Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyn salilla, mutta sisäreiteni ja vatsani eivät pienene

Vierailija
15.05.2016 |

Käyn salilla n. 3kertaa viikossa. Teen ylävartaloa, alavartaloa, vatsa- ja selkälihaksia. Lihakseni ovat vahvistuneet, mutta niiden päällä etenkin reisissä ja vatsassa on ylimääräistä mitkä ei lähde pois!
Ongelmakohtani ovat sisäreidet, vatsa ja jenkkikset. Mikä neuvoksi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aerobinen liikunta.

Vierailija
2/12 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tietenkään pienene, rasva ei pala paikallisesti. Laihduttamallakin laihtuu yleensä tasaisesti,kohtia ei voi välitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rasvaa voi polttaa vain tietyistä kohdista. Tarkista ruokavaliosi.

Vierailija
4/12 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aerobinen liikunta.

Tämä. Lenkille siitä!

Vierailija
5/12 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä ilman jatkuvaa vesi- ja näkkileipädieettiä pinenekään. Hyväksy se tosiasia, että olet nainen. Hyvää päivänjatkoa.

Vierailija
6/12 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin se on sitten ruokavalio

Vierailija
7/12 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän reiden lähentäjälaitetta.

Vierailija
8/12 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokseminen riittää, unohda sali.

Vierailija
9/12 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokavalio on aina tärkeämpi kuin treenaaminen, näin kärjistettynä.

Vierailija
10/12 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla paljon ylimääräistä painoa?

Itselläni voimaharjoittelu näkyi muutaman kuukauden aktiivisen harjoittelun jälkeen vähän reisien ala- ja takaosassa, sitten paikka kerrallaan aloin huomata muutosta muuallakin. Olen normaalipainoinen. Nyt vuoden jälkeen en enää odota, että kroppaani tulisi merkittäviä muutoksia tällä jumppaamisella. Edelleen mulla on mielestäni aika paksut reidet ja höllyviä kohtia siellä täällä.

Olen kuitenkin tosi paljon paremmassa fyysisessä kunnossa ja saan liikunnasta hyvää mieltä. Harmittaahan se, että esimerkiksi vatsassa on selkee makkara, mutta itse olen ottanut tavoitteekseni tämän (huom. normaalipainoisen) vartaloni hyväksymisen sen sijaan, että yrittäisin muuttaa sitä mieleisemmäksi.

Vierailija
11/12 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni voimaharjoittelu näkyi muutaman kuukauden aktiivisen harjoittelun jälkeen vähän reisien ala- ja takaosassa, sitten paikka kerrallaan aloin huomata muutosta muuallakin. Olen normaalipainoinen. Nyt vuoden jälkeen en enää odota, että kroppaani tulisi merkittäviä muutoksia tällä jumppaamisella. Edelleen mulla on mielestäni aika paksut reidet ja höllyviä kohtia siellä täällä.

Olen kuitenkin tosi paljon paremmassa fyysisessä kunnossa ja saan liikunnasta hyvää mieltä. Harmittaahan se, että esimerkiksi vatsassa on selkee makkara, mutta itse olen ottanut tavoitteekseni tämän (huom. normaalipainoisen) vartaloni hyväksymisen sen sijaan, että yrittäisin muuttaa sitä mieleisemmäksi.

Olen täysin normaalipainoinen. Just tämän saman olen huomannut, että salilla käynnin tulokset näkyvät kropassani lihasten kasvuna ja parempana kuntona. Mutta silti höllyvä rasva vatsassa ja reisissä haittaa.. Ap

Vierailija
12/12 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin normaalipainoinen. Just tämän saman olen huomannut, että salilla käynnin tulokset näkyvät kropassani lihasten kasvuna ja parempana kuntona. Mutta silti höllyvä rasva vatsassa ja reisissä haittaa.. Ap

Ollaan sitten kohtalontoverit :)

Ihan oikeasti olen alkanut ajattelemaan, että nyt saa mun osalta riittää tämä oman kropan inhoaminen ja parannuskohtien kyttääminen. Hirveän vaikeeta se kyllä on. Ja varmasti jos olisi joku keino saada hyllyvää pois tietystä kohdasta jumppaamalla, tekisinkin sen. Mutta mä en enää ala rajoittamaan syömisiäni ihannekropan toivossa! Itselläni on syömishäiriötaustaa, joten senkin puoleen tuntuu, että nyt on aika käyttää energiat johonkin tärkeämpään kuin vatsamakkaroihin.

Kai siitäkin voi olla iloinen, että lihasvoima ja lihakset yleensä kasvaa? Kaikillahan ne eivät juuri kasva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä