Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Synttärit tulossa. Mies ei muista. Mitä teen?

Vierailija
15.05.2016 |

Mitä tekisitte itse. Muistuttaisitteko etukäteen vai ette sanoisi mitään koko asiasta. Olen siis varma, että unohtaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kuvitella sellaista tilannetta että ei muistaisi, joten en osaa auttaa.

Vierailija
2/17 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei rakas, mennäänkö mun syntynäpäivän kunniaksi ensi perjantaina ulos syömään?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen synttärit? Vai lapsellisen aikuisen? Onpa kauheaa, jos pv livennyt mielestä. Järjestä itse jotain ohjelmaa, jos pitää tehdä numero? Silloin voit saada onnittelut, minkä kyllä pitäisi isolle ihmiselle riittää.

Vierailija
4/17 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavassa tilanteessa (joita sattuu joka vuosi) muistutan ajoissa. Vaihtoehdot ovat muistuta tai pety. Sama juttu äitienpäivien ym. hääpäivien kanssa. Äitienpäivää varten minusta miehen pitäisi auttaa lapsia tekemään kortit ja ostaa joku pikku lahja, koska lapset ovat niin pieniä, etteivät vielä itse pysty siihen, mutta toisaalta niin isoja, että äitienpäivän muistaminen on heistä (ja minusta) mukavaa. Silti taas tänäkään äitienpäivänä ei ollut kortteja eikä lahjoja, vaikka olin muistutellut viikkoa ennen ja ed iltana. Harmittaa.

Vierailija
5/17 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tuo olisi kiva, jos itse ehdottaisi mitä haluaa. Vähän tekis mieli kuitenkin kokeilla, että muistaako. Yhtenä vuonna tein niin ja tuli vain itselle ja hänelle paha mieli, joten ei ehkä. Äitienpäivää ennen ilmoitin, että haluan kukan ja kakun ja silloin ne kyllä ilmestyi.

Vierailija
6/17 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 5 oli siis ap. Ja meilläkin tuntuu olevan tuo muistuta tai pety-konsepti. Harmittaa, koska olisi niin kiva saada jotain ilman muistutusta.

Vierailija
7/17 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukee myös meidän seinäkalenterissa, mut ei taida auttaa :) ap

Vierailija
8/17 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en muistuttaisi. Tuo kertoo tasan minkä verran miehesi sinua arvostaa. Korkeintaan seuraavana päivänä ja saisi mies sitten tehdä mitä parhaaksi katsoo.

Vierailija
9/17 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nro 5 oli siis ap. Ja meilläkin tuntuu olevan tuo muistuta tai pety-konsepti. Harmittaa, koska olisi niin kiva saada jotain ilman muistutusta.

Suosittelen kertomaan miehelle, että tämä on sinulle niin iso asia, että jo päiviä aiemmin jouduit purkamaan itkevää sydäntäsi anonyymilla somepalstalla. Huolehdit siitä, joudutko muistuttamaan vaikka sitten harmittaa, ja että jo muistuttamiseen varautuminen harmittaa. Että paras olisi nyt vaan muistaa, jottei päivänsankari joudu hätäilemään. Laittakaa yhdessä muistutus miehen luurin kalenteriin ensi vuotta varten, koska ennakointi ja yhy yhy ollaanko me enää yhdessäkään sitten kun ei se huomioi.

Vierailija
10/17 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mieheni kanssa 22 vuotta, eikä hän ole muistanut kertaakaan syntymäpäivääni :D En minä ala aikuista miestä muistuttamaan, jos ei muista niin ei muista ja se siitä. Ostan itse itselleni jotain mitä haluan. Saman teen joulun kanssa.

Vierailija
11/17 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä toi kalenterimuistutus voisi toimia. Mutta sen voisi mielestäni hän laittaa itse

Vierailija
12/17 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut mieheni kanssa 22 vuotta, eikä hän ole muistanut kertaakaan syntymäpäivääni :D En minä ala aikuista miestä muistuttamaan, jos ei muista niin ei muista ja se siitä. Ostan itse itselleni jotain mitä haluan. Saman teen joulun kanssa.

Entäs hääpäivä?

Vierailija
13/17 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistutan aina hyvissä ajoin. Muistutan myös hänen sisarustensa, näiden lasten sekä hänen vanhempiensa syntymäpäivistä. Ei se mies muuten muista eikä katsele kalenterimerkintöjä.

Vierailija
14/17 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistutan hienovarasesti muutamaa viikkoa aikasemmin tai otan "muuten vaan" ohimennen puheeksi, koska mieheni on vain hieman hajamielinen. En muistuta kuitenkaan siksi, että haluaisin lahjoja, vaan siksi, että tiedän mieheni olevan kamalan pahoillaan ja kantavan tolkutonta syyllisyyttä, jos sattuu unohtamaan syntymäpäivän. Miehen perheessä ei ole koskaan juhlittu kummemmin syntymäpäiviä, kun taas meidän perheessä hankitaan aina yksi arvokkaampi lahja ja istutaan perheen kesken kakkukahveille, joten ymmärrän täysin sen, että mieheni mielessä ei pahemmin syntymäpäivät pyöri, kun taas meidän perheessä kokoonnutaan kuukautta aikaisemmin yhdessä pohtimaan lahjaa. Nämä ovat vain perheiden välisiä eroja, eikä kumpikaan ole toista parempi. Vaikka olenkin tottunut hintaviin lahjoihin, nauttisin ihan yhtä paljon suklaalevyn jakamisesta miehen kanssa järven rannalla ja tätä yritän aina parhaani mukaan painottaa. Syntymäpäivät on kuitenkin iloinen asia, joten yritän viimeiseen asti välttää kaikkea kyräilyä asian suhteen. Ainakin tähän asti tällä tekniikalla ollaan vältetty mielipahat.

Vierailija
15/17 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taitaakin siis olla aika yleistä. ap

Vierailija
16/17 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on joskus laittanut kännykän kalenteriin muistutuksen syntymäpäivästäni, joten sen hän muistaa vaikka en välttämättä haluaisi hänen sitä edes muistavan. Seuraava tasavuosi on vasta kahdeksan vuoden päästä ja en viitsi välivuosia juhlia.

Hääpäivää hän ei ole kalenteriinsa merkinnyt ja muutama viikko sitten tuli ja meni meidän 15. hääpäivä. Siitä olin muistuttanut muutamankin kerran ja kirjoittanut sen seinäkalenteriinkin, mutta eipä muistanut. Myöhemmin asiasta tuli hieman riidanpoikasta kun siitä sanoin jälkikäteen. Olkoot siis, jos se ei hänellekään niin iso juhlan aihe ole. Äitienpäivää hänen ei tarvitse enää muistaa, koska lapset hoitelevat silloin järjestelyt. N42

Vierailija
17/17 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs muut tekisi