Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (3688)
Vierailija kirjoitti:
Entinen kumppani kiivastui pahasti monet kerrat kun käytin heijastimia pimeällä, syynä et kuinka houkuttelen naisia luokseni kun niin kimaltelen sitten, ja sitten petän niitten naisten kanssa. Olen siis mies.
Kimaltelet! :D Sinä rietas, turhamainen kiiltomato kehtasit käyttää pimeällä heijastimia.
Tosissaan: miten sulla kesti pokka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entinen kumppani kiivastui pahasti monet kerrat kun käytin heijastimia pimeällä, syynä et kuinka houkuttelen naisia luokseni kun niin kimaltelen sitten, ja sitten petän niitten naisten kanssa. Olen siis mies.
Kimaltelet! :D Sinä rietas, turhamainen kiiltomato kehtasit käyttää pimeällä heijastimia.
Tosissaan: miten sulla kesti pokka?
Hei kyllä se oli vaikeaa pitää naama suht peruslukemilla tilanteissa
T. Tapauksen kokija
Kaikenlaista olen parisuhteessa kestänyt ja katsellut, mutta näitä juttuja lukiessa tulee olo, että ei herranjumala sentään. En pystyisi olemaan viikkoakaan parisuhteessa sellaisen ihmisen kanssa, joka kyttäisi mun kauppareissujen pituutta kellon kanssa tai tarkistelisi puhelintani... Aivan hullua. Siis pähkähullujen kanssa elätte!
Mulla on ystävä, jonka mies on sairas ja mustasukkainen. On mielestäni joku persoonallisuushäiriö tms. Ei ole terve ja tasapainoinen ihminen. Siinä vain sinnittelevät - suureksi osaksi varmaan yhteisen omaisuuden takia.
Monenlaista läheiseni joutuu kärsimään. Tutulta kuulostavat esimerkiksi nämä kauppareissuihin, työmatkoihin tai kävelylenkkeihin liittyvät epäilykset ja kellottamiset. Auton matkamittari tarkastetaan. Puoliso ei voi tervehtiä esimerkiksi lasten opettajaa tai valmentajaa, eikä tietenkään omia työkavereitaan. Kotona on helvetti irti heti. Järkyttävintä ja loukkaavinta minusta oli se, että kaikista heidän avioliitossa syntyneistä lapsistaan on tehty viralliset isyystutkimukset puolison vaatimuksesta. Jokaisen vauvan kohdalla mies on ollut täysin vakuuttunut, että hän ei ole isä.
Ulospäin perheen elämä näyttää hyvältä. On isot talot ja uudet autot, hyvät työpaikat ja elämä muutenkin kuin jostakin keskiluokkaisuuden oppikirjasta. Seinien sisällä sitten jotakin aivan muuta.
Nelikymppinen eksä räjähti kunnolla kun pesin hänen kämppänsä ikkunoita sovitusti, hän oli niin varma että keimailin sekxysti pesuhommassa samalla vastapään kerrostalon asukkaille (huom minulla oli päällä kulahtanut t-paita sekä verkkarit), jätin pesuhomman siltä seisomalta, sanoin vain että jatka sä tästä, ja saat pamahdella eteenpäin itekses, tää suhde oli tässä. Eksä jäi typeränä katsomaan perääni kun lähdin kotiini.
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppinen eksä räjähti kunnolla kun pesin hänen kämppänsä ikkunoita sovitusti, hän oli niin varma että keimailin sekxysti pesuhommassa samalla vastapään kerrostalon asukkaille (huom minulla oli päällä kulahtanut t-paita sekä verkkarit), jätin pesuhomman siltä seisomalta, sanoin vain että jatka sä tästä, ja saat pamahdella eteenpäin itekses, tää suhde oli tässä. Eksä jäi typeränä katsomaan perääni kun lähdin kotiini.
Mulla oli samanoloinen exä, kerran kun imuroin hänen kämppäänsä, niin yhtäkkiä alkoi raivoamaan ja sammutti imurin kesken kaiken, oli sitä mieltä et annan imuroimalla naapuri miehille "jotain singaaleja" että kohtapuolin voimme mennä jonnekin kuksimaan. 🙄
Kerran talvella lintulaudalla kävi lapinpöllö, joka vain tapitti suoraan ikkunaan päin, kun eksäni tuli katsomaan sitä kun pyysin, niin hän avasi ikkunan ja huusi pöllölle; vttu lähe menemään siit mehtään, naistani et saa! Katoin eksääni suu auki ja tokaisin et ootko ihan terve, ei sanonut mitään.
Exä yritti määrätä minkä värisiä vaatteita saisin käyttää, ja ne värit oli: musta, valkoinen, harmaa. Muut värit oli arveluttavia, kun niillä houkutellaan parittelu kumppaneita! En todellakaan totellut tuota käskyä.
Exä petti itse minkä kerkisi niin sieltä sai aina niitä aivoituksia miten monin tavoin voi pettää. Esim kertoi että kun käy firmoissa asiakaskäynneillä niin naiset ovat helppoja kohteita. Siksi en koskaan saanut vastata illalla johonkin työ e mailiin kun sanoi että mitä asiaa jollakin voi olla näin myöhään. Enkä päässyt koskaan mihinkään pikkujouluun ym epäviralliseen vaan halusi aina järjestää jotain kahdenkeskistä juuri siihen. Luojan kiitos pääsin eroon hänestä ajoissa, olisin varmasti loppuunrääkätty ihminen vailla ihmisarvoa.
Ex-ukko vihasi lintulaudallaan käyviä oravia, piti niitä huomiovarkaina, et kaikki niitä ihastelee, eritoten muka mä!? Koki ne oravat siis suhteemme vihollisiksi ton mun mukamas ihailun takia....heitti aikansa lumipalloja oravia päin, että ne häpyisi, noh, kohta ne ei enää uskaltaneet tulla lintulaudalle, joka oli siis eksän tarkoituskin. Erosin hyvin äkkiä tosta exästä.
Ex rouvani halusi kovasti tutustua työyhteisöni pitkäaikaiseen naispuoliseen jäseneen. -"Hän kuulostaa kivalta, voisit pyytää meille kahville". Eihän siinä mitään. Pyysin työkaverini meille kahville. Juteltiin niitä näitä ja exä ja työkaverini näyttivät tulevan oikein hyvin juttuun. Siitä alkoikin heidän "ystävyys". Numeroita vaihdettiin ja kävivät vuoroin vieraissa.
Muutaman viikon päästä työkaverini avautui minulle. Vaimoni oli pyytänyt työkaveriani pitämään minua silmällä ja raportoimaan jos minulla on jotain "vehtaamista tai muuta peliä työpaikan muiden naisten tai kesätyöntekijöiden kanssa". Sellanen ystävyys heillä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaista olen parisuhteessa kestänyt ja katsellut, mutta näitä juttuja lukiessa tulee olo, että ei herranjumala sentään. En pystyisi olemaan viikkoakaan parisuhteessa sellaisen ihmisen kanssa, joka kyttäisi mun kauppareissujen pituutta kellon kanssa tai tarkistelisi puhelintani... Aivan hullua. Siis pähkähullujen kanssa elätte!
Ihan samat ajatukset heränneet. Nämä ihmisethän on monet psykoosissa. Tarvitsisivat ihan sairaalahoitoa. Miten nämä ihmiset selviävät elämästään muuten? Täysin käsittämätöntä.
🇺🇦🇮🇱
Uutena vuotena entinen avovaimo rähjäsi kunnolla kun poltin tähtisäde tikkuja et niillä annan jonkun merkin lähiseudun naisille, milloin olen valmis s e k siin niitten kanssa. Huomion arvoista on se että asuttiin korvessa, lähimmät naapurit 2km päässä......
Vierailija kirjoitti:
Kerran talvella lintulaudalla kävi lapinpöllö, joka vain tapitti suoraan ikkunaan päin, kun eksäni tuli katsomaan sitä kun pyysin, niin hän avasi ikkunan ja huusi pöllölle; vttu lähe menemään siit mehtään, naistani et saa! Katoin eksääni suu auki ja tokaisin et ootko ihan terve, ei sanonut mitään.
Mulla on samantyyppinen kokemus exästä, joka alkoi huutamaan pihalle tulleille varikselle, että jättäkää kumppanini (minut) rauhaan😵💫
Oliko näillä linnuille huutelijoilla muita psykoosin merkkejä, esim. hajanaisuutta puheessa, keskittymisen ja muistin ongelmia, identiteetin vääristymistä, luuloja että seurataan tms? Olisi mielenkiintoista kuulla.
🇺🇦🇮🇱
Hoi