Bloggaaja antoi opelle lahjaksi kourallisen muroja, mitä mieltä?
https://www.kuitetekee.com/2015/05/18/lahja-idea-opettajille/
Lahjaidea opettajalle: donitsin siemeniä eli kourallinen muroja sellofaanipussissa. Onko hauska idea? Haluaisitko itse opena / tarhan työntekijänä saada?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniisti paketoitujahan nuo on, mutta jos/kun näkee noin paljon vaivaa pakkauksien eteen, niin hankkisi sisällöksi vaikka karkkia tai ihan oikeita kasvin siemeniä.
En nyt ymmärrä mikä idea näissä on. Kun selvästi kyse ei ole lapsen itse tekemästä askartelusta, niin miksi murot? Jos tää olisi lapsen tekemä paketti, niin sisällä saisi silloin olla vaikka kiviä, koska silloin idea olisi se lapsen oma kädenjälki. Tässä en nyt pointtia tavoita, kun noiden murojen hinnalla olisi pakettiin saanut järkevämpääkin sisältöä.
-lto-
Et näe pointtia? Pointti on huumori! Askartelija oli kirjoittanut tuossa blogissa, että näitä voi antaa vaikka kukkakimpun ohessa opettajalle. Eli saa se opettaja kuitenkin kauniita kukkia. Minusta olisi hauskaa saada donitsin siemeniä pussissa :D
Ja heti perään blogaaja kirjoittaa, että he eivät ehtineet kukkakaupassa käydä. Olen itse ope ja en todellakaan kaipaa muistamisia. En voi niiden hankkimista estääkään, mutta jumalauta ei mitään roinaa! Eri asia, jos lapsi olisi itse askarrellut, silloin tää olis ollut edes sympaattinen.
Mä sain kerran samantyyppisen lahjan eräältä perheeltä, mutta murojen asemesta sisällä oli jalkakylpysuolaa. Se oli minusta kiva. Muroista en kyllä välittäisi. Olen lastentarhanopettaja.
Sinänsä ihan vitsikäs, mutta eihän tuossa varsinaisesti mitään pointtia ole. Roskiinhan nuo täytyy heittää aika äkkiä, sillä ei tuollaista pussukkaa voi pitää esillä samalla lailla kuin vaikkapa korttia.
Eii voi ei. Tuli paha mieli kun paketit ovat niin nättejä, oikeat siemenet olisivat olleet niin hyviä niihin! Ei noita kukaan syö, tai varsinkaan kylvä. Toivottavasti. Roskiin menisi itselläni.
Minna E says
20/05/2015 at 19:48
Ne voi esim nauttia aamiaisella jogurtin seassa, tai napostella menemään ihan sellaisenaan.
Reply
Ja tää idea kehdataan jakaa blogissa. Välillä tuntuu, että ihmisten typeryydellä ei ole rajaa.
Lahja joka voidaan tulkita vittuiluna ja joka lentää luultavasti roskiin. En ymmärrä hehkutusta, huono idea!
Olis perkele tyytyväinen.
Miksi jollekin pitäisi erikseen antaa jotain lahjoja hänen tekemästään työstä.
Naiset ovat niin julmia.
Miesopena ilahtuisin. Ilahdun tietysti kaikista äitylien lahjoista.
Vierailija kirjoitti:
Minna E says
20/05/2015 at 19:48
Ne voi esim nauttia aamiaisella jogurtin seassa, tai napostella menemään ihan sellaisenaan.
Reply
Ai niinkö jonkun vieraan ihmisen klähmimät murot jogurtin sekaan? Hyi helvetti!!!
Siinä ajassa ois kipaissut siellä kukkakaupassa, kun on nykertänyt noita naurettavia pusseja.
Nauttia?? Pari hassua halpismuroa? :D en näe mitään ideaa koko lahjassa - kaunis, aikaa vienyt paketti (ei edes lapsen tekemä, jolloin "huonomman" lahjan voisi paremmin tajuta) ja sisällä muroja. Öö.
Vierailija kirjoitti:
Siinä ajassa ois kipaissut siellä kukkakaupassa, kun on nykertänyt noita naurettavia pusseja.
JUST NÄIN.
Ei vittu mitä snobeja tuolla on kommentoimassa :DD
Henkilökohtaiselle avustajalle ja eskariopelle laitan lisäksi jotain muuta, mutta “tavallisille” hoitajille tämä on just loistava. Jee.
Lumiukkopussissa sentään on ideaa, tässä ei. Toki tuollaisen pussin voisi antaa jonkun muun kylkiäisenä, jos haluaa näpertää. Mutta jos muuta halua antaa, hyvän kesän toivotus riittää kyllä.
Minusta taa oli jotenkin sopo. Ymmartaakseni taman bloggaajan lapset ovat suhteellisen pienia/nuoria... Minua tuo idea hymyilytti, mutta ehkapa olenkin liian lapsenmielinen. Ei tulisi mieleenkaan ottaa v*ttuiluna. Olen ollut lasten ja aikuistenkin opettajana, enemman ahdistuin kaikenmaailman mukeista ym. mita aikuiset yleensa toi...
Ei minusta ihmisille nyt sentään voi ihan kaikkia hölmöjä lahjoja antaa jos haluaa tulla vakavasti otetuksi. Jos tuossa olisi edes ollut ne oikeat donitsit mukana niin sen voisi käsittää mutta ei muuten.
Mutta otanpa tuosta itselleni lahjaidean sillä tavalla, että annan kukan siemeniä. Sitten siinä on jotakin järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Ei vittu mitä snobeja tuolla on kommentoimassa :DD
Henkilökohtaiselle avustajalle ja eskariopelle laitan lisäksi jotain muuta, mutta “tavallisille” hoitajille tämä on just loistava. Jee.
Huh, tuollaisia ihmisiä on oikeasti :/
Paitsi että bloggari ei ollut ehtinyt käydä kukkakaupassa ja näin ollen kaikki hänen lapsensa olivat vieneet hoitajalle / opelle kortin ja - pussin donitsin siemeniä. Joo, toi huumori voisi toimia jos ohessa olisi jotain aiheeseen sopivaa, vaikka sit pussillinen vastapaistettuja munkkeja.