoitsen!, kämppänsä ohi ajavien naispyöräilijöiden prseitä muka ikkunaverhon raosta kurkistan kuolaten, repi ilmaisjakelu lehdistä naisten kuvia- ne on mun tulevia panokavereita, soitteli omille naiskavereilleen uhittelusoittoja, että turha yrittää mun miestä!, otti kämppänsä ikkunan läpi kuvia ohukulkevista naisista, ja näytti kuvia mulle, ja käski mun tunnustaa pettämiset, rakastumiset kyseenomaisiin naisiin jne jne.
Emme kerenneet kuin 3 kuukautta seurustella.
T. Nykyään 40v mies
Mun ex sai mustis raivarit kun talvella syötin lintuja pihallani, ne linnut kuulemma vie kaiken huomion, ja yrittävät erottaa meidät toisistamme. Huuteli ikkunasta aina linnut pois, ja kerran kun kävi lintulaudalla niin näki mun kengistä tulleet jalanjäljet, niin ne oli tottakai hänen mielestään jonkun vieraan ukon jäljet! Mesosi luuloansa tovin, sitten silloin lopetin suhteen.
Eksällä oli seisokki ongelmia, syytti minnuu siitä, että kun mä käyn vieraissa ja hänen kalunsa sen aavistaa, niin siksi ei seiso..ton hullun väitteen kuultuani otin eron.
Exä yritti pakottaa, että ajaisin polkupyörää ilman sitä satulaa, kun mukamas sitten ajattelen siitä satulasta vieraiden miesten kanssa panemista. Myös yritti pakottaa etten käyttäisi silmälasejani, kun silmäni näyttävät muka sitten himokkailta, jotka houkuttelee miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Mun exä oli myös ukkospilvi pään päällä, kun ilmoitin meneväni firman pikkujouluun, vaikka ei yhtään tykännyt, menin silti. Ei saa antaa periksi!
Tämä sama heitti kerran makkari kattoon 12 kanmunaa, kun kuvitteli et olin pettänyt, siis kun en tunnustanut kun tivasi, aina lenti yksi muna
En ollut pettänyt.
Ja kananmuna on tosi vaikee siivota, ei irtoo millään😡
Olin juuri firman pikkujouluissa ja todistin siellä kahtakin pettämistapausta. Varatut mies ja nainen kävivät bylsimässä ja toinen varattu nainen kävi bylsimässä erään sinkkumiehen kanssa. Paljon muutakin kiehnäämistä näkyi varattujen ja vapaiden, miesten ja naisten välillä. Eli kyllä sitä pettämistä tapahtuu. Ihan syystäkin ollaan mustasukkaisia ja monilla moraali pettää, tai sitä ei ole ollutkaan, juuri pikkujouluissa.
Itsekin pelkään, etten riitä kumppanilleni ja saatan joskus ajatellakin epätoivoissani näin tapahtuvan, mutta pidän sentään pelkoni omana tietonani enkä kyttää häntä laisinkaan ja annan hänen mennä ja harrastaa. Oikeasti en siis usko hänen pettäneen tai pettävän jatkossakaan.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asumme kumppanin kanssa käytännön syistä eri maissa aina osan vuotta. Niina kuukausina mielikuvitukseni lähtee toden teolla laukalle, kun emme ole yhdessä. Koitan pitää härskeimmät mustasukkaiset ajatukset omana tietonani. Mutta kyllä kuvittelen välillä milloin mitäkin ja ajoittain otan myös puheeksi. Olen raskas, ymmärrän tämän.
Tää EI kuulu tänne, tämän aihe on OIKEASTI sairaalloisesti mustasukkaisten luulot/tempaukset. Silloin ne oikeasti epäillään vaikka naapureita salarakkaiksi esim.
Miksi ei kuuluisi?
No ei mikään tollanen kun ollaan kaukosuhteessa, niin silloin moni inhimillisesti pelkää et jos toinen löytääkin asuinmaastaan jonkun toisen.. Eikä satunnaiseen pelkoon sisälly
Ei pelkää. Tosiasia on, että siinä vaiheessa kun muutetaan erilleen toiseen maahan on suhde jo käytännössä ohi tai sitten täytyy olla avoin suhde.
Sairas exä kävi huutelemassa naapureidensa ovien takana, kuinka tietää että yritätte mun kumppania!! Eikä kukaan soittanut poliisia, ehkä ketään ei ollut kotona. Huusi myös mulle et tiedän kuinka käyt jyystämässä naapureitani...
Vierailija kirjoitti:
Eksällä oli seisokki ongelmia, syytti minnuu siitä, että kun mä käyn vieraissa ja hänen kalunsa sen aavistaa, niin siksi ei seiso..ton hullun väitteen kuultuani otin eron.
😂
Jouduin lopettamaan venäjän kielikurssin kun avopso alkoi valittamaan että opiskelen vain koska voisin puhua sujuvammin ryssähuor***ien kanssa.
Olimme mökillä. Otin aurinkoa laiturilla niin mies tuli raivoamaan sorsille ja heitteli niitä kivillä. Luuli että mulla on niiden kanssa salasuhde.
Nainen lähetti minulle näsäviisaalla, ivallisella tyylillä tekstiviestejä, joiden mukaan tietää että tapailen erästä naista. Juu, olin tämän tuttu. Olin jouluna vanhemmillani alkoi tulla whatsapp-viestejä oikein kunnolla että olen taas tapailemassa jotain nuoruusaikojen panoa.
Kun tulin kotiin postiluukussa oli useita kirjeitä, joissa samaa vainoharhaista roskaan. Yksi kirjeistä oli 20 sivua. Sisältö oli aika kamalaa.
Siinä vaiheessa tein rikosilmoituksen. Muutaman päivän päästä poliisi soitti ja sanoi että tuo nainen oli erehtynyt henkilöstä.
Mutta ei siinä mitään. Myöhemmin nainen alkoi syyttää minua saamastaan tuomiosta. Levitteli somessa kaikkea. Ja taas mentiin.
Äitini, vanha n-kääkkä, oli ilmeisesti minusta mustasukkainen (?).
Hän järjestelmällisesti yritti karkoittaa kaikki naiset joiden kanssa edes epäili tai kuvitteli minulla olevan jotain tekeillä.
Hän oli värvännyt veljeni ja jonkun kaverinsa seuraamaan minua netissä. Esitteli kotona käydessä minulle saamiaan tulosteita eri nettifoorumeilta keskusteluista joihin olin osallistunut.
Yritti sabotoida jokaista vuokra-, työ- tai harjoittelusuhdetta joka minulla oli.
Yritti taas naittaa minua jollekin vähä-älyiselle rumalle sukulaislikalleen ja toisaalta loi suhteita ihmisiin joiden kanssa kuvitteli minulla olevan jotain tekemistä.
Mun ex-miesystäväni osoitti sairaalloista mustasukkaisuutta, mutta niin myös minä osoitin häntä kohtaan. Itseni puolelta syynä oli se, että hänellä oli mun mielestä epäterve taipumus auttaa muita naisia, myös ex-naisystäväänsä, joka vielä seurustelumme päättymisen jälkeenkin vielä teeskenteli ystävilleen/seuraajilleen somessa heidän edelleen seurustelevan. Eikä exäni "pysäyttänyt" häntä, vaikka olisi siihen kyllä pystynyt.
Nykyisessä suhteessani ei ole sairaalloisen mustasukkaisuuden piirteitä.
.