Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (3887)

Vierailija
3841/3887 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on ihan dementiaan viittaavaa, mutta nimenä on mustasukkaisuus.

Tietääkö kukaan miten mustasukkaisen ihmisen elän iltapuoli sujuu? Voiko mukaan tulla dementiaa? Vai suojeleeko tuo raivoisa vahtaaminen aivoja muuttumiselta? 

Vierailija
3842/3887 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3843/3887 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä heitti hammasharjani roskiin..luuli et se on salaisen mieheni jättämä hammasharja.

Vierailija
3844/3887 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3845/3887 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen siippa pamahti ja huusi ja heitti ostamani laskiaispullat roskakoriin, oli kuulemma hlvetin varma, että olin ostanut pullat itselleni ja mielikuvitus miehelleni. Ei uskonut kun kerroin, että hänelle ja minulle olin ne ostanut iltapäiväkahvin kyytipojiksi. Samainen siippa nosti mekkalan myöhemmin, että joku olematon mieheni olisi juonut hänen viinapullonsa kaapista, vaikka oli itse edellisenä päivänä juonut viinansa. Ei tarvitse arvailla ettemme kauan olleet yhdessä tuon arvaamattoman käytöksen sekä liiallisen viinan juonnin takia. 

Vierailija
3846/3887 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

... 

Vierailija
3847/3887 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Jos siivosin joka viikko, niin se oli sen merkki, että peitän miesten käynnit luonani

-Kuukautiset oli merkki liian kovasta jyystämisestä vieraan miehen kanssa (kyllä, luit oikein, ent. kumppani noin väitti) 

-Valkoiset alusvaatteet oli merkki pettäjästä!? 

-Banaanien syönti oli arveluttavaa, koska voisinhan niitä syödessä miettiä miesten kaluja

-Punainen huulipuna aiheutti huutoja, niitä käyttää vain portot! 

-Epäilykset siitä, että veljeni olisi pihkassa minuun, eivät olleet harvinaisia (olen nainen)

-Huoltomiesten käynnit exän kotona aiheutti melua (toki ne samalla kuksisi kanssani, ei se esim vuotava hana ollut ykkösasia niillä huoltomiehillä) 

-Epäili, että harrastan panoja naispuolisten ystävieni kanssa, jos näimme jossain tai vietimme aikaa

-Soitteli uhittelu soittoja ties kuinka monelle ihmiselle, jos epäili tyyppiä minun kanssa vehtaamisesta/paneskelusta, soitti esim velje

Ihan uteliaisuudesta kysyn, että mahdatko tietää että onko tämä kaveri enää ns vapailla tai täällä elämässä arkeaan muiden kanssa? Siis ettei ole linnassa tai mieluimmin Niuvanniemessä? Tuntuu uskomattomalta, että tällä ja monilla muilla ketjussa kuvatuilla , selkeesti seinähulluilla, olisi ns tavallinen elämä ja että tuolla ne vaan ajelis menemään viemään lapsia harkkoihin. Olen vaan ihan 😳

Vierailija
3848/3887 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kumppani heti eron jälkeen aloitti häiriköinnin (jota kesti kuukausi) puhelimen välityksellä tekstarein, soittojen avulla (elettiin 2000-luvun alkua), väitti noiden yhteydenottojen aikana kuinka minulla olisi ollut ties kuinka monta miestä suhteemme aikana ja haukkui minut maanrakoon muutenkin. Häiriköinti loppui kun annoin hänelle "uuden tulevan puh numeroni" eli lähellä sijaitsevan isomman kaupungin hautaustoimiston numeron (valikoin puhelinluettelosta numeron). Kuulin myöhemmin, että entinen kumppani oli aikansa yrittänyt lähettää tekstareita kyseiseen numeroon ja ihmetellyt miksi viestit ei mene perille tms ja oli aidon ihmeissään myös miksi numeroon ei vastattu esim keskellä yötä ja kun vihdoin sieltä vastattiin, niin luuli ensiksi et itse on näpytellyt numeron väärin. Kun sitten tajusi tyhmyytensä, niin oli ollut hyvin hiljaista miestä. Kuinka voi olla noin tyhmä käytöksinen, no saipahan opetuksen käytöksestään. 

