Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiusallinen tilanen tyttären kanssa..

M45 YH iskä
14.05.2016 |

Ongelma on sellainen, että hän on 19v ja asuu omassa kämpässään, mutta minulla on vielä katseluoikeudet hänen pankkitililleen. Luulin, että ne olisivat lähteneet minulta automaattisesti, kun hän täytti 18, mutta eivät näköjään lähteneet. En ole muistanut kertoa hänelle tästä, vaikka pitänyt on. Kuitenkin, tänään katselin omia tilitietojani ja satuin klikkaamaan myös hänen tilitapahtumiin ja näin, että hän oli tehnyt aika kalliin ostoksen seksilelukaupasta. Tämä riitti minulle ja päätin, että en voi enää kytätä hänen tekemisiään(vahingossakaan), mutta jos nyt sanon hänelle, että mä muuten näen sun tilitapahtumat, niin hän varmaan tajuaa, että olin nähnyt hänen leluostokset. Odotanko muutaman kuukauden ja sitten ilmoitan, että käy ottamassa multa katseluoikeudet pois?

M45 YH iskä

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö itse kykene ilmoittamaan pankkiin?

Vierailija
2/5 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sano mitään. Jos et itse saa katseluoikeuksia pois niin sitten et vaan mene katsomaan niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä 19v masturboi ja käyttää seksileluja, tämäkin päivä tuli koettua.

Sanot tyttärelles et näet yhä hänen tilinsä verkkopankissa. Kiusallisuus on päässäsi, ei sun tarvii kertoo et katoit hänen tapahtumiaan kun "satuit klikkaamaan".

Vierailija
4/5 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutosta ei tehdä automaattisesti, tyttäresi tulee hoitaa asia pankin kanssa. On todella törkeää, että katselet hänen tilitietojaan luvatta- aikuisen ihmisen! Lopeta urkkiminen, ja kerro tyttärellesi myöhemmin.

Vierailija
5/5 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö itse kykene ilmoittamaan pankkiin?

Kyselin tätä kerran pankista ja sanoivat, että tilin omistajan tulee itse poistaa käyttöoikeudet minulta..

AP