Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (3473)

Vierailija
3361/3473 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisko lisätä vielä koulutustaso ja/tai ammatti näihin kertomuksiin mukaan. Nämä kaikki miehet ovat kuin kauhuelokuvista tai suljetulta osastolta. Tulisi vähän perspektiiviä siihen, että millaisia taustoja näiltä hulluilta löytyy. 

Vierailija
3362/3473 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli itselle mieleen vuosien takainen parisuhde naisen kanssa, joka oli todella mustis. Suhde kaatui nopeasti hänen kieron/epäterveen käytöksen takia. Piti ristikuulusteluja viikottain, että keitä olen tavannut- ja missä yhteyksissä, teki omat tulkintansa keiden kanssa mulla on suhde. Hurjimmat väitteet oli suhde naapuritalon mummon (88v) kanssa sekä nais serkkuni kanssa (19v). Olin tuolloin itse 34v. Livenä monet kerrat porukassa saattoi yhtäkkiä saada mustis kohtauksia, ja draamaattisesti alkoi möykkäämään sairaita luulojaan kaikille, epäilyksen kohteena oli milloin kukakin porukasta, että yrittää iskeä hänen miestään eli minua. Lähetteli tekstiviestejä ties kuinka monelle ihmiselle sairaita epäilyksiään, myös harrasti sitä mulle, että väitti tietävänsä minkälaisista naisista oikeasti pidän, ja luetteli pitkiä listoja ominaisuuksista, joista todellakin diggaan. Puheensa oli pelkkää monologia, kun en vastannut mitään hänen pöhköille höpinöilleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3363/3473 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3364/3473 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää

Vierailija
3365/3473 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luoja, ei saisi nauraa, toi Risto Ryti tapaus siis😂

Vierailija
3366/3473 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse jaksa olla mustasukkainen, enkä todellakaan usko että olisi syytäkään. Mies on projektitöissä, joissa usein matkustaa naisten kanssa välillä kahdestaan tai joukossa, joasa valtaosa on naisia. Hän myös tekee vapaaehtoista avustustyötä ja siihen liittyviä matkoja, jossa suuri osa  muista osallistujista on naisia. 

Olin aivan äimistynyt kun kerran yksissä juhlissa juteltiin puolision töistä ja meille entuudestaan tuntematon nainen alkoi vihjailemaan, että hän on varmasti uskoton, kun työkavereina on naisia. Aika jännä johtopäätelmä ihmiseltä, joka ei lainkaan tunne kumpaakaan meistä.

Olen itsekin matkustanut entisen ja nykyisen työnantajan kanssa paljon kaksistaan työmatkoilla. Ei sanallakaan kotona kyseenlaistettu mitä niillä matkoilla tehdään, eikä toki olisi ollut aihettakaan. Olisi aika raskasta olla itse mustasukkainen tai olla mustasukkaisen puolison kans

No mielestäni liittyy aiheeseen, kun se tuntematon nainen on selkeästi itse mustasukkainen.

Eri

Vierailija
3367/3473 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä kun lukee niin miehet on oikeasti psykiatrisen hoidon tarpeessa. 

No on moni nainenkin todella mustasukkainen. Itsekin olen nainen, ja meillä ei mustasukkaisuutta esiinny. Mut se nyt ei kuitenkaan ole vain miesten synti.

Vierailija
3368/3473 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sukupuolisidonnainen asia. Todella tärähtäneisiin naisiinkin olen törmännyt.

Vierailija
3369/3473 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
3370/3473 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3371/3473 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buah

Vierailija
3372/3473 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3373/3473 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ketjun otsikossa pyydetään esimerkkejä sairaalloisesta käytöksestä.

Vierailija
3374/3473 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma siksi lenkkeilen kun meen panemaan naisten kanssa pusikoihin

Vierailija
3375/3473 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lissee

Vierailija
3376/3473 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma siksi lenkkeilen kun meen panemaan naisten kanssa pusikoihin

Missä pusikossa ne naiset päivystävät? Kaverin puolesta kysyn.

Vierailija
3377/3473 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen heila yritti kiivetä parvekkeen kautta kotiini, halusi siis tietää onko luonani panojani. Ei tietenkään huonokuntoisena päässyt kiipeämään 4krs..

Vierailija
3378/3473 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen heila yritti kiivetä parvekkeen kautta kotiini, halusi siis tietää onko luonani panojani. Ei tietenkään huonokuntoisena päässyt kiipeämään 4krs..

Eikä olisi muutenkaan pystynyt kiipeämään noin korkealle, ei ollut tikkaita vieressä ym, ja parvekkeeni oli lasitettu. 

Vierailija
3379/3473 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yhtään yleistämättä, ehdottomasti kaikki miehet. Jos kuulet sarkasmin äänessäni. 

Vierailija
3380/3473 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

..