Vierailija
3849/3887 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin aikoinaan naista, joka väitti minun pettävän häntä, koska hänelle oli kasvanut tumma ihokarva.

M50

Vierailija
3850/3887 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

U p

Vierailija
3851/3887 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle tieto, että mustasukkaisuus ei ole sairaus, vaan on ihan normaali ihmisen reaktio. Sinun esimerkkisi kertoivat SAIRAALOISESTA mustasukkaisuudesta.

Vierailija
3852/3887 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä (nainen) yritti estää näkemiset kavereideni kanssa, niin että haukkui heitä minulle, yritti siis noin manipuloida heitä minulle..? Lähetteli kavereilleni haukkumis viestejä somessa, yritti sotkea välejä. Olimme nuoria tuolloin, noin parikymppisiä. T. Mies

Vierailija
3853/3887 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun exä leikkasi minulta peniksen poikki ja heitti sen paistinpannulle kananmunien joukkoon. Tokaisi vain että nakkimunakkaalla lähtee päivä hyvin käyntiin! Voitte arvata että tuon jälkeen olin pitkään vihainen hänelle!

Vierailija
3854/3887 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:lle tieto, että mustasukkaisuus ei ole sairaus, vaan on ihan normaali ihmisen reaktio. Sinun esimerkkisi kertoivat SAIRAALOISESTA mustasukkaisuudesta.

Niin, aloitus onkin sairaalloisesti mustasukkaisten touhuista? Ei normi mustis tunteista. 

Vierailija
3855/3887 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, aloitus onkin sairaalloisesti mustasukkaisten touhuista? Ei normi mustis tunteista. 

Siinä vaan luki, et mustasukkaisuus on sairaus. 

Vierailija
3856/3887 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adhd-äitini unohti kyläillessään aina puolet tavaroistaan. Kerran oli jättänyt mustan hupparinsa. Ex ruimasi sen päin näköäni koska se oli tietenkin jonkun random miehen naulakkoon jättämä.

Vierailija
3857/3887 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni oli synnärillä, edellispäivänä saanut vauvan. Kun mies tuli vierailulle, ystäväni sattui olemaan hakemassa iltapalaa osaston perältä. 

Miehen mukaan ystäväni oli varmasti, ihan varmasti, ollut paneskelemassa jonkun kanssa.

Näille tuli ero parin vuoden kuluttua. Oli juoppohullu mies, rikkoi paikkoja kotona, ja ajoi viikonloppuisin ystäväni jopa vauvan kanssa ulos keskellä yötä, talvella. Nukkuivat autossa.

Vierailija
3858/3887 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykätäänlkö näidtä viesteistä vai ei. tämänkaltaiset vetää täysin sekasin

Vierailija
3859/3887 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mustasukkaisuus vain pahenee. Se mikä parisuhteessa voi aluksi tuntua imartelevalta, alkaa pian ahdistaa. Jos joutuu jatkuvasti "kävelemään munankuorilla" ja huomaa, että omat ystävät ovat kadonneet, pitäisi varoituskellojen soida. Terveessä parisuhteessa molemmilla kumppaneilla tulisi olla vapaus ylläpitää omia ihmissuhteitaan ja luottamus on minkä tahansa terveen parisuhteen perusta. Jos joudut jotenkin varomaan sanojasi tai tekemisiäsi, ei suhde ole terveellä pohjalla. Itse jätin liian kontrolloivan miehen, enkä ole katunut.

Vierailija
3860/3887 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on jotkut kirjoittanut siintä että ex-kumppanit on lähetelleet viestejä toisina miehinä/naisina esiintyen, täten saaden ns. kiinni oma kumppani pettämisestä. Valitettavasti mulla on samasta aiheesta kokemusta nuoruuden suhteesta, jossa poikaystävä lähetteli viestejä useampaan otteeseen ties kenen kaverinsa numerosta esiintyen milloin minkäkin nimisenä miehenä, viesteissä kerrottiin mm. kiitos yhteisestä kuumasta yöstä settejä. Tajusin kyllä heti mikä on homman nimi, ja livenä pidin ripityksen poikaystävälle typerästä käytöksestään, myönsi kyllä tekonsa, muttei pyytänyt anteeksi ikinä. Suhde ei tuon takia kestänyt kauankaam, ja hyvä niin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän