Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masturboidessa riittää vain ajatus siitä kohta saatavasta orgasmista, muuta ei kiihotukseen tarvita. Muita?

Vierailija
12.05.2016 |

Olen siis nainen ja ollut nyt muutaman vuoden sinkkuna. En pidä irtosuhteista ja olen siis harrastanut itsetyydytystä näinä sinkkuvuosina paljon. Masturbointini on sitä, että tunnistan tarpeen laueta ja teen käsin tai apuvälinein temput ja homma onkin hyvin nopeasti hoidettu. En kuitenkaan tarvitse kiihottuakseni mitään visuaalisia virikkeitä, en edes siinä hetkessä haaveile sekstaamisesta miehen kanssa, vaikka toki sitä tulevaisuudessa odotan ja suhteessa tykkään harrastaa seksiä paljon. Mutta mietin sitä, että onko tyypillistä se, että ajatus kohta saatavasta orgasmista on riittävä ärsyke? Olenko jotenkin omituinen? :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Voin miettiä vaikka kauppalistaa. Joku mies mulle nuorena selitti, miten miehet ovat siinä suhteessa erilaisia että voivat toisella kädellä vemputtaa ja toisella vaikka voidella leipää. Minä kysyin, että naisetko muka eivät.

Vierailija
2/9 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa. Minä taas tarvitsen "mielikuvaharjoituksia" ohessa.

Vierailija
4/9 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen nopeasti, jos mietin jotain panojuttuja, mutta toisinaan (aika useinkin) voin miettiä vaikka seuraavan päivän kauppalistaa tai jopa jotain surullista, ja silti tulen kohtuu nopsaan. Siten siis vastaan kysymykseesi KYLLÄ, todellakin ajatus ihanasta orgasmista riittää :D

Vierailija
5/9 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että on muitakin :) Luulen tämän olevan hyvä juttu tulevissa suhteissani, koska en todellakaan jaksa / tarvitse mitään pitkiä lämmittelyjä. Pikapanot kelpaavat hyvin. 

Ap

Vierailija
6/9 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että on muitakin :) Luulen tämän olevan hyvä juttu tulevissa suhteissani, koska en todellakaan jaksa / tarvitse mitään pitkiä lämmittelyjä. Pikapanot kelpaavat hyvin. 

Ap

Tää ominaisuus on kyllä taivaan lahja ruuhkavuosina.

Vierailija
7/9 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sama. 

Vierailija
8/9 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Joskus toki jään viihdyttämään itseäni pidemmäksin aikaa ja teen sarjaorgasmeja. Sitten on sellaisia hetkiä, että haluan muuten vaan masturboida ja silloin tarvitsen ajatukset mukaan. Mutta tosiaan jos tulee sellainen tietynlainen pakottava tarve, niin ei siihen orgasmiin tarvita mitään fantasioita.

Vierailija
9/9 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, tosin orgasmini on usein voimakkaampi jos ajattelen jotain muuta samalla. Masturboin juuri neljä kertaa peräkkäin orgasmin samalla kun selasin av:tä :D. Ihanaa lohtuhuvia pääsykoelukuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän