Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (3688)
Vierailija kirjoitti:
Aika monella näyttää olevan et entiset kumppanit ovat suuttuneet mainosten, lehtien, elokuvien naisista&miehistä luulleen niitä märiksi päiväunelmiksi ym uhiksi suhteelle. On aika rankkaa epäillä varsin satojen mainosten ym malleja vihollisiksi😅 no joo, eihän tuollainen normaalia käytöstä ole, kertoo jostain isommista ongelmista kuvittelijan päässä.
Mä huomioin, että jouluvalot jne on näköjään merkki sille että "vieraat miehet joukolla tänne" 🤔 mistä tällainen? Käyneet itse punaisten lyhtyjen alueella?
>Jos kukaan mun poikakavereista noin tekis, niin en olettaisi että se yrittää saada mua "pettämään" vaan sillä on ollut vähän tylsää ja nyt koitetaan tällaista leikkiä.
>Miksi ihmeessä se mies luulisi että nainen tulee miehen omaan kämppään miehen avaimilla pettämään vieraan pellen kanssa? 😂
Ei ikinä kannata aliarvoida ihmisten hulluutta ja epärationaalisuutta. Moni on näillä palstoilla epäillyt trollailuksi tarinoita jotka oman kokemukseni mukaan ovat tiistain aamupäivää monille toimijoille, joihin olen törmännyt kymmenien vuosien aikana.Täysin sairaita kusipäitä, narsisteja, varttihulluja ym. riittää pienessäkin kaupungissa ruuhkaksi asti.
Luin. Mutta kysyttiinkö siltä mieheltä itseltään miksi vai oliko tämä naisen oletus? Kuten itsekin sanot "eli mies selvästi epäili..." eli miehen itsensä kulma asiaan puuttuu ja nainen olettaa.
Jos kukaan mun poikakavereista noin tekis, niin en olettaisi että se yrittää saada mua "pettämään" vaan sillä on ollut vähän tylsää ja nyt koitetaan tällaista leikkiä.
Miksi ihmeessä se mies luulisi että nainen tulee miehen omaan kämppään miehen avaimilla pettämään vieraan pellen kanssa?
No selvästi tossa tapauksessa kerrottiiin kuinka mies epäili että kumppani olisi pettäjä, eikä kyse ole mistään molemminpuolisesta seks leikeistä, iloisesta yllätyksestä, vaan oikeasti sairaan mustiksen ajatuskulusta. On se mies kertonut ajatuksensa, kun kertoja niin sen selkeästi kertoi että mies epäili näin ja näin...ja siksi pukeutui pelleksi testatekseen kumppaniaan.
"Onko miehesi käskenyt sua pakottamaan maksamaan laskut ym? Jotenki ristiriitainen tää tekstisi."
Käskenyt sua pakottamaan maksamaan... Jotenkin ristiriitainen tämä SINUN tekstisi.
Vierailija kirjoitti:
"Onko miehesi käskenyt sua pakottamaan maksamaan laskut ym? Jotenki ristiriitainen tää tekstisi."
Käskenyt sua pakottamaan maksamaan... Jotenkin ristiriitainen tämä SINUN tekstisi.
Onko miehesi pakottanut sut maksamaan laskut ym? Helpottaako nytten, kun joku ei ole oikein kirjoittanut/tullut näppäilyvirhe😄
Ihan oikeastiko joku täällä epäilee et tuo pelleksi pukeutuminen- tapaus olisi ollut vain joku fetissi-iloinen yllätys, ja kumppani vain kuvitteli omassa päässään tuon kumppaninsa oikean tarkoitusperän tilanteessa? Niitä mieleltään sairaita on olemassa, ja silloin ne kuvittelee ja tekee vaikka mitä, sairaille nuo luulot on totisinta totta, vaikka meille ns terveille ne kuulostaa ihan hulluilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on tosi tarina, joka tapahtui siis ysärillä, seurustelin tuolloin hetken jätkän kanssa joka oli pukeutunut klovniksi kodissaan, ja kun tulin hänelle töitteni jälkeen (mulla oli asuntonsa avaimet lainassa) niin hän hyppäsi eteeni ja huusi; olen se sun uusi miesystäväsi, haluan sua!! säikähdin aivan hirveästi ja laukkuni lensi maahan, ja huusin mitä prkl tämä on!? Miksi sä olet pukeutunut pelleksi!?. Jätkä oli erittäin pettynyt reaktiostani, yritti siis tuolla tempauksellaan saada vahvitusta että pettäisin häntä, ja että oisin syöksynyt pellen syliin ja sitä kautta sänkyyn..! Siis hän oikeasti oletti etten tunnistaisi häntä pukunsa läpi ja pitäisin häntä vieraana miehenä jonka syliin menisin heti, eli entinen kundikaveri piti mua helppona pettäjä naisena. Järkyttävää. Tuon episodin jälkeen katkaisin suhteen.
