Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen kuvan saatte naisesta, jonka mielestä tämä mies on hyvännäköinen?

Vierailija
15.05.2016 |

http://kuvapilvi.fi/k/yMeX.jpg

Tuosta kollaasista nro 10.

Herääkö mitään mielikuvia? Jos, millaisia?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 ja 3 parhaimmat mielestäni. :)

Vierailija
22/48 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meillä täällä av:lla kaikkien hullujen jatkoksi tullut myös Kuvakollaasi-hullu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisia vastauksia...

:D

Ap

Vierailija
24/48 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko meillä täällä av:lla kaikkien hullujen jatkoksi tullut myös Kuvakollaasi-hullu?

Olen siis kuvakollaasihullu, silmähullu, kenkähullu ja kaulaluomihullu.

Ap

Vierailija
25/48 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kympillä on ns. negridipiirteitä, joista en itse viehäty. Leveä, lättänä nenä, hyvin näkyvät sieraimet, todella paksut huulet. En pidä tuosta leukalinjastakaan. Hänellä on varmasti suvussa mustaa verta. Iho on kuitenkin hyvin vaalea, ja valkoisen ihon ja negridipiirteiden yhdistelmä on jokseenkin outo.

Tämä. En ole ikinä pitänyt itseäni mitenkään rasistisena, mutta ilmeisesti miesmakuni on. Tummaihoiset tai heidän piirteitään omaavat ei vaan sytytä millään. Sama pätee kyllä ihan kaikkiin muihinkin rotuihin aasiaslaisista arabeihin. Ei vaan sytytä en tiedä miksi.

Vierailija
26/48 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla sama maku ku mulla:) ja Joonas Saartamohan on aivan älyttömän kuuma ainaki mun mielestä että ei oo kyl outoa:D

Vierailija
27/48 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 on aika namu.

Vierailija
28/48 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 on klassisen kaunis mies. Muut aika tusinatavaraa.

Vierailija
29/48 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän noista kukaan vielä ole mies, vaan kaikki vasta poikia!

Vierailija
30/48 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää kehitysvammaiselta, en nussis. Onko sussa itsessäs samoja piirteitä kuin tuossa? Monesti viehättyy itsensä näköisistä. Mainitsemasi Saartamo (olet siis se Saartamo hullu myös) on saman oloinen  kuin tuo 10.

Vierailija
31/48 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herätä tuntemuksia. Voisi olla kuka tahansa nainen, joka kymppiä ihailee. Jos kemiat kohtaavat niin ne kohtaavat. Tärkeämpää ettei ole susiruma tai haise pahalle.

Todennäköisesti itse ihailisin noita kaikkia miehiä luonnossa.

Vierailija
32/48 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä olivat kerrankin ns. aitoja, normaaleja miehiä. Ei ainuttakaan mallikasvoista joukossa. Heterogeeninen valikoima kasvoja, jokainen erilaisine ominaispiirteineen.

Vierailija
33/48 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kympillä on ns. negridipiirteitä, joista en itse viehäty. Leveä, lättänä nenä, hyvin näkyvät sieraimet, todella paksut huulet. En pidä tuosta leukalinjastakaan. Hänellä on varmasti suvussa mustaa verta. Iho on kuitenkin hyvin vaalea, ja valkoisen ihon ja negridipiirteiden yhdistelmä on jokseenkin outo.

Tämä. En ole ikinä pitänyt itseäni mitenkään rasistisena, mutta ilmeisesti miesmakuni on. Tummaihoiset tai heidän piirteitään omaavat ei vaan sytytä millään. Sama pätee kyllä ihan kaikkiin muihinkin rotuihin aasiaslaisista arabeihin. Ei vaan sytytä en tiedä miksi.

En minäkään ole tosiaan mikään rasisti, kaukana sellaisesta, mutta en vain kauheasti viehäty tummemmista miehistä. En myöskään pidä ruskeista silmistä enkä käkkärästä tukasta. Toki aina välillä vastaan tulee komeita mustiakin miehiä, samoin esim. japanilaisissa tai korealaisissa on välillä ihan söpöjä tapauksia, mutta usein jo sellainen keski- ja eteläeurooppalainen ja balkanilainen tummuus on minulle liikaa. Noissa afrikkalaistaustaisissakin viehätyn yleensä niistä, joilla on hyvin  "valkoiset" kasvonpiirteet.

Vierailija
34/48 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kympillä on tosiaan erikoisesti mustat piirteet mutta vaalea iho. Tukka saattaisi olla afro, nyt on paha sanoa kun on noin lyhyt. Minunkin on kyllä pakko myöntää että en pidä hänen kasvonpiirteistään. Ysin ulkonäöstä sen sijaan tykkään; tumma iho mutta sirommat (= tässä tapauksessa kauniimmat) piirteet. 

Ajattelen että nainen jonka mielestä kymppi on hyvännäköinen, ei varmaan ole kovin korkeasti koulutettu. Jotenkin tuo kymppi tuo mieleen jonkin sortin katutappelijan ja häneen ihastuva sattaisi olla sosioekonomiselta taustaltaan saman tyylinen. Tää on vaan mielikuva, mistäs minä tiedän vaikka ap ois tohtori. :)

Vierailija
35/48 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kympillä on tosiaan erikoisesti mustat piirteet mutta vaalea iho. Tukka saattaisi olla afro, nyt on paha sanoa kun on noin lyhyt. Minunkin on kyllä pakko myöntää että en pidä hänen kasvonpiirteistään. Ysin ulkonäöstä sen sijaan tykkään; tumma iho mutta sirommat (= tässä tapauksessa kauniimmat) piirteet. 

Ajattelen että nainen jonka mielestä kymppi on hyvännäköinen, ei varmaan ole kovin korkeasti koulutettu. Jotenkin tuo kymppi tuo mieleen jonkin sortin katutappelijan ja häneen ihastuva sattaisi olla sosioekonomiselta taustaltaan saman tyylinen. Tää on vaan mielikuva, mistäs minä tiedän vaikka ap ois tohtori. :)

Minä tosiaan mainitsin ne negridipiirteet ja olen ihan samaa mieltä kanssasi ysistä. Hänellä on hyvinkin miellyttävät kasvot.

Vierailija
36/48 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hiton väliä!!???Voi luoja teitä...

Vierailija
37/48 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miks niillä kaikilla on oudot korvat

Mietin ihan samaa.Tulin siihen tulokseen,että nuo eivät olekaan ihmisiä vaan haltioita.

Vierailija
38/48 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://kuvapilvi.fi/k/yMeX.jpg

Tuosta kollaasista nro 10.

Herääkö mitään mielikuvia? Jos, millaisia?

Ei tuosta kympistä herää varsinaisesti mielikuvia,mutta koko kollaasi on outo.Tyypit näyttävät samaan aikaan linnakundeilta ja pikkupojilta.Jos noista olisi pakko valita,ehkä tuo 11 olisi mun makuun ja sekin lähinnä komean parran takia :D

Vierailija
39/48 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5,7 ja 11 on kuumia :3 kaikki muut on vähä semmosille ankkahuulipissiksille. varsinki just toi 10 :D

Vierailija
40/48 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen nuori blondi yökerhobilettäjä. Sellainen ekstrovertti jolla on oma kaveriporukka jossa muut ovat samantyylisiä. Koulutus enintään amk. Mies näyttää supliikilta viihdyttäjältä ja jonkin sortin pelimieheltä.

Omasta mielestä paras on no. 2