Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilmoitukset puhelimessa, että joku on yrittänyt kirjautua sähköpostiini Mitä V..?

Vierailija
14.05.2016 |

Onko yleistäkin, että ihmiset yrittävät selvittää toisten sähköpostin salasanan??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta voi olla vahinkokin. Jos on luonut jonkun sähköpostin nimellä meikäläinen.maija@jokumail.com, kun muoto maija.meikalainen on ollut varattu, eikä kuitenkaan sitä sähköpostia käytä kovin usein, niin se voi olla ihan vahinko. Tätä tulin ajatelleeksi, kun lähetin kerran sähköpostia juuri henkilölle maija.meikalainen ja toinen kyseli, että miksei ole tullut. Joo se olisi pitänyt kirjoittaa toisin päin ja posti meni kelle meni onneksi ei ollut arkaluontoista, vaan ihan jotain toisarvoista materiaalia. 

Vierailija
2/9 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli pari viikkoa sittrn myös että joku Kreikassa on yrittänyt kirjautua gmailiini. Mulla ei mitenkään tavanomainen osoite, mutta rekisteröityessäni sain tietää muutamalla olevan samankaltaisia kun piti hiukan muutella haluamani osoitteen muotoa jotta sain sellaisen mikä on vielä vapaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miten yleistä, mutta kai niihinkin joku voi yrittää päästä. Eihän salasanoja muuten tarvittaisi. Kyllähän tuo pistää mietityttämään, mutta ei kai se nyt erityisen omituista ole.

Vierailija
4/9 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli karmiva olo, kun viestejä epäonnistuneesta yrityksetä tuli 5 kpl tunnin sisällä viimeyönä. Osoitteeni ei ole mikään tavallisin etu.sukunimi ja ihan tavallinen pulliainen olen.

Ap.

Vierailija
5/9 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku häiriintynyt eksä? Tai miehesi? Tai miehesi kakkosnainen?

Vierailija
6/9 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

gmailiosoitteethan murrettiin ihan viikko pari sitten, oli iso uutinen. joku hakkeri vuoti ne julki.

Vierailija
7/9 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

gmailiosoitteethan murrettiin ihan viikko pari sitten, oli iso uutinen. joku hakkeri vuoti ne julki.

Gmail osoite on. Ap.

Vierailija
8/9 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen facebookiin oli yritetty kirjautua jostain Malesiasta...Onhan näitä. Pitää olla vaan skarppina ja salata kunnolla.

Vierailija
9/9 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tietoa

http://www.mikrobitti.fi/2016/05/jattilaismainen-tietomurto-lahes-150-m…

Kannattaa vaihtaa se salasana. Nyt.