Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan ja kaipaan yhtä miestä paljon

Vierailija
15.05.2016 |

En voi kuitenkaan häntä saada joten miten eroon näistä tunteista?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi häntä saada?

Vierailija
2/9 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen naimisissa enkä halua rikkoa perhettäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samassa tilanteessa ja painiskelen saman ongelman kanssa. Käsittääkseni ongelmaan on kolme ratkaisuvaihtoehtoa:

1) Et pidä mitään yhteyttä häneen. Ajan myötä tunteesi haihtuvat, mutta tähän voi mennä jopa vuosia, ja jos vahingossa hän tulee vaikka kadulla vastaan, tunteesi roihahtavat uudelleen.

2) Hankkiudut tilanteeseen, jossa voit nähdä hänen persoonansa ikävät puolet. Seuraat vaikka hänen käytöstään, kun hän on juovuksissa ja itse olet selvin päin. Tai lainaat hänelle rahaa, jota hän ei maksa takaisin.

3) Hakeudut terapiaan, jossa selvitetään syyt, miksi ihastuit tähän mieheen. Luultavasti kyse on ns. limerenssistä, se iskee juuri naimisissa oleviin ihmisiin.

Vierailija
4/9 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin, tai oikeastaan kahta miestä. :D

Toista vähän enemmän kyllä kuin toista, ja sitä jota vähemmän, niin ehkä hänessä kaipaan lähinnä muistoja.

Toista taas kaipaan enemmän ja haluan ihan fyysisesti päivittäin niin, että välillä vatsasta kouraisee ajatellakin.

En myöskään näe seksiunia oikeastaan ikinä, mutta hänestä olen nähnyt.

Fantasioin kyllä hereilläollessa hänestä niin paljon, että enpä juuri ihmettele niitä uniakaan.

Minun kohdallani ei ole mitään konkreettista estettä, kun ollaan nuoria ja vapaita ihmisiä, mutta en vaan usko, että se mies olisi minusta oikeasti kiinnostunut.

Ottaa välillä kyllä yhteyttä, mutta toisaalta myös saattaa sitten "kadota" kesken keskustelun (mitä on selitellyt masennuksellaan, mutta en oikein usko sen selittävän tuota).

Välillä mietin, josko vaan tunnustaisin hänelle tunteeni ja katsoisin johtaako se mihinkään, mutta sitten taas...kyllä kai mies tavoittelisi minua todella aktiivisesti eikä tolleen "katoilisi", jos häntä itseään oikeasti kiinnostaisi.

En siis halua nolata ja nöyryyttää itseäni tunnustamalla kiinnostustani ihmiselle, joka pitää mua todnäk jonain "ihan jees, paremman puutteessa voi viestitellä jos ei täs muutakaan oo"-tyyppinä.

Eikä me toisaalta olla nyt edes samalla puolella Suomea.

Vierailija
5/9 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samassa tilanteessa ja painiskelen saman ongelman kanssa. Käsittääkseni ongelmaan on kolme ratkaisuvaihtoehtoa:

1) Et pidä mitään yhteyttä häneen. Ajan myötä tunteesi haihtuvat, mutta tähän voi mennä jopa vuosia, ja jos vahingossa hän tulee vaikka kadulla vastaan, tunteesi roihahtavat uudelleen.

2) Hankkiudut tilanteeseen, jossa voit nähdä hänen persoonansa ikävät puolet. Seuraat vaikka hänen käytöstään, kun hän on juovuksissa ja itse olet selvin päin. Tai lainaat hänelle rahaa, jota hän ei maksa takaisin.

3) Hakeudut terapiaan, jossa selvitetään syyt, miksi ihastuit tähän mieheen. Luultavasti kyse on ns. limerenssistä, se iskee juuri naimisissa oleviin ihmisiin.

Nämä ovat hyviä neuvoja, mutta  en tiedä mitä tekisin jos tuo mies tulisi joskus ihan lähelleni ja vähän koskettaisi...en ainakaan poistuisi paikalta.

ap

Vierailija
6/9 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olen naimisissa enkä halua rikkoa perhettäni.

Onpa hienoa miestäsi ja perhettäsi kohtaan.

Vierailija
7/9 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat jännämiestä, muttet halua rikkoa betamiehen kanssa perustamaasi perhettä. Et ole yksin ongelmasi kanssa.

Vierailija
8/9 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tästä syystä naisten pitäisi juosta niiden jännämiesten panoringeissä nuoruutensa, ettei enää vanhana tarvitse rikkoa sitä betauroksen kanssa perustettua perhettä kun alkaa tehdä mieli jännäkikkeliä. Se on epäreilua sitä betamiestä kohtaan että kun hän saa vihdoin naisen elätettäväkseen, niin nainen alkaakin haikailla jännämiesten perään kun ei nuorena saanut heistä tarpeekseen.

Vierailija
9/9 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne kuin ap:lla, en vaan saa toista miestä mielestäni. Blääh, paska tilanne. Toisaalta en halua rikkoa perhettäni, jos siis lähtisin tästä. On tämä ihmiselo joskus vaikeata..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme