Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi 18 vuotiaita pidetään täällä lapsina?

Vierailija
13.05.2016 |

Silloin kun minä olin 18 asuin omassa asunnossa ja elätin itseni työllä. Jännä kun täällä tuon ikäisiä pidetään vielä lapsina jolta ei voi vaatia mitään. Kehittyvätkö nykynuoret nykyään hitaammin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vaikka oltaisiin asuttu omillaan 18-vuotiaana, niin näin 20 vuotta myöhemmin kuitenkin tajuaa miten lapsi sitä olikaan tuolloin.

Vierailija
2/7 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he ovat itse olleet niin henkisesti vajaita silloin, joten heidän on vaikea kuvitella, että joku muu ei olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin minäkin omillani ja opiskelin. Jälkeenpäin ajateltuna olin kuitenkin vielä uskomattoman lapsi, kokematon jne vaikken edes ollut lapsellinen.

Vierailija
4/7 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotias ON lapsi vaikka hän käyttäytyisikin kuinka aikuismaisesti ja itsenäisesti tahansa. Kyllä minäkin pidin itseäni aikuisena silloin kun olin 18, mutta nyt kun ikää on jo pian 35, niin tajuan olleeni silloin pelkkä lapsi ainakin henkisesti. Sitten kun muutin asumaan 19-vuotiaana yksin niin olin olevani niin hirveän aikuismainen ja itsenäinen, vaikka olin pelkkä lapsi aikuisen kehossa leikkimässä kotia omassa asunnossa. Ihminen on henkisesti lapsi ainakin johonkin 25-vuotiaaksi asti.

Vierailija
5/7 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun minä olin 18 asuin omassa asunnossa ja elätin itseni työllä. Jännä kun täällä tuon ikäisiä pidetään vielä lapsina jolta ei voi vaatia mitään. Kehittyvätkö nykynuoret nykyään hitaammin?

Tämä nykynuori on asunut omillaan 14-vuotiaasta ja tällä hetkellä sekä opiskelen, että käyn töissä.

Mutta kai nyt jostain puolet vanhemmasta av-mammasta minun ikäiset ovat ihan pentuja.

18n

Vierailija
6/7 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä provo ;)

Vierailija
7/7 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v on juridisesti aikuinen muttei henkisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä