Miksi pitkät naiset haluavat ehdottomasti pitkän miehen...
...mutta kuitenkin halveksivat pinnallisiksi niitä miehiä jotka haluavat pitkän naisen?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleinen ajatusmalli on se että on luonnollista kun nainen haluaa itseään pidemmän miehen ja mies itseään lyhyemmän naisen mutta sitä tarkemmat vaatimukset kumppanin pituudelle menevät pinnallisuuden puolelle.
Ei vaan kyllä ihan kaikki pituusvaatimukset on pinnallisia niin kauan kuin ei pysty mitään todellista haittaa siitä piirteestä osoittamaan.
Itse olen samaa mieltä, mutta puhuinkin yleisestä ajattelusta. Jos 170cm nainen on sitä mieltä ettei miehen pituudella ole väliä kunhan hän on naista itseään pidempi niin sitä pidetään yleensä kohtuullisena vaatimuksena. Jos 180cm mies on sitä mieltä että naisen pitää olla vähintään 160cm niin sitä pidetään pinnallisempana.
Pinnallista paskaa, terveisiä seitsemän senttiä miestään pidemmältä naiselta. En mää ainakaan niiden senttien kanssa seurustele.
Ei minua ainakaan haittaa miehet, jotka pitävät pitkistä naisista. Ne ovat haitanneet, jotka jostain syystä ovat minua tapailleet ja sitten kuitenkin vinkuneet, että olisi parempi jos olisin lyhyempi. Lähtöpassit ovat nämä miehet saaneet sen jälkeen. Jos he ovatkin joutuneet tyytymään liian pitkään naiseen, niin minä en joudu tyytymään idioottiin.
Nykyinen mies on muutaman sentin minua lyhyempi. Asialla ei ole meille mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Koska uros on usein isompi kuin naaras eläinmaailmassa ylipäätään. Sitten toki on poikkeuksia, joissa naaras upeampi ja isompi ja syö vaatimattoman uroksen parittelun jälkeen ;)
Eli biologisesti isompi kumppani vetoaa naiseen.
Viestisi on aivan sairas
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän pitkistä miehistä parista syystä. Olen tapaillut itseäni lyhyempiä miehiä, jolloin pituuteni on ollut HEILLE ongelma: milloin marisevat kuinka näyttävät niin epämiehekkäiltä ja pieniltä (vaikka pituuseroa olisikin vaikka 5cm), milloin vaativat etten saa laittaa korkokenkiä koska se on heille noloa. Heidän heikko itsetuntonsa alkaa siis käydä minulle hermoon, vaikka muuta ongelmaa ei heidän pituutensa kanssa minulle ollutkaan. On vaan jatkuvasti kurjaa kuunnella negatiivista "miks sun pitää olla tollanen "-kommenttia jostain ulkoisesta ominaisuudesta, jolle et voi mitään.
Toinen syy on se, että pitkiä miehiä on kiva halata, kun pään saa painettua miehen rinnalle ja hän antaa vaikka pusun otsaan tai päälaelle. Pieni ja mitätönkin asia ehkä, mutta pidän siitä :)
- Ei mikään amazoni, mutta 176cm kuitenkin
Naurettavia vaatimuksia.
Jos mies tekisi yhtä naurettavia vaatimuksia naisten kropasta niin kaikki täällä haukkuisi miestä.
Vierailija kirjoitti:
No hyvää päivää... jos olet pitkä, mikset voisi pitää pitkistä? Ihan samoin kuin lyhyet ihmiset saavat pitää lyhyistä! On se nyt kumma jos ihminen ei saa itse päättää minkälainen pituus häntä eniten miellyttää.
Miten mulle tulee tästä ketjusta mieleen rumien huorien ay-liike, joka vaatii, että 140-senttisen persjalkaisen 50-vuotiaan riipputissisen ammatinharjoittajan pitäisi saada sama taksa kuin 175-senttisen muodokkaan kolmekymppisen? Tasan ei vaan käy nallekarkit, sellaista on elämä.
Koska samaan aikaan naiset valittavat jos miehet vaativat että naisella pitäisi olla kunnon rinnat tai parempi perse. On kuulemma pinnallista ja naisen esineellistämistä.
Olen nähnyt useita pariskuntia joissa nainen on pitkä ja upea ja mies lyhyt mutta aika roteva. Olen itsekin aika pitkä ja pidän rotevista miehistä koska heidän kanssaan on kiva leikkiä, mies ei saa tupsahtaa kumoon jos hyppään syliin tai reppuselkään. En ole mikään kilokeiju mutta mikkihiirille 52 kiloakin on liikaa, pituudella ei ole niinkään väliä, saa vapaasti olla minua lyhyempi.
Pitkillä naisilla on usein liian huono itsetunto, että voisivat ottaa lyhyen miehen. Ei toki aina.
Kyllä se on miehille ongelma, jos nainen on pitempi. Harvan miehen itsetunto on niin hyvä, että hyväksyy naisen sellaisena kuin on - siis itseä pitempänä.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni lyhyemmille miehille tuntuu mun pituus olevan ongelma, sitä paitsi pitkä on kaunista. Saanpahan pitkiä näyttäviä lapsia 195cm pitkän poikaystäväni kanssa.
Kauhistuttaa jos lapsista tulee liki parimetrisiä tai hieman alle. Mitä tiedän niin yleensä tosi pitkät kärsivät pituuksistaan. Muutama on kyennyt hyödyntämään kun alkaneet harrastaa lentopalloa/koripalloa mutta ei kaikki noita halua.
Summa summarum. Ei kannata pariutua kaksi pitkää esim nainen 180-185 ja mies 190- 200. Lapset tulevat kärsimään.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni lyhyemmille miehille tuntuu mun pituus olevan ongelma, sitä paitsi pitkä on kaunista. Saanpahan pitkiä näyttäviä lapsia 195cm pitkän poikaystäväni kanssa.
Voithan saada myös pitkiä ja susirumia lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on miehille ongelma, jos nainen on pitempi. Harvan miehen itsetunto on niin hyvä, että hyväksyy naisen sellaisena kuin on - siis itseä pitempänä.
Höpö höpö. Tuo on hyvin naismainen tapa yrittää kääntää omat pinnalliset vaatimukset muiden syyksi. Tutkimusten mukaan tämä on naisille paljon isompi asia kuin miehille. Toki ei kai monikaan lyhyempi mies jaksaisi sellaisessa suhteessa, jossa nainen tekee koko ajan pituudesta numeroa miestä halventaen, tyyliin
"Voi hitsi, kun mä en voi käyttää korkkareita ikinä sun kanssa, koska muuten olisin niin paljon pitempi. Mä niiiiin tykkään korkokengistä. :("
No onhan se huvittavaa, jos miehen ja naisen pää keikkuu ihan eri tasoilla.
Ei vaan kyllä ihan kaikki pituusvaatimukset on pinnallisia niin kauan kuin ei pysty mitään todellista haittaa siitä piirteestä osoittamaan.