Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän helppo löytää kenkiä? Itse en löydä millään.

Vierailija
14.05.2016 |

en koskaan löydä helposti kenkiä, mielestäni kaupoissa on vain rumia kenkiä. Muita?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on, sekä kaikenlisäksi kun on jalkavaivaa, on vain tyydyttävä niihin, mitkä yleensä jalkaan sopii. Eli mulla on vain rumia kenkiä, kun kauniita ei leveälestisenä tehdä missään. Mutta kenkiähän voi teettää, itse en ole vielä raskinut. 

Vierailija
2/14 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helppo, mutta kun ne hienot maksaa aina yli satasen, niin on jätettävä hyllylle. Eilenkin kävin taas ihailemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

zalando.fi valtava valikoima, tuhansia kenkiä

Vierailija
4/14 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Kun lisäät siihen vielä iskiaksen ( johtuu selkänikaman siirtymästä) joten pitää olla tietyn verran korkoa ja lsäksi psoriaksen jalkapohjissa, joten kengän on oltava myös pehmeä.

Vierailija
5/14 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen Eccon valikoimista usein löytänyt ja aika helpostikin. 

Vierailija
6/14 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löydä millään. Kokoni on kapealestinen 35-36, vähän riippuu merkistä ja mallista. Tähtihetkeni oli Stockmannilla myyjä todetessa, että hänen on valitettavasti myönnettävä, ettei heidän laajasta valikoimasta löydy minulle sopivia kenkiä. Onneksi lastenkengissä on tällä hetkellä kohtuullisen paljon neutraaleja malleja, jotka sopivat minullekin. Tai ainakin balleriinoja ja tennareita, niillä on pärjättävä :)

Vierailija
7/14 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos on leveä jalka, niin on tosi vaikea löytää edullisesti kenkiä. Kaikki vähänkin halvemmat kengät on tosi kapeaa lehtiä. Aina pitää ostaa yli 100 e kengät että saa kunnolliset.

Vierailija
8/14 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löydä!! Väärä lesti.

Vierailija
9/14 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkani ovat ihan normaalin ja jopa pienen näköiset, mutta kenkiä sovitellessa huomaa, miten paljon ne poikkeavat standardista: jalkaterä on lyhyt mutta leveä, varpaat ovat kaikki yhtä pitkät ja tasaisessa rivissä. Tämän lisäksi jalka on niin rintava, että useimmat muuten kooltaan sopivat kengät eivät mene jalkaan, ja jos menevät, paksu nilkka ottaa vastaan. Kenkiä on hirveän vaikea löytää, kun kaupassa on vain muutama pari kenkiä, jotka edes mahtuvat jalkaan. Verkkokaupoista on ihan turha etsiä, vaikka valikoima olisikin valtava, koska joutuisin tilaamaan kontillisen sovitettavaa ja palauttamaan lähes kaiken. Onnekseni minulla on yksinkertainen maku - jo nuorena tykkäsin nauhallisista "mummokengistä" - enkä siis haikaile koristeellisten kenkien perään. Miesten mallit eivät kuitenkaan istu, ja jos istuvat, näyttävät kyllä täsmälleen miesten kengiltä.

Vierailija
10/14 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löydä, koska jalankoko 34. :( Pakko ostaa sillon kun sattuu hyvät kohdalle.

Vierailija
11/14 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saappaat on hankalia. Omaan pitkät ja kapeat sääret, joten tavallisen malliston saappaat on kuin kumisaappaat varreltaan. Aina todella paljon ylimäärästä tilaa, joten rumiahan ne on :/

Vierailija
12/14 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikeaa, koska on eriparijalat. Kun löydän sopivat, käytän niitä sitten monta vuotta kunnes ovat puhki.

Vierailija
13/14 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helppoa 😔

Vasemmassa iso vaivasenluu, oikeasta leikattu

ollessani 16 v. On minulla talvikengät, sandaalit ja isännän kumppareita, koko 45,

käytän myös. Tarviis löytää lisää kenkiä.

Sievät kengät taitaa olla historiaa.

Vierailija
14/14 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En löydä millään. Kokoni on kapealestinen 35-36, vähän riippuu merkistä ja mallista. Tähtihetkeni oli Stockmannilla myyjä todetessa, että hänen on valitettavasti myönnettävä, ettei heidän laajasta valikoimasta löydy minulle sopivia kenkiä. Onneksi lastenkengissä on tällä hetkellä kohtuullisen paljon neutraaleja malleja, jotka sopivat minullekin. Tai ainakin balleriinoja ja tennareita, niillä on pärjättävä :)

Sä et vaan löydä. Ystävälläni on kenkäkoko 35-36 ja hän löytää jatkuvasti uusia kenkiä, on kenkäfriikki ja kenkiä on satoja (en edes liioittele).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä