Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bloggaaja Zinzinoon hurahtaneena

Vierailija
15.05.2016 |

Nyt tämä kyseisessä pyramidihuijausfirmassa uraa luova sisustusbloggaaja on edennyt bonusjärjestelmässä niin korkealle, että saa firman auton. Outoa katsoa, kun joku fiksun oloinen ihminen hurahtaa moiseen soopaan. Mitenhän tämä tarina päättyy...

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä übersiistiä olla joku platinumgalacticseniorleader ja ostaa omalla rahalla nuo Zinzinotarrat katsastamattomaan ikivanhaan Bemariin. Hiukanx köyhät kattois kun eventtiviikonloppuna pysäköisi sen väärin kongressihotellin pääoven eteen!

Vierailija
22/59 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli asia kiinnostaa niin sangen asiapitoinen ketju Zinzinosta ja sen ympärillä pyörivästä pelleporukasta pahvishekkeineen ja muovipukuineen löytyy täältä: http://murobbs.muropaketti.com/threads/zinzino-uusi-verkostohuijaus-esi…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menohan on kuin kuuluisasta Autobonus-ohjelmasta

Vierailija
24/59 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo autobonus -juttu saisi kuulua sellaisenaan koulujen opetusohjelmaan vaikka jossain yläkoulun tunnilla.

Siinä on hyvässä paketissa miksi näihin pyramidijuttuihin ei pidä IKINÄ lähteä mukaan.

Tarvetta tälle olisi, sen verran ihmisiä lähti Wincapitaankin aikoinaan mukaan ja nyt Onecoiniin. Eivätkä nämä huijaukset näihinkään lopu.

Vierailija
25/59 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo autobonus -juttu saisi kuulua sellaisenaan koulujen opetusohjelmaan vaikka jossain yläkoulun tunnilla.

Siinä on hyvässä paketissa miksi näihin pyramidijuttuihin ei pidä IKINÄ lähteä mukaan.

Tarvetta tälle olisi, sen verran ihmisiä lähti Wincapitaankin aikoinaan mukaan ja nyt Onecoiniin. Eivätkä nämä huijaukset näihinkään lopu.

En oikein ymmärrä, että miten ihmiset voivat hurahtaa näihin. Siis kyllähän hyväuskoisuus on luonteenpiirre ja se näköjään voi olla hyvin voimakaskin, ahneudesta ja helpon rahan toivosta puhumattakaan, mutta miten voi olla vielä ihmisiä, jotka uskovat näihin Onecoineihin ym. ja taitavat vielä uskoa Global Pension Planeihin ja siihen että Hannu tuo joku päivä kottikärryllä Wincapitan fyrkat ovelle. Onko denialismi sitten niin vahva?. Zinosta ei nyt tienaa käytännössä mitään ja pyramiidihan se on, mutta moniin muihin hurahtaa sen päälle omat säästöt.

Vierailija
26/59 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle ainakin miljoona tulee Global Pension Planistä, kunhan vielä hetken jaksaa odottaa 😊

Vierailija
27/59 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin menin katsomaan instakuvia, ja hieman hämmensi kuin nykyisellä miehellä on kuva bloggaajan lapsen kanssa ja siinä tägit daughter ja mybaby. Eihän bloggaajalla ole yhteisiä lapsia tämän uuden miehensä kanssa?

Olisko jotain vittuilua naisen eksän suuntaan. Järkyttävää.

Vierailija
28/59 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin menin katsomaan instakuvia, ja hieman hämmensi kuin nykyisellä miehellä on kuva bloggaajan lapsen kanssa ja siinä tägit daughter ja mybaby. Eihän bloggaajalla ole yhteisiä lapsia tämän uuden miehensä kanssa?

Onko tämä sitä kuuluisaa WT:ä?

Vierailija
29/59 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä sitä kuuluisaa WT:ä?

Ei, ei ne vittuile noin epäsuorasti.

Vierailija
30/59 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääs nyt, kyllä voi tienata.

http://aitiyrittaa.blogspot.fi/2016_02_01_archive.html

"Kukaan ei tienaa mitään väitteet 

Täsmennetään nyt alkuun, että tässä liiketoiminnassa toimitaan yrittäjinä. Summat eivät välttämättä näy verotettavissa tuloissa."

Vierailija
31/59 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täsmennetään nyt alkuun, että tässä liiketoiminnassa toimitaan yrittäjinä. Summat eivät välttämättä näy verotettavissa tuloissa."

KUKAAN ei koskaan ole näyttänyt toteen että on tienannut jotain jota edes kehtaisi näyttää. Juttuja vaan piisaa mutta todisteita ei.

Alussa on suuret puheet, lopussa ihan hiljaa "palataan tekemään Securitasta".

Näitten herätyskokousten järjestäjät voivat tienata jotain, tunkeille ajanhukkaa.

Zinzinoautot ovat vanhoja rotiskoja -uutta Toyota Corollaa halvempia ja hyvin usein käyttömaksut maksamatta.

Vierailija
32/59 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KUKAAN ei koskaan ole näyttänyt toteen että on tienannut jotain jota edes kehtaisi näyttää. Juttuja vaan piisaa mutta todisteita ei.

Näitten herätyskokousten järjestäjät voivat tienata jotain, tunkeille ajanhukkaa.

Zinzinoautot ovat vanhoja rotiskoja -uutta Toyota Corollaa halvempia ja hyvin usein käyttömaksut maksamatta.

Onhan tuo äitiyrittää tienannut niin, että saa melko messevät äitiyspäivärahat.

Vierailija
33/59 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

polisin pitäisi puuttua tavalla tai toisella tuohon asiaan. Harmittaa kovasti tuo MLM-toimintaa. Kaikki suoramyynti-firmat myy loppupeleissä samaa tuotetta "unelman rikastumisesta".

Vierailija
34/59 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo äitiyrittää tienannut niin, että saa melko messevät äitiyspäivärahat.

En tunne tapausta. Millä yrityksellä on tienannut ja kuinka paljon?

Voitko laittaa suoran linkin sivuillensa mistä tuollaista tietoa löytyy.

Vierailija
35/59 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä MLM-toiminalla voi tienata ihan saatanasti. Se on fakta ja tiedän sen kun olen itse ollut mukana.

MUTTA: HUIJAUS TUO PYSYY SILTI!

Minun mieletä raha ei ole tärkein asia. En halua huijata tai kertoa paskaa muille ihmisille ja sen vuoksi pysyn kaukana suoramarkkinointi yrityksistä vaikka rahaa voi tienata ihan saatanasti.

Vierailija
36/59 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä MLM-toiminalla voi tienata ihan saatanasti. Se on fakta ja tiedän sen kun olen itse ollut mukana.

Minun mieletä raha ei ole tärkein asia. En halua huijata tai kertoa paskaa muille ihmisille ja sen vuoksi pysyn kaukana suoramarkkinointi yrityksistä vaikka rahaa voi tienata ihan saatanasti.

Kerropa minkä firman tuotteilla voi näin tehdä ja kuka on näin tehnyt niin aletaan tarkistelemaan.

Vierailija
37/59 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa minkä firman tuotteilla voi näin tehdä ja kuka on näin tehnyt niin aletaan tarkistelemaan.

Kyllä kaikki tietävät että MLM-toiminnalla voi tienata saatanasti. En halua mainostaa tässä ketään ja en halua manita firmaa. Syy: Tässä olisi liian monta puupäitä ketkä lähtisivät jus sen takia mukaan ja sitten tuo MLM yritys saisi vielä enemmän vitun jälleenmyyjiä. Ja tarkoitus on just estää sitä.

Vierailija
38/59 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaikki tietävät että MLM-toiminnalla voi tienata saatanasti. En halua mainostaa tässä ketään ja en halua manita firmaa. Syy: Tässä olisi liian monta puupäitä ketkä lähtisivät jus sen takia mukaan ja sitten tuo MLM yritys saisi vielä enemmän vitun jälleenmyyjiä. Ja tarkoitus on just estää sitä.

Üllatüs!

Taas annettiin ymmärtää muttei ymmärretty antaa.

Eihän näin käy KUN JOKA IKINEN KERTA KUN VERKOSTOMARKKINOINNIN VÄITTEITÄ ALETAAN TARKASTELEMAAN. Ei siis sen useammin.

Tiesin toki että näin käy ja tulee jatkossakin käymään, kunhan kiusaan.

Minut olisi toki helppo nolata kylmillä faktoilla -sitä odotellessa.....

Vierailija
39/59 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta voin kertoo sen verran: Esim. yksi jälleenmyyjä tienasi viime vuonna yli 250 TE (netto). Ja sen voin lisätä: Ei ole zenzinolainen.

Vierailija
40/59 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Üllatüs!

Taas annettiin ymmärtää muttei ymmärretty antaa.

Eihän näin käy KUN JOKA IKINEN KERTA KUN VERKOSTOMARKKINOINNIN VÄITTEITÄ ALETAAN TARKASTELEMAAN. Ei siis sen useammin.

Tiesin toki että näin käy ja tulee jatkossakin käymään, kunhan kiusaan.

Minut olisi toki helppo nolata kylmillä faktoilla -sitä odotellessa.....

LOL. Idiootti. Eli sunko mielestä ei voi tienata suoramarkkinoilla hyvin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän