Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni on lihonut 30 kiloa häistämme.

Vierailija
13.05.2016 |

Häistä on kolme vuotta aikaa. Onko väärin jos pyydän häntä laihduttamaan? Ja ihan syömällä hän on lihonut. Kun tapasimme 7 vuotta sitten, hän oli ihan hormaalipainoinen nainen. Tai sopivasti pyöreä. Mutta nyt on kyllä melkoisesti pullahtanut.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä itse?

Olen pysynyt n. 80 kiloisena kokonsuhteemme ajan. -Ap

Vierailija
22/26 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N57 kirjoitti:

Oletko miettinyt, miksi vaimosi syö liikaa? Onko teillä liikaa työtä ja stressiä, riitelyä, velvollisuuksia ja liian vähän rakkautta, hellyyttä, kunnioitusta ja yhdessä oloa? Ei kukaan nykyisenä laihuutta ihannoivana aikana tahallaan itseään lihota. Onko vaimosi kyllästynyt, väsynyt, surullinen, ehkä vihainen?

Sieltähän niitä selityksiä taas tupsahteli. Unohdit kotityöt ja raskauden jälkeisen masennuksen.

Naisilla ei ole sitä itsekuria laisinkaan? Herkkiä mimosankukkia, joiden pitää jokaisen vastoinkäymisen ja pms;n aikaan syödä viisi suklaalevyä ja ämpärillinen sipsejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lihominen ja raskaus liitetään yhteen??? Joo, kyllähän se paino vähän nousee raskaana ollessa mutta ei todellakaan 30 kiloa. Täällä on ihan kumma käsitys, että nainen saa painaa vaikka 200 kiloa, mutta siitä ei saa hänelle huomauttaa ja miehen pitää vaan ylipäätään olla tyytyväinen, että on joku nainen vierellä. Varsinkin jos naisella on lapsia eli on äiti, niin se on jotain niin pyhää että elopaino saa huidella missä sattuu eikä sillä ole mitään merkitystä. Hoitaahan se nainen miehen jälkeläistä. 

Joo, ihme oletus, että raskauskilot ois jotain liisteriä, josta ei pääse eroon millään. Toki joku lihoo sen 30 kiloakin raskauden aikana, mutta mikä tekosyy se on pitää ne kilot. Samat lainalaisuudet siihen pätee kuin muuhunkin läskiin. Ja tottakai jokainen saa olla minkä painoinen haluaa, mutta turha siitä on raskauksia syyttää.

Olin ennen töissä vaateliikkeessä ja joku asiakas joskus puolusteli kilojaan (ihan niinkuin myyjälle tarvitsisi selitellä), että kyllä sullekin tulee, kun teet lapsia. En hennonut sanoa, että mulla on neljä, enkä paina sen enempää kuin ennen lasten saantia (noin 50 kg)

Vierailija
24/26 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa, minulla ei ole mitään neuvoa sinulle. Mutta sekään ei välttämättä auta, että vaimosi alkaisi laihduttaa.

Terv. 5 vuotta elänyt puolison laihdutus-kuntoilu-repsahdus aikojen mukaan. Laihdutuksen tulos 5 vuodessa = + 15kg

Vierailija
25/26 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on muuttunut, miksi se syö nykyään niin paljon/liikkuu vähemmän? Tuskin kukaan itseään tarkoituksella saati kumppanin kiusaksi noin paljon lihottaa. Syytä varmaan on turha etsiä ensimmäiseksi parisuhteesta, monella pienen lapsen vanhemmalla varmaan ihan univelka ja vähentynyt vapaa-aika saa illalla mielummin tarttumaan kaukosäätimeen ja karkkipussiin kuin kahvakuulaa, ja syöminen on helppo ja nopea tapa piristää itseään. Näyttää se maha kasvavan usein tuoreilla isilläkin...

Vierailija
26/26 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on muuttunut, miksi se syö nykyään niin paljon/liikkuu vähemmän? Tuskin kukaan itseään tarkoituksella saati kumppanin kiusaksi noin paljon lihottaa. Syytä varmaan on turha etsiä ensimmäiseksi parisuhteesta, monella pienen lapsen vanhemmalla varmaan ihan univelka ja vähentynyt vapaa-aika saa illalla mielummin tarttumaan kaukosäätimeen ja karkkipussiin kuin kahvakuulaa, ja syöminen on helppo ja nopea tapa piristää itseään. Näyttää se maha kasvavan usein tuoreilla isilläkin...

Miesten vikaahan se tämäkin. Tietenkin. Kuinkas muutenkaan. Ajattelitkohan naiset jossain vaiheessa kantaa ihan itse itsestään vastuuta jossain asiassa uhriutumisen sijaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi