Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksi kohdunpoiston jälkeen

Kohtuutonta kohta
14.05.2016 |

Löytyisikö tältä palstalta tuoreita kokemuksia, miten kohdunpoisto on vaikuttanut seksielämääsi, nautintoosi ja vielä tärkein; milloin aloitit seksin leikkauksen jälkeen? Minulle tehdään poisto alakautta. Kiitos!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea käsittää näitä, jotka eivät pysty muutamaa viikkoa olemaan panematta edes silloin, kun kyseessä on tarpeellinen toimenpide. Toivottavasti kumpikaan teistä ei, ap, koskaan sairastu pahemmin. Putoatte aika korkealta.

Esim. minä en ole ollut koskaan parisuhteessa viikkoa kauempaa ilman seksiä. Enkä tietääkseni koskaan murrosiän jälkeen ole ollut muutamaa päivää kauempaa ilman orgasmiakaan. Olisi painajaismaista joutua olemaan. Olen harrastanut seksiä/itsetyydytystä hyvin nopeasti leikkaustenkin jälkeen ja ainoastaan noroviruksen kaltaiset taudit ovat pitäneet seksihalut kokonaan poissa sen jokusen päivän kun ovat jyllänneet. Seksihän on nimenomaan kipuihinkin paras mahdollinen apu! Voimakasta pahoinvointia/ripulia lukuunottamatta en edes keksi vaivaa, joka veisi seksihalut, voimakkaat kipulääkkeet toki vähän sotkevat hommaa... ja päätä. No ehkä joku sellainen, että ei fyysisesti pystyisi, esim. kokovartalokipsi....

Vierailija
22/25 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt huomasin tämän. Juu, julkiselle puolelle en ole edes yrittänyt, mutta minulla terveysvakuutus, jolla pääsee yksityiselle (kustannus olisi yksityisellä ilman vakuutusta 6000-7000€)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂👍🏻

Vierailija
24/25 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulisin myös mielelläni tuoreita kokemuksia.. vaikutus seksielämään kiinnostaisi, siitä kovin ristiriitaista tietoa.. lääkäri vakuutti ettei vaikutuksia ole.. kovasti puntaroin leikkaukseen menoa.

Vierailija
25/25 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et tarvitse kohdunpoistoa, jos muutaman viikon seksittömyys pelottaa.

Mun kohtu poistettiin yllättäen ja pyytämättä jäätävän kipujen vuoksi. Ja olen nauttinut elämästä kohdunpoiston jälkeen todella paljon, ei kuukautiskipua, ei vuotoa. Ja seksi on ihan yhtä hyvää.

Hanki Novasure eli lämpöpallohoito, vuodot vähenee sillä kummasti ja ei ole niin iso toimenpide kuin leikkaus.