Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (3688)
Mistä erottaa sen, että toinen on mustasukkainen eikä vain kiinnostunut mitä toinen tekee? Tarkoitan jos kyselee kenen kanssa olit puhelimessa tai mitä puhelitte jonkun kanssa jne. Voiko syynä olla pelkkä uteliaisuus tai vastaava? Tai jos haluaa hakea aina toisen baarista/kaverin luota, niin onko kyse kontrollista vai siitä, että haluaa taata turvallisen kotimatkan?
Vierailija kirjoitti:
Mistä erottaa sen, että toinen on mustasukkainen eikä vain kiinnostunut mitä toinen tekee? Tarkoitan jos kyselee kenen kanssa olit puhelimessa tai mitä puhelitte jonkun kanssa jne. Voiko syynä olla pelkkä uteliaisuus tai vastaava? Tai jos haluaa hakea aina toisen baarista/kaverin luota, niin onko kyse kontrollista vai siitä, että haluaa taata turvallisen kotimatkan?
Tää on vaikea kysymys. Kun kuitenkin monet naiset varsinkin odottavat että olet kiinnostunut mitä he tekevät?
Mut tää kysely ei saa olla liian painostavaa, muuten se on automaattisesti mustasukkaisuutta.
Ja toi mä en esim saa unta ennen kuin vaimo on mun vieressä turvassa. Niin ihan sama haenko baarista. Säästyy 30€.
Käykääpä joskus lukemassa noita "mies teki sitä ja tätä, ja nyt epäilen että hänellä on salarakas" -keskusteluja, joita täällä on useita joka päivä. Ihan yhtä hulluja niiden perusteella on enemmistö tämän palstan kirjoittajista kuin tässä keskustelussa mainitut sekopäät.
Vierailija kirjoitti:
Kysely voi olla uteliaisuutta, mutta on sellainen uteliaisuuskin aika rasittavaa.
Se, että "haluaa taata turvallisen kotimatkan" on osoitus holhoavasta asenteesta, jota en ainakaan omissa ihmissuhteissani sietäisi hetkeäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysely voi olla uteliaisuutta, mutta on sellainen uteliaisuuskin aika rasittavaa.
Se, että "haluaa taata turvallisen kotimatkan" on osoitus holhoavasta asenteesta, jota en ainakaan omissa ihmissuhteissani sietäisi hetkeäkään.
Exä oli tuollainen. Kyseli aina kuka soitti yms. ja haki joka paikasta jotta tulisin turvallisesti kotiin. En pitänyt noita mitenkään outona koska ne tuntuivat tulevan luonnostaan. Oli vain sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten vielä toisissa ketjuissa ihmetellään, miksei naisilla on rima korkealla. Kai sitä nyt on vähän pakko nostaa, jos nuorempana on ollut tosi alhaalla. Jos ei nostaisi, olisi luultavasti hakattu kuoliaaksi.
Eikö ole muuta kuin ääripäät? Vainoharhainen ja väkivaltainen psykopaatti tai täydellinen ritari valkoisen hevosen selässä.
Tähän liittyen: mitä teidän mielestänne pitää/kannattaa kertoa eksistä nyksälle?
Vierailija kirjoitti:
Ois kiva kuulla myös miesten tarinoita sairaalloisen mustasukkaisista naisista. Vai onko tosiaan niin, että miehet ovat yliedustettuina tämänkaltaisissa toimissa?!
Miehet eivät avaudu näistä niin helposti kuin naiset.
Ex-tyttöystäväni vuosia sitten epäili et mulla on joku toinen, kuulemma se "toinen" on kerrostalonsa seniorit, niin miehet kuin naisetkin. Perusteluna kun monesti avasin ovia, tervehdin senioreille ymv ystävällisiä tapoja noudatin. Kun kyselin miten nää pettämiset oikein tapahtuu niin sain vastaukseksi: no no tottakai hississä ja saunatiloissa, kun vaan silmä välttää!. Erään kerran ex alkoi huutelemaan parvekkeeltaan talon eräälle vanhemmalle pariskunnalle törkeyksiä ja epäilyjään. Se oli viimeinen niitti mulle. Ero tuli ja lähdin hänen asunnostaan kotiini.
Nuoruuden tyttöystäväni paiskasi Mona-Lisa julistetauluni rikki lattialle, syynä: kuulemma se ruma naikkonen viekoittelee minut pettämään sen kanssa...kun ihmettelin silmät suurina koko tilannetta, niin tyttöystävä tokaisi: niin, siis se pettäminen tapahtuu unieni välityksellä😵💫 lopetin samantien suhteen kahelin tyttöystävän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä takaan turvallisen kotimatkan. Samalla mä säästän daamia odottamassa taksia ja daami säästää 30€ rahaa. Holhoanko mä nyt liikaa?
Entinen avomies piirteli kotonamme tussilla sanomalehtien monien miesten kasvoihin ruksit, joita epäili minun sänkykavereiksi. Ja niitä rukseja tuli kymmenittäin. Samoin rähisi ja huuteli telkkaria katsoessaan, ketkä miehet eri kanavilla olivat minun kuumia päiväunelmia.
Eksäni tuli työpaikalleni norkoilemaan, kyttäämään monet kerrat, etten vaan petä kenenkään kanssa siellä. Kerran monet asiakkaat valitti vartijalle, kun eksä oli alkanut tenttaamaan heiltä mm. Millä asialla ovat täällä, meneekö pettämään jonkun kanssa täällä yms sairasta settiä.. Vartija heitti eksäni pihalle työpaikastani ja sai porttikiellon tulla sinne. Toki kotona sain kuulla eksältäni huudot "että ne hänestä kielineet asiakkaat olivat itse täysiä hulluja, joilla on vilkas mielikuvitus ym ym🤣
Mulla oli aikanaan hullu ja mustasukkainen tyttöystävä. Työmatka oli 15 km ja hän kysyi, että miksi mä lähden niin aikaisin. Lähdin siis puolta tuntia ennen töitten alkua. Kerran sitten tyttis lähti käymään vanhemmillaan, kun olin töihin menossa. Tämä lainasi vanhempiensa auton ja ajoi mun perässä tehtaan portille asti. Siinä vaan moikkasin ja menin töihin.
Ex-boifrendi veti kämpässään kaikki rullaverhot ym kiinni ikkunoissaan, ettei kukaan mies näkisi minua ulkoonta sisälle, kun olin hänellä käymässä. (ex asui 8krs). Samainen ex myös kulki maha vedettynä sisään julkisissa paikoissa, jos yhdessä olimme liikeenteessä, syynä et miehet pysyy kaukana minusta, kun näkevät exän treenattuna.
Entinen vaimoni suuttui silmittömästi joka kerta, kun oli nähnyt unta, jossa petin häntä jonkun naisen kanssa. Tenttasi minulta, kuka se nainen oli, onko miten pitkään salasuhde kestänyt jne älyttömyyksiä. Kurkki myös postiluukusta vähän väliä ulos, että liikkuuko rappukäytävällä uniensa petturi naisia minua haluten ulos pois kodistani kuksimaan jonnekin. Muutaman kerran myös huuteli postiluukusta muutamalle ohimenneelle naiselle tyylin prkl lähde vetämään täältä, et saa miestäni tms. Vaimolla todettiin myöhemmin henkinen sairaus. Se selittää käytöksen. Ero tuli pian, kun alkoi nämä hullut ajat. Voimat meni tämmöiseen käytökseen.
Mun ex vaimo päätti yhden mun kostean vkl jälkeen että olin pettänyt häntä. Ihan vaan kuulustelujen lopputuloksena. Hän oli varma että mulla oli ollut 2 eri naista.
Koskaan ei selvinnyt mistä tuli tohon johtopäätökseen mut väärässä oli. 13v oltiin yhdessä. Mahdollisuuksia olis ollu pettää mut rakastin häntä.
Satuin tuhahtamaan ääneen, että olin saanut Facebookissa kaveripyynnön joltain ihan tuntemattomalta äijältä. Mies sai siitä raivarin ja alkoi raivoten kuulustelemaan minua. Mistä tunnet sen?? (En tunne!) Miksi se laittoi sulle kaveripyynnön?? (En tiedä!) Sitten huomasin, että eräs ystäväni oli meillä yhteinen kaveri ja totesin, että ahaa, tuo on varmaan sellainen äijä, joka vaan laittelee pyyntöjä kaikille. Siitäkös mies raivostui vielä enemmän ja alkoi melkein kirkumaan ja kyselemään, että "miksi sun kaverilla on tuommoisia kavereita???!! "Millä oikeudella ne lähettelee sulle kaveripyyntöjä??"
Huoh..