mun äiti..
..suuttui kun kerroin sille odottavani vauvaa raskausviikolla 15. ei ole puhunut mulle mitään sen jälkeen vaikka asutaan aika lähekkäin. nyt olen viikolla 25. miehelleni on pari sanaa silloin tällöin sanonut.
meillä on aina ollu ihan hyvät välit,ei mitään isoja riitoja. olen 24v,samoin mieheni,mulla on hyvä ammatti ja työ.(ei kuitenkaan vakituinen).
sanoi vain silloin kun kerroin vauvasta että hän ei halua kuullu koko asiasta ja olen hölmö kun teen lapsen ennen kun mulla on vakituinen työpaikka(hänen mielestä äitiyspäivärahani on niin surkea nyt. vaikka olen ollut töissä koko 2004 vuoden jonka mukaan rahani lasketaan). ja myös on sitä mieltä että on idioottimaista tehdä lapsia jos ei ole naimisissa(olen kuullut nämä jälkeen päin mummoltani,äitini oli sille valittanut asiasta). äitini on muutes 47v.
onko jollain muulla yhtä ihanaa äitiä? isäni, anoppi ja appi sentään ovat innoissaan. ei sillä,en jaksa välittää koko asiasta,olisi vaan ollut kiva vertailla raskauksia ja kokemuksia oman äitin kanssa. katotaan mitä sanoo vauvan synnyttyä..
Kommentit (4)
ollaan oltu miehen kans yhessä viis vuotta ja 4 niistä asuttu saman katon alla..
t.ap
ei kumpikaan onnitellu kun kerroin odottavani, kummankaan lapsen kohdalla. mieltä on osoitettu " vääristä" nimivalinnoista ja esim. kun sain toisen tytön, soitin sairaalasta isälleni joka kysyi ensiksi sukupuolen ja tokas sitten vaan et ai jaa... ei muuta. kivaa.
ja 5vuotta kestänyt parisuhde... Mun äiti ei puhunut mulee sanaakaan 3meen kuukauteen. Nyt poika on 1,5vuotta ja mutsi jumaloi tota jätkää. Ootan toista lasta syntyväksi kesällä ja äitee on innoissaan. Et anna sen räyhätä, kyllä siitä asettuu. Viimeistään kun vaavi syntyy. ;)