Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yhdenyönjutusta tuli yli kuukauden pituinen juttu. Onko liian aikaista kysyä missä mennään?

Vierailija
15.05.2016 |

Toki edelleen tapaamiset seksipainotteisia mutta yhteydenpitoa on tiiviisti myös tapaamisten välillä. On vaan alkanut häiritä kun en nyt oikein tiedä mihin tämä juttu on menossa jos mihinkään. Pelotanko miehen pois jos otan puheeksi että missä mennään?

Varmasti avlta löytyy kokemuksia aiheesta 😊

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hyvä noin, anna palaa. Älä kysele mitään, ajastaan selviää.

Vierailija
2/25 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti vain seksin merkeissä. Kerta ette ole jutelleetkaan, saa sitä pyörähtää muuallakin.

Itselläni aikoinaan oli vakipano ja yhden yön juttuja siinä samassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh. Pelotanko miehen pois. Mitä se haittaisi, jos oikein pelottaisit miestä? Et merkitsisi hänelle silloin tarpeeksi, eikö se ole parempi havaita heti?

Vierailija
4/25 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh. Pelotanko miehen pois. Mitä se haittaisi, jos oikein pelottaisit miestä? Et merkitsisi hänelle silloin tarpeeksi, eikö se ole parempi havaita heti?

Tätä olen kyllä itsekin miettinyt että enhän mä siinä mitään menetä. Päinvastoin menetän enemmän jos jatkan haaveilua jostain suuremmasta ja joudun lopultapettymään...

Parempi ottaa asia puheeksi

Ei ap

Vierailija
5/25 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulle on alkanut kehkeytymään tunteita, ota asia puheeksi. Oli miehen fiilis asiasta sitten niin tai näin, helpompi tietää se mahdollisimman nopeasti. Laastarin repäisy jne...

Vierailija
6/25 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuossa mennä jotenkin perse edellä puuhun että aloitetaan yhden yön jutulla? Eikö pitäisi mennä toisin päin?

Vierailija
7/25 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuossa mennä jotenkin perse edellä puuhun että aloitetaan yhden yön jutulla? Eikö pitäisi mennä toisin päin?

Jaa jonkun sääntökirjan mukaan? Raamatun?

Vierailija
8/25 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa jonkun sääntökirjan mukaan? Raamatun?

Ehkä kirjoittaja tarkoitti että säästyy todennäköisimmin sydänsuruilta jos katsoo ensin merkitseekö toiselle ja mitä ennen kuin menee sänkyyn.

Vierailija
9/25 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä oli vähän sama tilanne ja menin lopulta ihastumaan, mutta seksiähän se vain oli. Ja hauskaakin niin kauan kuin sitä kesti. En enää ikinä tee sitä virhettä etten ajoissa avaa suutani ja kysy mikä se juttu on olevinaan :/

Vierailija
10/25 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole mistään pelistä tai leikistä vaan sun elämästä. Kysy suoraan, toivottavasti saat mieleisesi vastauksen. Jos et, niin jatka elämääsi.

Vierailija
11/25 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutteko te? Suunnitteletteko mitään muuta yhteistä tekemistä kuin sänky?

Vierailija
12/25 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kysyisin. Miksi et kysyisi? Jos haluat seurustella, niin pitäähän se sanoa. Mulla oli seksisuhde ja aika nopeasti sanoin miehelle, että ei ole muiden kanssa, jos aikoo olla mun kanssa. Miehelle tämä sopi. Siis jatkoimme pelkkää seksisuhdetta, mutta muita ei saanut olla. Näin mentiin vuosi, jonka jälkeen päätettiin, että ehkäpä voidaan jo oikeasti myöntää, että seurustellaan. Nyt on oltu 3,5 vuotta yhdessä.

Vierailija
13/25 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu ihmeessä! Mun yhdenyön juttu on kestänyt kohta vuoden... ollaan kavereita siis ja molemmilla on muitakin. En vaan voi tässä vaiheessa enää millään kertoa että oon niin ihastunut kun vaan voi olla. Tuskallista aina välillä,mutta mitäs päästin asian näin pitkälle. Tuntuu mahdottomalta enää kertoa.

Vierailija
14/25 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on liian aikaista! ja miksi sellaista pitää edes kysellä ja ihmetellä? Näethän sinä mihin juttu kehittyy, kun vaan annat ajan kulua ja annat suhteen kehittyä luonnollisesti omalla painollaan ilman tuollaista keinotekoista analyysia tulevaisuudesta. Olen monta monta suhdetta laittanut poikki tuollaisen vuoksi - mitä muuta siihen voi vastata, kuin että "en tiedä" ? eihän hänellä ole mitään laitetta, millä näkee tulevaisuuteen. mikään muu ei ole ahdistavampaa kuin joutua antamaan lupauksia jollekin itselleen vielä puoliksi tuntemattomalle ihmiselle.  

Vierailija
15/25 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhu ihmeessä! Mun yhdenyön juttu on kestänyt kohta vuoden... ollaan kavereita siis ja molemmilla on muitakin. En vaan voi tässä vaiheessa enää millään kertoa että oon niin ihastunut kun vaan voi olla. Tuskallista aina välillä,mutta mitäs päästin asian näin pitkälle. Tuntuu mahdottomalta enää kertoa.

Puhu vaan! Ei sinun tarvitse aloittaa sillä ihastumisella jos tuntuu vaikealta. Aloita puhumalla siitä muiden tapailusta ja että haluaako toinen jatkaa sitäkin. Vastaukset kertoo jo paljon, jos tyyppi ehdottomasti haluaa jatkaa useiden ihmisten tapailua=sekstaamista samaan aikaan.

Vierailija
16/25 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy haluaako hän tapailla vain sua vai onko muita. Mä en jaksaisi tiivistä yhteydenpitoa ilman seurustelun virittämistä. Panosuhteissa ei todellakaan kaveerata enempää. Se olisi mun mielestä pois siitä normaalielämästä ja sun oikeilta ystäviltä tai kumppanin etsimisestä.

Vierailija
17/25 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenköhän mukaan? Itse en ikinä koskaan sitoutuisi ihmiseen, kenen kanssa en ole harrastanut seksiä. Seksin kautta tutustun onko tässä sellainen mies, jonka kanssa voisin harkita olevani. Seksi on kuitenkin se juttu, minkä vuoksi miehen valitsen, koska minulla on jo tarpeeksi ystäviä. Jos seksi ei suju ja ole ihanaa, en suhdetta edes harkitse. Jos seksi on ihanaa ja mahtavaa, tutustun ihmiseen myös muilla osa-alueilla. 

Ei kaikki ole samanlaisia. Mielestäni on todella perse edellä puuhun menoa ensin yrittää olla ystävä ja sitten vasta tutustua seksiin, kun jo joutunut sopimaan, että tämän kanssa seurustelee.

Vierailija
18/25 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin on liian aikaista! ja miksi sellaista pitää edes kysellä ja ihmetellä? Näethän sinä mihin juttu kehittyy, kun vaan annat ajan kulua ja annat suhteen kehittyä luonnollisesti omalla painollaan ilman tuollaista keinotekoista analyysia tulevaisuudesta. Olen monta monta suhdetta laittanut poikki tuollaisen vuoksi - mitä muuta siihen voi vastata, kuin että "en tiedä" ? eihän hänellä ole mitään laitetta, millä näkee tulevaisuuteen. mikään muu ei ole ahdistavampaa kuin joutua antamaan lupauksia jollekin itselleen vielä puoliksi tuntemattomalle ihmiselle.  

No kun siinä nimenomaan EI näe mihin juttu kehittyy. Se on kuultu ja nähty niin monta kertaa, etä miehen jatkuva viestittely, jatkuva ajan vietto yhdessä, ulkona käyminen ja joskus jopa kavereiden tai perheiden tapaaminen on silti pelkkä seksisuhde. Ja nainen on ollut tästä täysin ulalla ja tieto tullut lopulta shokkina, koska eihän miehen käytöstä ole voinut erottaa ihan tuikitavallisesta seurustelusta. Näit juttuja on palsta koko ajan täynnä. 

Vierailija
19/25 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen kyllä itsekin miettinyt että enhän mä siinä mitään menetä. Päinvastoin menetän enemmän jos jatkan haaveilua jostain suuremmasta ja joudun lopultapettymään...

Parempi ottaa asia puheeksi

Ei ap

Ööö.... Miksi vastaat ap:nä, jos et ole ap?

Vierailija
20/25 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy haluaako hän tapailla vain sua vai onko muita. Mä en jaksaisi tiivistä yhteydenpitoa ilman seurustelun virittämistä. Panosuhteissa ei todellakaan kaveerata enempää. Se olisi mun mielestä pois siitä normaalielämästä ja sun oikeilta ystäviltä tai kumppanin etsimisestä.

Näitä ketjuja monta lukeneena, tämä tuntuisi olevan paras lähestymistapa ottaa asiaa puheeksi. Koska ensinnäkin liian monelle on tullut yllätyksenä että toinen (yleensä mies) on jatkanut muiden naisten panemista samaan aikaan, ja sitten jos on sellainen herkkä pelästyvä kukkanen niin tuon luulisi olevan vähemmän ahdistava kysymys kuin että aletaanko tässä seurustelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi