Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kivaa teet puolisollesi arjessa, ja miksi?

Vierailija
15.05.2016 |

Vien joka arkiaamu miehelleni kahvit sänkyyn. Herään aikaisemmin kuin hän ja lähden myös aiemmin töihin. Hän saa herätä hissukseen omaan tahtiin, lukea uutiset ja juoda kupin kahvia sängyssä. Tämä tapa jäi päälle kun mieheni oli onnettomuuden jälkeen sänkypotilaana ja vein hänelle aina aamiaisen sänkyyn. Paranemisen jälkeen aamukahvitraditio jäi päälle, lähinnä koska hän rakastaa sitä niin paljon. Ja ymmärtäähän sen, onhan se aika kiva saada aamukahvit sänkyyn :) Vastavuoroisesti viikonloppuisin hän tuo minulle kahvit sänkyyn - minä olen kuitenkin meidän perheen aamutorkku oikeasti, ja hän herää ilman herätyskelloa minua ennen.
Mielestäni tällaiset pienet huomionosoitukset arjessa ovat tärkeitä, ja miksipä sitä ei hemmottelisi rakastaan vaikka joka päivä kun tietää miten iloiseksi toinen siitä tulee. Ja sitä kautta itsekin :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, mutta enemmistö muista taitaa uskoa, että miestä ei kannata miellyttää.

Vierailija
2/14 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, luulen että enemmistö ihmisistä on hyviä, ja luulen että enemmistö myös tekee näitä pieniä tekoja arjessa. Tässähän ei myöskään ole kysymys miehen miellyttämisestä, vaan puolison, oman rakkaan. :) -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka on valmiina kun tulee töistä, pääsen aiemmin kuin hän. Ostan joskus kaupasta sellaisia tuotteita joita kukaan muu ei syö esim. Savukylkeä. Mä taidan aikapaljon hemmotella ruoalla nyt ku alkoi miettimään. Teen iltapalaksi leivät valmiiksi ja aamullakin jos on aikaa...

Vierailija
4/14 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, luulen että enemmistö ihmisistä on hyviä, ja luulen että enemmistö myös tekee näitä pieniä tekoja arjessa. Tässähän ei myöskään ole kysymys miehen miellyttämisestä, vaan puolison, oman rakkaan. :) -ap

Taidat kuitenkin olla poikkeus. Tosi moni mun tutuista ei halua olla mitenkään miehille mieleen. Ehkä tilanne on muuttumassa ja miehet nähdään rakastavammassa valossa :)

Vierailija
5/14 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan, laitan ruokaa ja ostan pieniä juttuja mistä tulee iloiseksi. Välillä viikonloppuisin valmistelen paremman aamupalan meille. Lisäksi annan omaa aikaa hänen harrastuksille :)

Vierailija
6/14 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka on aina valmiina, pesen kaikki miehen pyykit, keitän miehelle pyynnöstä kahvin vaikka en itse juo kahvia lainkaan.

Vierailija
7/14 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kysyttiin mitä teet puolisollesi joten kerro toki mitä itse teet vaimollesi?

Vierailija
8/14 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron ensin miten mieheni hemmottelee minua: Hän tuo kukkia pari kertaa kuussa, tekee minulle joka viikonloppu aamiaisen, silittelee hiuksiani ja sanoo joka päivä että rakastaa.

Minä olen melkein aina hyväntuulinen, silittelen miestäni ja kerron kuinka komea ja ihana hän on, laitan viestejä myös kesken työpäivän.

Näillä eväillä on parisuhde pysynyt hyvänä 16 vuotta.

Vierailija
9/14 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen aamupala voikkarin valmiiksi jääkaappiin, ottaa sen sieltä mukaan kun syö vasta töissä. Jos on ruokaa jäänyt yli, pakkaan evsannoksenkin mukaan.

Vierailija
10/14 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset täällä palstalla vihaa miehiä.

Vierailija
11/14 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen aamupala voikkarin valmiiksi jääkaappiin, ottaa sen sieltä mukaan kun syö vasta töissä. Jos on ruokaa jäänyt yli, pakkaan evsannoksenkin mukaan.

Ai niin, tässä kysyttiin vielä että miksi. No siksi kun mä voin 😊

Vierailija
12/14 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien nättejä kukkia hänen ja pienten lastemme yhteiselle haudalle, johon minäkin aikanaan tulen menemään.

Vierailija
13/14 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vien nättejä kukkia hänen ja pienten lastemme yhteiselle haudalle, johon minäkin aikanaan tulen menemään.

Ompas sinulla ollut iso menetys.

Voimia ja aurinkoista kevättä.

Vierailija
14/14 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, nro 12 sai kyllä surulliseksi. Voimia. :( -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän