Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työhaastattelu tulossa - mitä päälle?

Vierailija
14.05.2016 |

Olen ensi viikolla menossa työhaastatteluun ison firman lähiesimiehen pestiin ja pähkäilen tässä, mitä laittaisin päälle. Olen nuori ja vaaleahiuksinen ja haluaisin luoda itsestäni tyylikkään vaikutelman. Linkatkaa jotain kivoja kokonaisuuksia tai nettikauppoja! Mietin yhtenä vaihtoehtoina mustat kapealahkeiset housut korkkareiden kanssa, vaaleanpunainen/valkoinen toppi ja musta jakku. Minulla olisi ihanat tosi leveälahkeiset mustat housut, minkälainen yläosa niiden kanssa sopisi tähän tilaisuuteen? Normaalisti olen pitänyt niitä töissä korkkareiden ja raidallisen trikoopuseron kanssa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei korkeita korkkareita, ei avonaista toppia. Ennemmin tummansiniset tai mustat vajaamittaiset tai täyspitkät suorat housut, loaferit tai muut siistit kengät ( maltilla korkoa!! ), neuletakki jonka alle voit laittaa topin ( ei avonaista ). T. 40v rekrytoija

Vierailija
2/9 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös työhaastattelu ensi viikolla ja asuvalinta mietityttää! Käsittääkseni työpaikka ei ole mikään jakkupuku-paikka, joten sellaiseen en aio haastatteluun pukeutua. Onko mekko ja neuletakki liian tyttömäinen, vai pitäisikö olla housut? Ja kelpaako niiden seuraksi esim. jokin toppi ja se neuletakki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole jakkupukupaikka ( eli pankki tms virasto ) niin älä laita jakkupukua. Suorat housut ja neuletakki on hyvä valinta

Vierailija
4/9 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä! Nykyisessä työssänikin pukeudun siististi, mutta tämä uusi paikka on ehkä vielä hieman muodollisempi tässä mielessä. Onko teillä ideaa, millainen yläosa sopisi leveälahkeisten mustien housujen kanssa? Siisti kauluspaita ja huivi? Jotenkin tuntuu, että tässä paikassa ilman jakkua olisi hieman alipukeutunut.

Ap

Vierailija
5/9 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy plastiikkakirurgilla ottamassa täytettä itseesi. Antaa sinusta fiksun vaikutelman.

Vierailija
6/9 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauluspaita helma housujen vyötärössä sopii hyvin leveälahkeisten kanssa. Muuta mitä kannattaa muistaa on ettei pue tosi räikeitä värejä, ei liikaa hajuvettä vaan ei joko ollenkaan tai sitten jotain mietoa vain hyvin kevyesti, ja ei myöskään isoja koruja tai montaa korua yhtäaikaa. Simppeli ja siisti antaa hyvän vaikutelman. Väreistä musta, harmaa, sininen, valkoinen ja muut rauhalliset sävyt sopii parhaiten. Hiukset ja meikki myös siisti ja hillitty. Tsemppiä!

Vierailija
7/9 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauluspaita helma housujen vyötärössä sopii hyvin leveälahkeisten kanssa. Muuta mitä kannattaa muistaa on ettei pue tosi räikeitä värejä, ei liikaa hajuvettä vaan ei joko ollenkaan tai sitten jotain mietoa vain hyvin kevyesti, ja ei myöskään isoja koruja tai montaa korua yhtäaikaa. Simppeli ja siisti antaa hyvän vaikutelman. Väreistä musta, harmaa, sininen, valkoinen ja muut rauhalliset sävyt sopii parhaiten. Hiukset ja meikki myös siisti ja hillitty. Tsemppiä!

Kiitos!! :)

Ap

Vierailija
8/9 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pukeudu ollenkaan jos haastattelija on mies :)

Vierailija
9/9 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näytän moottorikerholaiselta ja pitäisi mennä pariin it-hipsterihaastatteluun ensi viikolla. No, ehkä lempeä luonteeni ja timanttinen osaamiseni paistaa läpi.