Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä salattavaa niillä henkilöillä on, joilla ei ole fakebook-, twatter- eikä instaglam-profiilia

Vierailija
13.05.2016 |

Vai onko ne vaan fiksuja pysyessään erossa koko somesta?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, ettei profiilit omaavilla ole mitään salattavaa.

Vierailija
2/57 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuja ja yksityisiä ihmisiä, joilla ei ole tarvetta eikä kiinnostusta jakaa henkilökohtaisia asioitaan koko maailmalle. Ja voin kertoa, että niidenkään jutut, joilla profiilit eri järjestelmissä on, eivät juuri koskaan ole kovin kiinnostavia. Profiilittomien ego ei tarvitse jatkuvaa buustausta ja naaman/perseen kehumista. Itsekorostus on heille tarpeetonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei ole twatteria, mikä lie sitten onkaan.

FB ja ig mulla kuitenkin on, mutta todella harvoin niihin tulee päivitettyä mitään.

Vierailija
4/57 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagram tuntuu liian teennäiseltä sen jälkeen, kun omassa nuoruudessa jaettiin vähän toisentasoisia kuvia irc-galleriassa :D

Vierailija
5/57 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kertoa, mutta sitten minun olisi ... sinut :)

Vierailija
6/57 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä typo toi fakebook, ap. Sitähän se nimenomaan on.

Vierailija
7/57 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole mitään syytä olla noissa. Ei ole mitään kiinnostavaa kerrottavaa joka olisi someen laittamisen arvoista, tai joka kuuluisi seuraajille millään lailla. Salailen siis sitä ettei minulle tapahdu juuri mitään mielenkiintoista.

Vierailija
8/57 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla on lukko ulko-ovessa? Onko sinulla jotain salattavaa?

Vierailija
9/57 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksuja ja yksityisiä ihmisiä, joilla ei ole tarvetta eikä kiinnostusta jakaa henkilökohtaisia asioitaan koko maailmalle. Ja voin kertoa, että niidenkään jutut, joilla profiilit eri järjestelmissä on, eivät juuri koskaan ole kovin kiinnostavia. Profiilittomien ego ei tarvitse jatkuvaa buustausta ja naaman/perseen kehumista. Itsekorostus on heille tarpeetonta.

FB:n ja ig:n nyt ainakin saa sellaiseksi, ettei sitä jää koko maailmalle. Mulla ainakin molemmat yksityisiä enkä hyväksy kaveriksi/seuraajaksi muuta kuin ne, jotka tunnen oikeassa elämässäkin. Kukaan, jota en ole hyväksynyt ei näe mitä minä olen sinne laittanut. Enkä hae naaman tai perseen kehuja vaan siksi, koska olen somessa herranjumala :D sitä tekee vaan epävarmat teini- ja aikuispissikset.

Vierailija
10/57 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä ihmisillä taitaa vaan olla oikea elämä elettävänä sosiaalisen median ulkopuolella. 

Vierailija
11/57 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät välttämättä ole niin feikkejä ihmisiä kuin sometiliaddiktit, joten ihan kyllä oikein kirjoititkin tuon bookin. :D

Vierailija
12/57 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai onko ne vaan fiksuja pysyessään erossa koko somesta?

Ainakaan minulla ei ole mitään kerrottavaa maailmalle. Pidän yhteyttä ihmisiin perinteisillä menetelmillä.

Vierailija
13/57 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sanoa. Minulla ei ole mitään noista. Ainoastaan LinkedIn koska "pakko" töiden takia. En vaan koskaan ole innostunut somesta ja kaikki se pöhinä siellä tuntuu typerältä ja vastenmieliseltä.

Vierailija
14/57 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twatter?? :D

Onko se joku uusi palstamammojen sivusto, jossa esitellään omaa pildeä??

Vierailija
15/57 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole missään somessa mukana, ellei lasketa ammattiin liittyviä paria verkostoa.

Ei vaan kiinnostaa kuvata päivittäin pakaroitani, kakaroitani ja aterioitani jakeluun maailmalle. Elämä on liian lyhyt.

Vierailija
16/57 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljelläni +30 ja yhdellä työkaverillani +40 (nainen) ei ole face-profiilia, ja he ainakin ovat samalla tavalla muita ylenkatsovia ja monilta luonteenpiirteiltä narsistisia, vaikken ehkä suoraa narsistiksi nimittäisi. Ainakaan veljelläni tuskin on mitään sen kummemmin salattavaa, mutta tämä on yksi tapa, jolla hän osoittaa ettei alennu mihinkään hölmöjen ihmisten pilipalitouhuihin ja hän ei ole tuollaisesta sosiaalisuudesta riippuvainen. Hän ei ole koskaan halunnut jakaa mitään omia asioitaan muille, millä myös osittaa, ettei tarvitse muita.

Vierailija
17/57 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti agentti, mutta älä kerro kenellekään.

Vierailija
18/57 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veljelläni +30 ja yhdellä työkaverillani +40 (nainen) ei ole face-profiilia, ja he ainakin ovat samalla tavalla muita ylenkatsovia ja monilta luonteenpiirteiltä narsistisia, vaikken ehkä suoraa narsistiksi nimittäisi. Ainakaan veljelläni tuskin on mitään sen kummemmin salattavaa, mutta tämä on yksi tapa, jolla hän osoittaa ettei alennu mihinkään hölmöjen ihmisten pilipalitouhuihin ja hän ei ole tuollaisesta sosiaalisuudesta riippuvainen. Hän ei ole koskaan halunnut jakaa mitään omia asioitaan muille, millä myös osittaa, ettei tarvitse muita.

Ai tämäkin asia saadaan jotenkin käännettyä niiden somesta pois olevien narsismiksi? XD

Vierailija
19/57 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaisi ajatuskin olla stalkkaajien tutkailtavana.

Vierailija
20/57 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin veljeni kohdalla narsistiset piirteet olivat jo ennen somea, ja totesinkin, että "narsistisia piirteitä". Toisaalta narsistisia piirteitä on varmasti jossain määrin kaikissa ja toisaalta en ajattele heti somessa olemattomasta että "haa, narsisti!". Nuo piirteet nyt yhdistävät vain kahta ihmistä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi