Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihdoin siivosin! Aikaa kului klo 14-21. Mitä positiivista olet saavuttanut tänään?

Vierailija
12.05.2016 |

Vihdoin sain siivottua. On ollut sen verran kiirettä, että en ole jaksanut TODELLA pitkään aikaan tehdä siivoamisen suhteen mitään muuta kuin imuroida nopeasti ja järjestää sen verran, että täällä pienessä kämpässä mahtuu kulkemaan.

Mitä positiivista olet saavuttanut tänään? :)

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin pitkästä aikaa rakkaan ystäväni ja koitin olla hänen tukenaan parhaani mukaan. Ihana huomata, että pitkäkään aika, ja vaikeudet eivät tee ystävyydellemme mitään.

Vierailija
2/32 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin ja tein täytekakun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain yhden työasian hoidettua vaikka olen masentunut ja uupunut. Se piristi hiukan. Olen myös saanut syötyä terveellistä ruokaa. :)

Vierailija
4/32 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin pääsykokeisiin 9-18

Vierailija
5/32 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa että tuossa ajassa pesisin ja siivoisin koko asuntoni lattiasta kattoon ja varmaan vielä auton kaupan päälle :P

Vierailija
6/32 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin puolan kielen oppikirjan.

Vierailija
7/32 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin huutamatta lapsille, vaikka pitkän työpäivän jälkeen olin niin väsynyt😊

Vierailija
8/32 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin.

Vierailija
9/32 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa että tuossa ajassa pesisin ja siivoisin koko asuntoni lattiasta kattoon ja varmaan vielä auton kaupan päälle :P 

En voi tarpeeksi painottaa kuinka hävyttömän kauan siitä on kun olen edes pölyjä pyyhkinyt. Sotku oli jäätävä! Mutta sainpahan tehtyä! Ruokatauon kyllä pidin välissä heheh.

Ap

Vierailija
10/32 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin vaatekaapin ja heitin kaikki pieneksi jääneet vaatteet pois. Noh, eipä sinne enää montaa vaatetta jäänyt. Täytyy kait ruveta ostelemaan täydennystä.

Vierailija
11/32 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävillä on sitten kiva tilitys vanhemmille.soittakoon jos vielä haluaa kaveri olla.

Vierailija
12/32 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin melkein koko päivän (12-20) ruokataukoja lukuunottamatta pihahommissa! Sain kitkettyä talon ja piharakennuksen kiertävät sepelikaistaleet ja siistityyä pihaa talven jäljiltä taas ihan huimasti! Jes!! Tuli tosi kiva fiilis! 😀

Vierailija
13/32 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh! No sinähän jynssäsit ihan kunnolla tuossa ajassa! Itse sain tyttären lakkiaisia varten vähän pihaa raivattua. Viikonloppuna sitten alan laittaan sitä oikein koreaksi! 

Vierailija
14/32 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään.

Vierailija
15/32 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin kiipeilyseinällä ekaa kertaa yhden vaikean reitin ylös asti!

Vierailija
16/32 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin auton ja siivosin autotallin.  Olen vanha leskirouva. Ei ole miestä auttamassa.

Vierailija
17/32 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin piharakennuksen, sinne tulee talven aikana säilöttyä nopsasti kaikkea mahdollista mitä ei viitsi pakkasella järjestellä varastoon. Meillä on kylppäriremontti meneillään, autoin remonttimiestä kantamaan ek-gyprokeja sinne. Kävin myös cittarissa tekemässä viikonlopun ruokaostokset, ja jumpassakin ehdin käydä. Kuulustelin seiskaluokkalaiselta fysiikankokeen aluetta ja lukiolaiselta espanjan sanoja.

Vierailija
18/32 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiivistin työpäivän seitsemään tuntiin vaikka kollega oli poissa, että ehdin pakata yhden lapsen kamat viikonlopun pelireissulle, ja käydä toisen kanssa uimassa. Oma äitini oli hoitamassa pienintä ja laittoi ruuan, eli muuten ihan leppoisaa

Vierailija
19/32 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin kämpän minäkin ja kävin jumppaamassa, töissä 8-16. Toissapäivänä siivosin saunan. 

Vierailija
20/32 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin 8 km. Istutin perunoita, raivasin vadelmapensastoa, kastelin kasvimaat. Tiskasin, pyykkäsin ja autoin vaimoa siivouksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme