Kuka kollaasin miehistä miellyttää sinua ulkonäöltään eniten?
Kommentit (87)
Kolmonen, vielä ku ois viikset<3
11 oli kans hyvä muuten, mutta vääränlainen nenä. Jylhällä juutalaisnenällä olisi tosi hyvä.
3
Viitonen olis ihan kiva, mutta toi tatuoitu kaula. Samasta syystä no, no numero seiskalle, joka hänkin muuten ihan ok.
Liian sliipattuja mun makuun, mutta 6 on ihan symppiksen näkönen.
Vaikea noin silotelluista mallikuvista löytää suosikkia. Missä on kollaasi ns. normimiehistä 25-45v?
Vierailija kirjoitti:
8 on jotenkin nami :)
8 on ihana.
Hyi helvata, mitä miehiä. Ihan friikin näköisiä jokainen. Jos ois ihan pakko valita, ni kai sitten 3. tai 6. mut oikeasti en valitsisi noista ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7.
M34
Voi kun pitää oikein KOROSTAA että minä se olen muuten mukamas mies :DD Ikäkin piti ihan laittaa, vaikka kukaan ei kysynyt :)
Outo syy suuttua. Kokeile ryhmäterapiaa.
M34
Kokeile sinä trollaamisen lopettamista.
M41
Älkää tapelko!
N25
Joku hörökorva mainos? Kauheet korvat kaikilla! Naamasta kyllä moni ok.
Kaikki muut ovat hot, paitsi 1, 7 ja 11 eivät jotenkin yhtään nappaa.
Komeat ja miehekkäät miehet ei ole mun mieleen, kuvien miehet ovat minusta kaikki pelottavan näköisiä. Tykkään eniten nro 9, koska hänellä on pehmeimmät piirteet. En muuten yleensä ulkonäöllisesti välitä tummista miehistä.
2.
Tollanen pilke viehättää vielä näin nelikymppistäkin.
Nro 11 pelkästään ulkonäön puolesta. Oisko 4 tai 5 kanssa hyvä, mutta liian jäätävät ja tunteettomat silmät kuvassa, eli se on nounou. Mutta tosielämässä luonne saattaa parantaa ulkonäköä ihan tolkuttomasti, tai vastaavasti tehdä ihmisestä todella vastenmielisen. Eli todellisuudessa kuka tahansa nuista voisi ihanalla luonteella olla parhaimman näköinen.
12. Ehkä myös 9, mutta hänellä näyttäisi olevan kaulassa tatuointi, joten en nyt ihan tiedä... Tässä on muutenkin liikaa ihan ok näköisiä tyyppejä, mutta liikaa lävistyksiä ja tatuointeja. En tykkää sellaisesta. 9 ja 12 siksi, että näyttävät nuorekkailta ja raikkailta, tavallisilta pojilta - ei itserakkailta, siloitelluilta tai potentiaalisilta rikollisilta, kuten harmillisen moni muu.
Mä luulen enemmänkin, että ei ole kyse siitä että ovat komeita, vaan joku haluais enemmän taviksen näköisiä (lue rumempia).