Uusi miesystäväni sanoo 6v tyttöäni "pikkupimuksi."
Mitä mun pitäis tehdä? Jotenkin tuollainen sanominen ärsyttää.. =(
Kommentit (25)
Typerä mies. Ja tyhmä olet sinäkin, kun täällä kyselet etkä sano miehelle että et pidä siitä, että lastasi nimitellään.
Sano, että puhuu tytölle nätimmin.
Jotkut ovat turhan ronskeja suustaan, valitettavasti.
Mun uusi mies sanoo mun 7 tytärtä herkkupepuksi leikkimielellä. Miksi tollasesta tarvii välittää? Oikeesti nyt.. Elämässä on isompiakin ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävää.:/
Siis mitä ällöttävää tuossa on? Onko tuo jotenkin seksistinen nimitys vai? Tuskin mies sitä sillä tarkoittaa...
Ai, onks toi jotenkin paha? Mä käytän siskon tytöistä samaa nimitystä... Mun korvaan kuulostaa hellittelynimeltä.
Hyviä miehiä tekin löydätte, narsisteja, pleyereitä ja pikkupinpittelijöitä
Me Reetan ja Tiinan kanssa aina ruvetaan huutamaan, kun meidän miehet sanoo, että tyttö! Me ollaan ihan aikusia naisia, 24-v ja 25-v! Naisia isolla N:llä. Kyllä pysyy myös jalat ristissä kans! Mä varmaan jättäsin mun miehen, jos se pimuttelis! Ja Tiina kans!
Vierailija kirjoitti:
Mun uusi mies sanoo mun 7 tytärtä herkkupepuksi leikkimielellä. Miksi tollasesta tarvii välittää? Oikeesti nyt.. Elämässä on isompiakin ongelmia.
No kyllä herkkupeppu kuulostaa jo liian härskiltä! Mistä näitä pervoja miehiä oikein tulee?!
Pikkupimu särähtää jossain määrin korvaan, mutta muuten miellän pimun hellittelynimeksi. Ainakin oma isäni on monesti käyttänyt sitä sanaa ja hänen lapsuudenkodissaan se oli täysin normaali nimitys.
Vierailija kirjoitti:
Tää on varmaan niitä miehiä, jotka kopeloivat sukulaistyttöjen rintoja ja kommentoivat seksuaalista kehitystä, ihan tietysti vaan "leikkimielisesti".
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan välittäisi käpälöimisestäkään, ihan leikkimielellä. Tuo on todella ällöttävää, että altistat tyttösi tuollaiselle.
Pikkupimu on ainakin mun korvaan ihan normaali tapa nimittää vaikka kaverin tai sukulaisen lasta.
No mua pikkupimutteli koulubussin kuski aikanaan. Aina sellainen ällöttävä virne naamalla. Oli selvästi kiinnostunut tyttölapsista väärällä tavalla. Jos olisin ap:n sijassa niin en sekaantuisi mieheen joka ei tajua mikä on sopivaa ja mikä ei. Oli sitten taipumuksia tällaseen tai ei.
Siis eikös tuo ole ihan hauska nimi? Pimu.
Vähän kuin "pikkumies"