Olen 28-vuotias mies enkä voi ymmärtää
miten joku ikäiseni voi panna alle 25-vuotiasta. Seurustelusta puhumattakaan.
Kommentit (15)
Näin on! Hedelmällisessä iässä olevia naisia painavat vain pedarit!!
Samat on mietteet. En tiedä yhtään ikäistäni (33v) joka haluaisi seksiä parikymppisen kanssa. Sen sijaan monet nuoret miehet innostuvat yli nelikymppisistä naisista.
Hehe, panin minäkin viime vuonna 28-vuotiaana naisena 23-vuotiasta miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin panit,perseeseenkö sträppärillä?
Sieraimeen,mulla on niin pieni.
Siis onko 4-8 vuotta muka oikeasti liian iso ikäero?
Olen 47 v. mies enkä halua enää panna ketään yli 25-vuotiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin panit,perseeseenkö sträppärillä?
Taisin muotoilla vähän huonosti, sanotaan ennemminkin että rakastelimme intohimoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Samat on mietteet. En tiedä yhtään ikäistäni (33v) joka haluaisi seksiä parikymppisen kanssa. Sen sijaan monet nuoret miehet innostuvat yli nelikymppisistä naisista.
Mä tiedän.
Mä aina mietin näitä provoja siinä suhteessa, että ajatteleeko joku oikeasti kykenevänsä erottamaan kaikki yli 25-vuotiaat tuosta vaan? :D Olen itse 28-vuotias, mutta yleensä baareissa jne monet miehet luulevat minua noin 22-24 -vuotiaaksi. Enkä ole ainoa, sama juttu on monilla saman ikäisillä kavereillani. Vai onko kyse jostain muusta kuin ulkonäöstä ja ap haluaa tarkistaa ajokortin? :D
Niin läpinäkyvää mammojen kosiskelua. Ap:lla taitaa olla äitiä ikävä. Teepä seuraava aloitus jossa kehut "muodokkaita" naisia ja haukut hoikat anorektikoiksi, niin saat lisää mammalovea.
Juu olen näin 23 vuotiaana huomannut kuinka miehet vain nyrpistelevät nenää minulle, hyvä kun suostuvat puhumaan näin nuorelle naiselle ! Nytpä tämä selvisi, en ole vielä haluttavaa tavaraa. Ehkä sitten kolmekymppisenä kelpaan jo sänkytoveriksi näille aikuisile miehille
Niinpä. Kyllähän siinä on pedofiliasta ihan selvästi kyse jos missi-ikäistä haluaisi panna!!