Siis puhuitt
No jos on terve mies, niin olisi varsin puhunut jo aiemmin mahdollisesta fetissistään, ja muista sek si toiveistaan yhdessä kumppanin kanssa, ei kukaan tervejärkinen noin "kerro" fetissistään ykskaks kun toinen töistä tulee kotiin.. Koko tapaus on selvä huom sairaalloisen mustasukkaisen ajatuskulkua, siinä on kaukana järki, tolkku, tasavertaisuus, henkinen vä ki valta kaikenkaikkiaan on mukana sairaan mielessä/teoissa.
Vierailija kirjoitti:
Luin. Mutta kysyttiinkö siltä mieheltä itseltään miksi vai oliko tämä naisen oletus? Kuten itsekin sanot "eli mies selvästi epäili..." eli miehen itsensä kulma asiaan puuttuu ja nainen olettaa.
Jos kukaan mun poikakavereista noin tekis, niin en olettaisi että se yrittää saada mua "pettämään" vaan sillä on ollut vähän tylsää ja nyt koitetaan tällaista leikkiä.
Miksi ihmeessä se mies luulisi että nainen tulee miehen omaan kämppään miehen avaimilla pettämään vieraan pellen kanssa?
No selvästi tossa tapauksessa kerrottiiin kuinka mies epäili että kumppani olisi pettäjä, eikä kyse ole mistään molemminpuolisesta seks leikeistä, iloisesta yllätyksestä, vaan oikeasti sairaan mustiksen ajatuskulusta. On se mies kertonut ajatuksensa, kun kertoja niin sen selkeästi kertoi että mies epäili näin ja näin...ja siksi pukeutui pelleksi testatekseen kumppaniaan.
Kertoja kertoi oman kulmansa. Missä kohtaa mies siis itse sanoi kysyttäessä, että epäili naisen hyppäävän miehen omassa kodissaan vieraan pellen matkaan heti kun oven avaa ja asiasta keskusteltiin? 🤔 Vai olisko kertoja tehnyt omat johtopäätöksensä ja lähtenyt lätkimään?
Sinänsä ymmärrän äkilliset johtopäätökset kun ei tällaiset yllärit kaikkien huumoriin uppoa mutta mies on vielä sanonut pellepuku päällään olevansa naisen uusi poikaystävä, niin mielestäni tää vaan alleviivaa että se on siinä puvussa ihan itsenään ja halunnut jotain muuta yllätystä järjestää. Joillain on vähän kieroutunut huumorintaju. Mutta hyvä että nainen lähti jos ei käynyt yksiin. Itse olisin räjähtänyt vaan nauramaan ja koittanut leikkiä mukana 😂
Ja mä sentään oon seurustellut kaikenlaisten mustiksien kanssa jotka on keksinyt vaikka mitä.
Edelleen kiinnostaa kysyttiinkö mieheltä ja mikä sen vastaus oli.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeastiko joku täällä epäilee et tuo pelleksi pukeutuminen- tapaus olisi ollut vain joku fetissi-iloinen yllätys, ja kumppani vain kuvitteli omassa päässään tuon kumppaninsa oikean tarkoitusperän tilanteessa? Niitä mieleltään sairaita on olemassa, ja silloin ne kuvittelee ja tekee vaikka mitä, sairaille nuo luulot on totisinta totta, vaikka meille ns terveille ne kuulostaa ihan hulluilta.
Mulla on pellefetissi. Olisin otettu tällaisesta. Jos silläkin oli ja luuli että toinenkin tykkäis?
Vielä kun ois tööttinenä.
Salvador Dali kiihottui oliko vuohen ulosteita. Päätteli siitä sitten, että kosiskelevansa naistenkin täytyy niin tehdä ja yritti tehdä vaikutusta jättämällä naiselle ulosteita postissa. Onhan se logiikka siinäkin.
Eräs heila suuttui kun tulin työmatkalta ja ajoimme viemässä yhden työkavereista samalle asuinalueelle missä aiempi tapailukumppanini oli asunut. Tämä oletti automaattisesti että olin käynyt panemassa ex heilaa. Samainen hullu muija suuttui kondomeista mitä löysi kaapistani. Kortsut oli ajalta jolloin en ollut hänen kanssaan. Hän oli tilittänyt ystävilleenkiin kortsulöytöä ja ystävät vastanneet että eikö se ole hyvä vaan ettei ole paljaalla pannut.
