Bloggaaja antoi opelle lahjaksi kourallisen muroja, mitä mieltä?
https://www.kuitetekee.com/2015/05/18/lahja-idea-opettajille/
Lahjaidea opettajalle: donitsin siemeniä eli kourallinen muroja sellofaanipussissa. Onko hauska idea? Haluaisitko itse opena / tarhan työntekijänä saada?
Kommentit (59)
Opena pitäisin tullaista vittuiluna, vaikka ois kuinka nätisti pakattu. Heittäisin kotimatkalla kevätjuhlasta puluille. Kiitos, en tarvitse donitsin siemeniä, enkä kyllä muitakaan muistamisia.
En ymmärrä. Ihana paketti ja huolella tehty mutta sisältö menee heti roskiin.
En oo mikään tiukkis, mut oikeasti ihan ensimmäiseksi tuli mieleen vittuilu. Toivottavasti muksun peruskoulu päätty, eikä oo sama opettaja taas ens vuonna. Vai tapahtuuks tätä enää nykymaailmassa että kostetaan lapselle jotenkin antamalla huono arvosana tms.?
Eikö tää TSI-hörhöily mene koskaan ohi? Nää itse omin käsin tekevät tyypit kuvittelevan kaiken olevan kivaa, kunhan sen paketoi sellofaaniin ja teippaa päälle Sinooperista ostetun värikkään napin. Tää on oikeasti vielä harvinaisen tökerö veto.
Ihan hauska vitsi :)
Mutta ikävää, että roskiinhan nuo pussukat joutuu ja askartelun vaivannäkö menee hukkaan.
Minusta tuo on ihan hauska. Eihän tuolla yhtään mitään tee, mutta söpö pikkuaskartelu tuo on. Itse lopulta irrottaisin napit ja käyttäisin ne johonkin omaan käsityöhön :P
Ja älkää ottako mitään stressiä siitä, että opettajille pitäisi missään vaiheessa antaa lahjaa! Hyvän kesän -toivotukset ja vilkutus tuntuvat jo todella hyvältä. :)
t. nuori ope
Kauniisti paketoitujahan nuo on, mutta jos/kun näkee noin paljon vaivaa pakkauksien eteen, niin hankkisi sisällöksi vaikka karkkia tai ihan oikeita kasvin siemeniä.
En nyt ymmärrä mikä idea näissä on. Kun selvästi kyse ei ole lapsen itse tekemästä askartelusta, niin miksi murot? Jos tää olisi lapsen tekemä paketti, niin sisällä saisi silloin olla vaikka kiviä, koska silloin idea olisi se lapsen oma kädenjälki. Tässä en nyt pointtia tavoita, kun noiden murojen hinnalla olisi pakettiin saanut järkevämpääkin sisältöä.
-lto-
Kaunis pussukka mutta en mä osaa mieltää muroja lahjana. Miksei ennemmin antanut ihan oikeita kukan siemeniä? Vaikka auringonkukan tai jonkun. Semmonen pieni siemenpussi ei sekään paljon maksa ja niitä voi oikeasti kylvää vaikka parvekekukkalaatikkoon. Jos mulle joku tuommosen muropussin antaisi niin roskiinhan se sitten menisi.
Apua repesin täysin:D Voiko joku olla näin tollo? Mitähän ope on ajatellut?
Vierailija kirjoitti:
Kauniisti paketoitujahan nuo on, mutta jos/kun näkee noin paljon vaivaa pakkauksien eteen, niin hankkisi sisällöksi vaikka karkkia tai ihan oikeita kasvin siemeniä.
En nyt ymmärrä mikä idea näissä on. Kun selvästi kyse ei ole lapsen itse tekemästä askartelusta, niin miksi murot? Jos tää olisi lapsen tekemä paketti, niin sisällä saisi silloin olla vaikka kiviä, koska silloin idea olisi se lapsen oma kädenjälki. Tässä en nyt pointtia tavoita, kun noiden murojen hinnalla olisi pakettiin saanut järkevämpääkin sisältöä.
-lto-
Et näe pointtia? Pointti on huumori! Askartelija oli kirjoittanut tuossa blogissa, että näitä voi antaa vaikka kukkakimpun ohessa opettajalle. Eli saa se opettaja kuitenkin kauniita kukkia. Minusta olisi hauskaa saada donitsin siemeniä pussissa :D
No ihan selvää piilovittuilua. Näkee myös, että äiti on tehnyt lahjat eikä lapsi itse, joten sekin tuntuu oudolta.
No, en nyt kyllä tavoita tätä juttua. Miksei sinne pussiin voisi laittaa just vaik oikeita siemeniä kuten jo ehdotettiin? Sehän olisi tosi kiva idea. Tai sit miksei voisi ostaa ihan pari oikeaa donitsia konditoriasta? Tai sitten vaan kortti. Jos tässä on haettu jotain kivaa vitsiä niin ohi menee tällä kertaa.
Laittaisi vaan roskat suoraan roskiin ihan itse. Miksei noissa pusseissa voi olla oikeita siemeniä ? Todella tyhmä idea.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis pussukka mutta en mä osaa mieltää muroja lahjana. Miksei ennemmin antanut ihan oikeita kukan siemeniä? Vaikka auringonkukan tai jonkun. Semmonen pieni siemenpussi ei sekään paljon maksa ja niitä voi oikeasti kylvää vaikka parvekekukkalaatikkoon. Jos mulle joku tuommosen muropussin antaisi niin roskiinhan se sitten menisi.
Ne donitsin siemenet ovat vitsi. Lahja oli se kukkakimppu. Onko täällä näin vajaata porukkaa? Ihmiset, jotka eivät ymmärrä vitsejä, ovat pahimpia! Ihan sama oliko se vitsi hyvä vai huono, niin kyllä tästä nyt näkee lapsikin että tämä on vitsi ja sen tarkoitus on huvittaa opettajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-lto-
Et näe pointtia? Pointti on huumori! Askartelija oli kirjoittanut tuossa blogissa, että näitä voi antaa vaikka kukkakimpun ohessa opettajalle. Eli saa se opettaja kuitenkin kauniita kukkia. Minusta olisi hauskaa saada donitsin siemeniä pussissa :D
Minusta toi oli niin outoa huumoria, että mulla meni kauan, ennen kuin tajusin mistä on kyse. Mä luulin ensin, että kyseessä on joku uusi donitsi niminen kasvi. Mä olisin sit pistänyt noi renkaat kukkaruukkuun ja ihmetellyt kun mitään ei kasva.
Mitäh?? Onko tää jokin vitsi? En lämpene tälle idealle.