Mua nolottaa sanoa kenellekään "tule sisään"
Siis kun vaikka kutsun jonkun sisälle taloon. Kauhean pervoa.
Kommentit (22)
:D No sano vaikka että ''käykää peremmälle''
Voihan sen sanoo vaikka ulkomaankielellä tai sit pirtsakasti: Astu laivaan.
Onko ''tule sisälle'' yhtä paha kuin ''sisään''? Jos käyttäisit sitä?
Mitähän tuo kertoo ap:n ajatusmaailmasta?
Mä ainakin huomautan aina nuorille neidoille tuollaisista tahattomista kaksimielisyyksistä. On hauska katsella, kun tytöt punastelevat vienosti hymyillen.
M38
Vierailija kirjoitti:
Onko ''tule sisälle'' yhtä paha kuin ''sisään''? Jos käyttäisit sitä?
Minusta se on vielä pahempi! 😳 ap
Mikään ei piristä sedän päivää kuin nuori neito joka sanoo että joo tuu vaan sisään.
Mitäpä sitä häpeilemään, ihan luonnollinen asia! Voit tokaista reippaasti ''Tule römpsään!''
Tule sisään, ota vaatteet eteisessä pois, voidaan panna vaatekaap...piin.
sairaanhoitaja sanoi voitte tulla sisään siinä pitelin pokkaa
Eihän tuossa tilanteessa tarvitse sanoa mitään - elekielelläkin pärjää! Oven avattuasi viitot vain käsillä vierasta seuraamaan sinua. Jos ei heti älyä, tee isompaa liikettä. Aivan äärimmäisessä tapauksessa voit ikään kuin kiskoa itseesi päin ilmassa olevaa narua, jossa vieras on kiinni. Viimeistään tästä ovat ainakin kaikki minun vieraani tajunneet.
Tuli mieleen meidän entinen palotarkastaja, joka pakkasella koputteli oveen. Tuu nyt hyvä mies sisään. Kiitos, harva päästää sisään, vaikka hyvää mää yritän ihmisille tehdä. Tarjosin mä sille säälikahvit:)
Mä sanon joskus puhelimessa "Hetki, annan X:lle", missä X on yleensä esimieheni ja samantien tajuan, no en helkutissa kyllä anna. Meillä on vieläkin vanhanaikainen lankapuhelin, vain yksi linja, mutta kolme puhelinta siinä kiinni. Pomolla on kyllä kännykkä, mutta firman lankanumero on julkisissa paikoissa.
Pannaanko menemään vai mennäänkö vittu nussimaan?
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa tilanteessa tarvitse sanoa mitään - elekielelläkin pärjää! Oven avattuasi viitot vain käsillä vierasta seuraamaan sinua. Jos ei heti älyä, tee isompaa liikettä. Aivan äärimmäisessä tapauksessa voit ikään kuin kiskoa itseesi päin ilmassa olevaa narua, jossa vieras on kiinni. Viimeistään tästä ovat ainakin kaikki minun vieraani tajunneet.
Tässä vielä harjoitusvideo tiukkaa tilannetta varten!
Kyllä hävetti, kun sanoin kerran optikolla että nämä (kehykset) istuvat oikein hyvin kasvoilleni. No siinä sitten tajuttuani yritin hölistä jotain lisää, silleen harhauttaa, jotain vaan että unohtuu äkkiä, mutta sehän meni kahta kiusallisemmaksi koko tilanne. Ainakin mun päässä, ehkä vain ja ainoastaan siellä ylipäätään. :D
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tuo kertoo ap:n ajatusmaailmasta?
Tai tuttavapiiristä?
Astukaa hyvin ja tehkää sisään!