Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi blondihiuksinen nainen kääntää miesten päät? Miksei brunette?

Vierailija
13.05.2016 |

Mikä niissä vaaleissa hiuksissa miehiä kiehtoo?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raikkaus! M34

Vierailija
2/12 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan noin... Muistan että itse sain nuorena ja yöelämässä viihtyvänä eniten huomiota miehiltä mustatukkaisena. Blondina en juurikaan, mikä johtunee siitä että blondi ei sovi mulle yhtään ja näytin jotenkin sairaan kelmeältä ja haalistuneelta vaalean tukan kanssa. 

Itselleni on jäänyt sellainen olo, että ei sillä hiustenvärillä niin väliä lopulta, vaan sillä kuinka hyvältä yleisesti näyttää. Eli jos blondi sopii hyvin, niin saa huomiota blondina, mutta taas jos jollekin sopii punainen tai tumma, niin sellaisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt. Nyt blondina miesten päät kääntyy enemmän kuin silloin brunettina. Enkä tiedä miksi.

Vierailija
4/12 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tummanruskeat hiukset ja aina olen saanut enemmän kuin tarpeeksi huomiota miehiltä. Luulen kanssa et ei se väri oikeasti ole ratkaiseva tekijä. Ainakaan yleistäen.

Vierailija
5/12 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondissa on hohtoa. Samalla tavalla mies jolla on edes vähän korvien yli pitkät vaaleat hiukset kääntää aina naisten päät kadulla vaikka ei välttämättä olisi heille läheskään se ihannemiestyyppi.

Vierailija
6/12 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkyys sellaisella viattomalla tavalla.

Puhun nyt siis aidoista sinisilmäisistä blondeista.

7/12 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en saanut koskaan brunettena huomiota yöelämässä kun taas vaalea kaverini pokasi joka kerralla jonkun. Päätin tieteen nimissä sitten blondata pääni, ja kas näin alkoi huomionosoituksia satelemaan. Kaiketi kirkkaanblondi väri erottuu selkeästi ja on mieleenpainuva. Usein myös naamamaalit korostuvat paremmin vaaleaa vasten, mikä luo säväyttävämmän vaikutelman. En tiedä.

Vierailija
8/12 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondeilta saa helpommin.

Vierailija
9/12 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistavaa. En silti blondaa, tyydyn ikisinkkuuteen.

Vierailija
10/12 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondi nyt van on niin kaunis ja himoittava.

Vierailija
11/12 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blondi nyt van on niin kaunis ja himoittava.

Ihan jokaikinen kunhan vain on blondi? Esim eräs glamourtanssijatar on kauniimpi ja himoittavampi kuin esim Sara Sieppi/Jenni Vartiainen?

Vierailija
12/12 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas aloin saada huomiota kun värjäsin punaruskeaksi. Mun iho on maidon valkoinen ja silmät vaalean vihreät ja oikea hiusten väri erittäin blondi, olin aika haamun näköinen. Tummemmat hiukset loi kontrastia ja toi silmienkin väriä esille enemmän. Että ei se itse väri, vaan se mikä passaa itselle.