Nettotulot 1600€/kk. Elättääkö sillä perheen?
Kommentit (14)
Helposti ja sit jos on kumppani joka tienaa myös rahaa niin peace of cake!
Koko perheen tulot 1600€ nettonavai vain sinun? Kuinka monta ihmistä tuolla pitäisi elättää?
Yhden lapsen yksinhuoltajana, pienessä asunnossa, kyllä.
Miksi mietit moista?
No riippuu ihan perheen koosta ja siitä, millaisen elintason haluaa. Meitä on viisi (kaksi aikuista ja kolme lasta) ja pärjätään oikein hyvin 2300 euron nettotuloilla.
jos ihan omalla rahalla ilman tukiaisia niin pitäis kyllä melkeen puolisolla olla samat tulot vähintään. asuminen 600-900ekk muuhun kulutukseen voi vaikuttaa itse aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mietit moista?
Kai sillä mietin, että kelpaako tällaisilla tuloilla naisille. Ekojen vastausten perusteella ei ehkä ihan toivotonta. Olen alalla, joka on ehdottomasti minulle paras mahdollinen. Tästä nyt vaan ei makseta enempää. Joskus olisi kuitenkin perhekin toiveissa.
ei ne suuret tulot vaan ne pienet menot
Minä ja mies saadaan saman verran, 3 lasta , ei pärjättäis ellei mies tekisi toista keikkaduunia
Ei tuolla perhettä perusta mutta elätät kyllä kummasti palkkasi sivukuluilla ja veroilla pakoloisperheen, joten sillä tavalla kannat vastuuta ja taakkaa, uudet kunniakansalaiset kiittävät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mietit moista?
Kai sillä mietin, että kelpaako tällaisilla tuloilla naisille. Ekojen vastausten perusteella ei ehkä ihan toivotonta. Olen alalla, joka on ehdottomasti minulle paras mahdollinen. Tästä nyt vaan ei makseta enempää. Joskus olisi kuitenkin perhekin toiveissa.
Hei, ei ole toivotonta. Rakastuminen ei katso rahapussia, kyse on jostain muusta jos siihen kaatuu. Toivottavasti löydät sen oikean ja saat toivomasi perheen :)
T: pienituloisten miehen pienituloinen ja onnellinen vaimo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mietit moista?
Kannattaa lähteä miettimään mobiiliapplikaatioyrittäjyyttä, siellä on yritysidealla mahdollista kerätä paljon rahaa. Jos vuodessa tienaisit ohjelmallasi joitakin satoja tuhansia niin varmaan kelpaisit naisille
riippuu toki muista "avuista"
Mä saan ton verran käteen . Nuorempana kun oli paremmat tulot, sain ostettua oman asunnon ja ostimme ex.n kanssa nykyisen kodin. Tai minä ostin ja minä lyhensin ja kun erottiin, ex muutti pois.
Eron jälkeen sain vanhemmiltani vähän rahaa, koska meillä töissä oli Yt neuvottelut ja teen enää 6 h työpäivää.
Kun menin takas töihin, oli asunto velaton.
Palkka 1600 e käteen, ei elatusapua, kun lapsi asuu paljon kummallakin ja isä ostaa käytännössä kaikki. Saan kunnan yh rahan.
Yhtiövastike on n 450 e, mutta kohta tulee julkisivuremppa ja yhtiö nousee 300 e. Olen jo toista vuotta säästänyt n 100 e kuussa ja kun lasku tulee, lyhennän niillä lainaa ensiksi ja lopun jaan 15 vuodelle. Putkiremontti on 10 v päästä.
Onneksi tuli asunto aikoinaan ostettua.
Ei aina ole ruusuilla tanssimista mutta laskut saan maksettua, lapsi pystyy harrastamaankin.
Pienen perheen ja tarkasti elellen, kyllä.