Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen on kauneimmillaan 18-24v

Vierailija
13.05.2016 |

Tämä on biologinen fakta. Missikilpailuihinkaan 25v täyttänyt nainen ei voi osallistua koska on jo rupsahtanut vanha akka. Mies taas sen sijaan vasta puhkeaa kukkaan päälle 30 vuotiaana. Ei käy kateeksi mun ikäisiä naisia joilla juoksut on jo juostu kun mä elän vielä nuoruutta.
M33

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sama laulu.

Mun mielestä 30v on vielä nuori, oli sitten mies tai nainen

22/32 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälle kolmekymppinen mies, jolta on sekä biologian että faktan määritelmät jääneet ymmärtämättä. Pahoin pelkään, että näillä spekseillä suurin osa 18-vuotiaistakin on sinulle aivan liian älykästä seuraa. 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ikä on kaunein ikä. Tämä on ihan korvien välistä kiinni.

Vierailija
24/32 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin itse jo 22-vuotiaana, että nyt on "juoksut" juostu. Juuri täytin 29 eikä ole yhtään ikävä nuoruutta. Miesten kehut oli aluksi kivoja, kun täytti 18, mutta äkkiä niihin kyllästyi ja tajusi, että ei ne oikeasti ole sitä mieltä mitä ne lirkuttelee. Elämäni ei 20-vuotiaanakaan perustunut miesten huomioon ja kehuihin, niin eipä tämä vanheneminen haittaa.

Vierailija
25/32 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on biologinen fakta. Missikilpailuihinkaan 25v täyttänyt nainen ei voi osallistua koska on jo rupsahtanut vanha akka. Mies taas sen sijaan vasta puhkeaa kukkaan päälle 30 vuotiaana. Ei käy kateeksi mun ikäisiä naisia joilla juoksut on jo juostu kun mä elän vielä nuoruutta.

M33

Sinulle tu on iloinen asia vain jos olet homo.

Kuinka nii? Sain just eilen pildee 18v neitokaiselta. Nuoret muijat tykkää vähän vanhemmista miehistä.

Ap

Eli oikeasti joltain vähän hitaammanpuoleiselta ala-ikäiseltä jolle olit ainoa portti juominkeihin.

Vierailija
26/32 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl sun nyt pitää tyytyy niihi 30v naisiin.. :P

Ei tarvitse jos saa nuorempaa ;)

Vierailija
27/32 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyl sun nyt pitää tyytyy niihi 30v naisiin.. :P

Ei tarvitse jos saa nuorempaa ;)

Fantasioissas ehkä.

Vierailija
28/32 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä yli 30v mies on parhaat päivänsä elänyt. Rypyt, harmaat ja ohentuneet hiukset, plösähtänyt ulkomuoto ja pikkuhiljaa roikkumaan alkava nahka ovat kaikkea muuta kuin seksikästä miehessä.

Koskaan ei ole tullut hyvännäköistä yli 39v miestä vastaan.

Ei tuo Carl-Philip, 37, yhtään hassummalta näytä. Vielä 10 vuotta sitten oli vähän lapsellisen näköinen pojankloppi.

Vierailija
29/32 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä yli 30v mies on parhaat päivänsä elänyt. Rypyt, harmaat ja ohentuneet hiukset, plösähtänyt ulkomuoto ja pikkuhiljaa roikkumaan alkava nahka ovat kaikkea muuta kuin seksikästä miehessä.

Koskaan ei ole tullut hyvännäköistä yli 39v miestä vastaan.

Ei tuo Carl-Philip, 37, yhtään hassummalta näytä. Vielä 10 vuotta sitten oli vähän lapsellisen näköinen pojankloppi.

Ehkä ikäisekseen ok. Parhaat päivänsä elänyt kymmenen vuotta sitten. Vanhuus on rumaa.

Vierailija
30/32 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Carl-Philip komea edelleen ja niin oli nuorenakin. Hän tosin aina ollut keskivertoa selkeästi komeampi mies.

Vierailija
31/32 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne 30-vuotiaat miehet usein on jo kaljuuntuneita ja plösähtäneitä.

Vierailija
32/32 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä ainakin olin, silloin kyl vielä aina panostinkin ulkonäköön, nykyään otan rennommin ja oon tyytyväisempi itseeni. Ei mun arvo määritys sillä mille näytän.