Naista ei ole luotu pitkäaikaiseen suhteeseen
Teemalla on parhaillaan menossa seksi kuukauden aiheena.
Siinä oli joku tutkimus, jonka lopputuloksena oli se, että naista ei ole luotu pitkäaikaiseen suhteeseen päinvastoin kun aina on annettu ymmärtää.
Paljonhan on täälläkin palstalla kirjoiteltu että tuskin on häämatkasta selvitty kun naiselle tulee päänsärkyä.
Itse olen tuon kyllä kokenut, kolme vuotta kiinnostaa ja ei yhtään enempää. Siis ei kiinnostus seksiin ole lopahtanut, päinvastoin, mutta ei saman kumppanin kanssa.
En ole asiasta todellakaan ylpeä vaan se on todella surettava juttu. Harmillista on kun se seksi ei kiinnosta juuri sen oman kumppanin kanssa vaan mieli halajaa ihan muualle.
Sanoisin, että tämä on tosiasia monen kohdalla ja osin vaiettu juttu.
Dokumentin mukaan kiinnostus seksiin oman partnerin kanssa hiipuu miehillä loivasti pikkuhiljaa mutta naisilla nopeasti ja totaalisesti.
Kommentit (6)
No kyllä ainakin mut oli luotu elinikäiseen suhteeseen mieheni kanssa ja 20+ vuotta sitä kestikin, kunnes mies lähti. Koskaan en halunnut ketään muuta. Mut suurin osa sit ehkä erilaisia vai?
Mulle taas selkisi dokkarista, miksen koskaan seurustele saman miehen kanssa kuin 2-3 vuotta. Liki 5 vuotta ennätys, ja sekin oli pakon sanelema juttu, kun oli yhteinen lapsi.
Naisen biologiaan kuuluu kuulemma mahdollisimman hyvän ja laajan geenipoolin hankkiminen jälkeläisilleen. Eli miehiä pitää ollakin paljon naisella. Se on luonnollista. Yksi kumppani on luonnotonta ja niin tehdään jostain ihan muusta syystä, kuten esim. taloudellisista syistä.
En olekaan epäonnistuja. Elän luonnon ehdoilla ihan vaan vaistoillani.
Useimpien miesten kanssa tulee seinä vastaan. Kun kunnioitus ja rakkaus loppuu, niin se on siinä ja lopullisesti. Hyvän miehen kanssa ei tule sitä tilannetta, mutta heitä on vähän.
Tämä on valitettava asia etenkin lapsiperheiden kannalta, ja selittää osaltaan sen, mikmsi Suomessakin on niin paljon yksinhuoltajaäitejä. Kyllästytään puolisoon ja lähdetään lapset sylissä pois.
Itsestäni olen saman huomannut, nopeasti tulee miehestä Niinkuin veli. En enää aiokaan asua yhdessä yhdenkään miehen kanssa. Pidemmät suhteet ok, mutta asumaan en ala, loppuu kiinnostus nopeaa. Ja en harrasta irtosuhteita joku kuitenkin alkaa lutkittelemaan.