Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ristiäisiin suolaista lakto-ovo-tarjottavaa?

Vierailija
30.06.2008 |

Voileipäkakku olisi kiva,mutta millä ihmeellä se täytettäisiin?

Myös muita vinkkejä otetaan mielellään vastaan..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakto-ovovegetarismi tarkoittaa kasvisruokavaliota, johon kuuluu kananmunaa ja maitoa.

Miten olisi majoneesi.. kasvissuikaleita.. tuorejuustot, keitetty kananmuna.. yrtit

Vierailija
2/4 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi tuorejuustot, majoneesi, kasvisuikaleet, keitetty kananmuna...

Muna-riisi pasteijat, kasvispiirakka...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuorejuustoa, paprikaa tms. siihen sitten kaveriksi. Mitenkäs olisi joku ruokaisa salaatti feta tai motzarella juustolla. Ison kupin (tai kaksi) voisit mainiosti valmistaa aamulla ennakkoon, siihen sitten patonkia tai saaristolaisleipää rinnalle.

Vierailija
4/4 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voileipäkakun, johon laitoin kurkusta ja jogurtista (tsatsiki) tehdyn täytteen ja toiseksi täytteeksi sieniä. Ihan vaan pannulla paistoin sipulin kanssa ja vähän kermaa ja mausteita. TUli ihan mega hyvää!

Voithan tehsä myös suolaisia piirakoita. Pari helppoa täytettä:

parsakaali-feta ja kasvissuikaleet-feta, ihan niistä pakaste kasvissuikaleista tulee hyä piirakka. Normi piirakkavuokaan riittää se 180g:n kasvissuikale pussi ja pieni rasia fetaa, päälle 2dl ruokakermaa, johon sekoitat 2 munaa + mausteita japäällimmäiseksi vähän juustoraastetta. Pohjiakin saa kätevästi pakastealtaasta, jos ei jaksa itse tehdä. Minä teen aina itse helpolla ohjeella, johon tulee vain 100g pehmeää rasvaa, 2.5dl jauhoja ja 2rkl vettä. Paista piirakka 225 asteessa, ehkä 20 min, en ole tarkkaan aikaa katsonut.

Sitte tietty tuulihatut voi täyttää vaikka sienisalaatilla tai majoneesilla, jonne on pilkottu kasviskia pieneksi sekaan.

Olisko siinä jotain vinnkiä =o)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi