PAISE tosi arassa paikassa, lääkäriinkö?
Puristelin sitä ja huomasin, että syy paiseen syntyyn oli sisäännpäin kasvanut karva. Okei, paikka on nännipihan laitama, josta olen nyppinyt paksuja mustia karvoja pois. Yök. Otin pinseteillä sen karvan siitä paiseen keskeltä pois ja laitoin tuollaista fuc-jotain voidetta 2%. Riittääköhän tuo hoidoksi, vai soittaisinko lääkäriin ajan? En voi pitää rintaliivejä, kun ne jotenkin painavat ja hankaavat sitä kohtaa :(
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Puristitko tyhjäksi?
En saa sitä tyhjäksi asti, kun se puristaminen sattuu niin perkuleen paljon :( Ainakin se kohta jää kovaksi.
Puhdistat sitä hyvin ja pidät sen "ilmavasti". Jos ei muutaman päivän sisällä asetu, mene lääkäriin tai jos nousee kuume.
:D
Hae apteekista desinfiointiainetta ja Basibactia, jos ei 2-3pv auta niin lääkäriin. Mulla tulee noita välillä häpykummulle, rasittavia......
Suihkuta monta kertaa päivässä lämpimällä vedellä .. jos vielä kipeytyy esim päivän kuluttua niin käy lekurissa. Mitä on fuc salva ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puristitko tyhjäksi?
En saa sitä tyhjäksi asti, kun se puristaminen sattuu niin perkuleen paljon :( Ainakin se kohta jää kovaksi.
Jos siinä on selkeä reikä, niin pidä ensin patin päällä lämmintä ja koita puristaa puhtailla käsillä. Itsellänikin oli joskus nännipihassa iso patti. Kävin sen vuoksi lääkärissäkin ja se oli tukkeutunut huokonen tms. Lääkäri sanoi, että jos se häiritsee, niin puhtaalla neulalla ja puhtain käsin sen pystyy tyhjentämään
Oisko fucidin se salva. Antibioottista.
Vierailija kirjoitti:
Suihkuta monta kertaa päivässä lämpimällä vedellä .. jos vielä kipeytyy esim päivän kuluttua niin käy lekurissa. Mitä on fuc salva ?
Oletan, että tarkotetaan Fucidinia. Saman tapaista kamaa kuin Bacibact. :)
4
Mulla oli pari vuotta sitten vasemmassa pakarassa. Oottelin viikon ennenku hiivin lääkäriin. Puukkottivat auki, se olikin aika suuri. Kuukauden kävin haavanhoidossa laitattamassa persieseen haavanauhaa ettei mene umpeen, antibioottia tuli kolme sorttia ja pari päivää kävi kotisairaanhoito pakaraankin tökkimässä lääkettä. Oli jo alkava sepsis päällä. Jatkossa kehottivat vähän herkemmin tulemaan vastaanotolle.
N29
Mee lääkäriin, mulla oli sama, mutta eri kohdassa.. Hoidin (lääkärin määräämällä)salvalla ei auttanut, sitten antibiooteilla ja lääkäri jopa puhu leikkauksesta. Kantsii mennä vaan lääkäriin.
Neo-Amiseptilla haudot paisetta 10-20 minuuttia niin paranee vuorokaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Oisko fucidin se salva. Antibioottista.
Kyllä, juuri tuota salvaa käytän.
Pelkäänkin just jotain sepsistä, huh, jos minun tissi vaurioituu :p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan, että tarkotetaan Fucidinia. Saman tapaista kamaa kuin Bacibact. :)
4
Kyse ei ollut Fucidinista, vaan Fuck-voiteesta.
Puristitko tyhjäksi?