Kaikkien sairaiden muijien kanssa sitä onkin pitänyt aikaa tuhlata
T: setämies
"No jos on terve mies, niin olisi varsin puhunut jo aiemmin mahdollisesta fetissistään, ja muista sek si toiveistaan yhdessä kumppanin kanssa, ei kukaan tervejärkinen noin "kerro" fetissistään ykskaks kun toinen töistä tulee kotiin.. Koko tapaus on selvä huom sairaalloisen mustasukkaisen ajatuskulkua, siinä on kaukana järki, tolkku, tasavertaisuus, henkinen vä ki valta kaikenkaikkiaan on mukana sairaan mielessä/teoissa. "
No eipä sen tarvitse edes fetissi olla, kunhan on ollut tylsää. Ja mies on itse antanut ne avaimet käteen ja tiennyt milloin odottaa naista. Oon mäkin kotona avannut poikakaverille oven milloin missäkin peruukissa ja asusteessa eri rooleissa. Enkä ole ajatellut että sepä lähtee pettämään nyt mun sängyssä animetytön tai morticia addamsin kanssa. Eikä nää mitään fetissejä edes ole.
On se totista joillain.
Vierailija kirjoitti:
Tää on tosi tarina, joka tapahtui siis ysärillä, seurustelin tuolloin hetken jätkän kanssa joka oli pukeutunut klovniksi kodissaan, ja kun tulin hänelle töitteni jälkeen (mulla oli asuntonsa avaimet lainassa) niin hän hyppäsi eteeni ja huusi; olen se sun uusi miesystäväsi, haluan sua!! säikähdin aivan hirveästi ja laukkuni lensi maahan, ja huusin mitä prkl tämä on!? Miksi sä olet pukeutunut pelleksi!?. Jätkä oli erittäin pettynyt reaktiostani, yritti siis tuolla tempauksellaan saada vahvitusta että pettäisin häntä, ja että oisin syöksynyt pellen syliin ja sitä kautta sänkyyn..! Siis hän oikeasti oletti etten tunnistaisi häntä pukunsa läpi ja pitäisin häntä vieraana miehenä jonka syliin menisin heti, eli entinen kundikaveri piti mua helppona pettäjä naisena. Järkyttävää. Tuon episodin jälkeen katkaisin suhteen.
Olen tämän pelle tapauksen kokija, ja täällä jo epäillään minun kokemaani, eli selvennykseksi; kyllä, entinen mieskaveri pukeutui siksi klovniksi, että yritti saada vahvistusta sille että olen pettäjä nainen, kuinka "lankeaisin" klovniin, ja piti mua niin tyhmänä että en tunnistaisi häntä asunsa takaa. Ja itse kertoi tuon ajatuksenkulkunsa mulle, eikä ole mun päästä tuo ns "olettamus" mitä täällä väitetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tämän pelle tapauksen kokija, ja tääl
Kiitos selvennyksestä, pahoittelen! On mahtanut olla surrealistinen tilanne!
Terveisin pellen puolustaja
Kaivoi pellen ns puolustaja kuoppaansa itselleen, kun alkoi vänkäämään vastaan ja epäilemään toisen kokemusta. Jos sinulla on joku fetissi, niin älä tunge sitä korttia tämmöisiin vakaviin mieleltään sairaitten tapauksiin, ne on pari astetta vakavampia kuin omat mielenkiinnon kohteet.
Vierailija kirjoitti:
Kaivoi pellen ns puolustaja kuoppaansa itselleen, kun alkoi vänkäämään vastaan ja epäilemään toisen kokemusta. Jos sinulla on joku fetissi, niin älä tunge sitä korttia tämmöisiin vakaviin mieleltään sairaitten tapauksiin, ne on pari astetta vakavampia kuin omat mielenkiinnon kohteet.
Kyllä, ja kaikille on hyvä muistaa ettei "tunge" omia mielenkiinnon kohteitaan totuuksina tms mieleltään sairaitten tempauksille.
En olisi saanut meikata, kun sillä kerron olevani sitten maksullinen, näin väitti ex. Syystäkin ex.
Ex-mies yritti keitä-olet-nähnyt-ja missä tenttauksillaan/pettämis teorioillaan uuvuttaa minut henkisesti, että sitten "paljastaisin" pettämiset ties keiden kanssa.
Kakskymppisenä (olen jätkä) seukkasin lyhyen ajan tytön kanssa, joka oli liian mustasukkainen, kuvitteli mm. kuinka panen opiskelukavereitteni kanssa ristiin, lähetteli ystävilleni viesteissään epäilyjään kuinka mulla on suhde heidän kanssaan, bileissä harrasti raivari-mustis-show-esityksiään (oli niin varma, kuinka häntä nolotaan sillä, että hän ei mukamas tiedä et mulla ja milloin kenelläkin paikalla olevalla on suhde keskenämme). Kertaakaan entinen tyttöystävä ei uskonut mun tai kaverieni puheita, noh, eroahan tosta käytöksestä pian tuli. Kuulin myöhemmin et hän olisi sairastunut masennukseen, ehkä tuo käytös jotenkin liittyi siihen sairastumiseen, en tiedä. Oli kyllä helpotus kun suhde loppui.