Naapuri hakkaa seinää
Riittelin naapurin kanssa sen takia kun meidän vauvaa leikkii lelua klo:22:00 jälkeen ja sen mielestä se on kauhea meteliä , sanoin naapurille, että soittakaa poliisille , ): naapuri sanoi vielä se alkaa soittamaan lastensuojelulle kun valvon vauvan kanssa myöhään yöllä ): voi , että kun ärsyttää ja ahdista
Kommentit (9)
Naapurit on kyllä anuksesta. Itse olen näemmä kahden tulen välissä; ensin aamuvuoro yläkerrassa harjoittaa jotain vitun siivousorgioita ja huonekalujen siirtorumbaa, ja kun se taukoaa niin alakerran vajakkikakarat aloittavat käsittämättömän mölinän ja seinien kolaamisen. Tätä sitten jatketaan iltaan asti, joka päivä, viikosta toiseen.
Joo , sen ymmärrän , mun asia myös en tiedä miten käy , pakko kai kestää jos naapuri hakkaa seinää :(
Pitääkö sen lapsen leikkiä jollain niin kovaäänisellä lelulla että naapuri häiriintyy?
Yritän niin kovasti , että klo; 22:00 jälkeen vauva ei tee meteliä mutta kun jos esim. Kävelen vessaan ja lelut ovat lattialla silloin en ehtinyt käskemään ja naapuri jo hakkaa seinää 3 kestaa , tietenkin mun vauva pelkää
Itse oot tyhmä! Voisit parempikin kirjoittaa ! En mä halua tahallaan kiusata naapureita , ei kyllä on ollut ennen ongelmia naapureiden kanssa, jotkut naapurit välittävät kaikista asioista
Niin on , mä nukun pitkään vauvan kanssa aamulla , mitä siitä pitikö kun pakottaa vauvan nukkumaan jos ei nukuta ?
Hey ! En mä anna lapsia hakata leluja yöllä! On aikuinen sen verran osaa hoitaa vauva, mutta naapuri akka hakkaa aina seinää mulle menee hermoo
mitä jos vauvasi leikkisi jollain pehmeillä leluilla klo 22 jälkeen? ootko muuten nainen vai mies?
En ole tietenkään humalassa mutta kun hän on hakannut seinä jo 4 kertaa pakko mennä juttelemaan mutta ei auta yhtään :(