Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko kaiken maailman surisevat sauvat saaneet naiset odottamaan liikaa miehiltä?

Vierailija
12.05.2016 |

Totuus on, ettei mies voi kilpailla Ultimate Masturbator 9000:n kanssa joka vetää vertoja katuporakoneelle, ja suunnilleen jokaiselta naiselta näitä löytyy. Sitten ihmetellään, kun mies ei saakaan orgasmia aikaan naisessa. Itse en ainakaan haluaisi jäädä kakkoseksi muovilelulle,joten kelpuutan vain leluttoman naisen parisuhteeseen.

M24

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surullista jos petrokemian tuote joka surisee onnistuu peittoamaan miehen! xD

Vierailija
2/48 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä saanut orgasmia leluista vaikka niitä on jo kaksi miestä mulle ostanut. Mua ei edes kiihota hirveästi itsetyydytys ellei sitä katso joku. Haluan vain munaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas ei kelpaa mies, joka pelkää muovilelua. Sen kumppanin voi tyydyttää miljoonalla muullakin tavalla kuin lykkimällä pippeliä pimppiin. Jos nainen nauttii peruspanosta mutta haluaa lisäksi surinaa, niin miksi sinä et hyväksy tätä? Miksi sinulle ei kelpaa se, että sinä saat tyydytettyä itsesi naisen koloon ja nainen saa hekuman huippunsa sormetuksen, nuolemisen tai lelun surinan kautta? Miksi nainen pitäisi tyydyttää pelkällä pippelillä?

Vierailija
4/48 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle taas ei kelpaa mies, joka pelkää muovilelua. Sen kumppanin voi tyydyttää miljoonalla muullakin tavalla kuin lykkimällä pippeliä pimppiin. Jos nainen nauttii peruspanosta mutta haluaa lisäksi surinaa, niin miksi sinä et hyväksy tätä? Miksi sinulle ei kelpaa se, että sinä saat tyydytettyä itsesi naisen koloon ja nainen saa hekuman huippunsa sormetuksen, nuolemisen tai lelun surinan kautta? Miksi nainen pitäisi tyydyttää pelkällä pippelillä?

Rakastellessamme nainen ajatteleekin, että ottais jo sen Surina-Sepon ja alkaisi päristellä.

Tämä  ajatuksissa ja hieman oudoksuttaa...

Vierailija
5/48 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaan nautinnon ja orgasmit saan itsevarman ja sisäisesti (mieluusti myös ulkoisesti) viehättävän ja silmissäni seksikkään miehen kanssa, sellaisen jonka kanssa kemiat kohtaa ja on mukavaa myös muualla kuin sängyssä. Epävarmat kitisijät ei sytytä... Että kyllä hyvä mies voittaa minkä tahansa supervibraattorin lukemin sata nolla. :)

N23

Vierailija
6/48 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, itse ainakin inhoan surinavempeleitä. Joskus ostin klitoriskiihottimen ja kyllähän sillä tuli nopeasti, mutta se orgasmi oli sellainen laimea kissanpieru, loppui ennen kuin oikeastaan alkoikaan. Sormilla kevyesti hieromalla (tai nuolemalla) tulee vatsalihakset kramppaava jättiorkku.

Vierailija
7/48 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauheeta, naiset on alkanu vaatia, että heidätkin huomioidaan seksissä. Ihan hirveetä, kun ei voikaan enää vaan jyystää kuivana riippumatta siitä, miten ikävältä naisesta tuntuu.

Vierailija
8/48 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, ei kiinnosta surisevat sauvat, eikä muutkaan sauvat ollenkaan. Ikinä en oo yhtään ostanut, mutta mies on ostanut mulle ja mielellään niillä leikkii tai sitten haluaa että mä leikin ja hän katsoo. Joskus ehdotin, että jospa mä ostaisin hälle jonkun tekopimperon, niin hän vois kokeilla miltä muovilelu tuntuu. Katsoi ihan hölmistyneenä, että mitä hän lelulla tekee, kun on oikeaakin tarjolla. No, ei mua kyllä kiinnostaiskaan kattoa kun mies leikki tekopimpillä, lähinnä varmaan naurattais.

Vierailija
9/48 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mä taas en sauvoja käytä syystä että ovat kovia( vaikka olis jelly) ja en oo ikinä ymmärtänyt miksi dildon pitää täristä...eihän se kullikaan täräjä.

Mutta makunsa kullakin. Panemisen sijaa miesten kannattais opetella suuseksitaitoja ja muutenkin tajuta että nainenkin on yksilö. Se mikä toimi Pirkkoon ei välttis toimi Elluun. Eli kysykää mistä toinen tykkää.

Vierailija
10/48 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla surisevat lelut on jotenkin helpottaneet laukeamista, niin että nykyään tulen helpommin ilmankin. Eikä muovilelu muutenkaan aitoa korvaa, siinä aidossa peniksessä on nimittäin kiinni mies. Sitä on vaikeampi lähtä lelulla jäljittelemään.

Vierailija
11/48 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se muovikapula koskaan mitenkään voi korvata miestä, varsinkaan sellaista joka ottaa myös naisen huomioon. Lelu voi olla naiselle vähän sama kuin oma käsi miehelle, nopea "laukaisin", mutta ne parhaat fiilikset saa kuitenkin vain oikean ihmisen kanssa, kun mukana on henkinen puoli, katseet, tuoksut ja toisen iho ja lämpö...

Oho. Pitääkin mennä hakemaan tuo mies tuolta sohvalta... ;D

Vierailija
12/48 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus on, ettei mies voi kilpailla Ultimate Masturbator 9000:n kanssa joka vetää vertoja katuporakoneelle, ja suunnilleen jokaiselta naiselta näitä löytyy. Sitten ihmetellään, kun mies ei saakaan orgasmia aikaan naisessa. Itse en ainakaan haluaisi jäädä kakkoseksi muovilelulle,joten kelpuutan vain leluttoman naisen parisuhteeseen.

M24

Tosissaanko sä riepu kuvittelet, että naiset haluaa jonkun "katuporan"?!

Harvassa on ne naiset, jotka saavat orgasmin sellaisesta rynkytyksestä kun päällä huhkii riehaantunut katupora, hampaat kolisee yhteen, sänky pomppii ja alakerran mummun kristallikruunu tippuu. Ei.

Vierailija
13/48 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä nykyään odotan että miehen housuista löytyy kova, iso, vihreä, hymyilevällä naamalla varustettu vehje.

Vierailija
14/48 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuoden aikana olen tapaillut lyhyen aikaa 3 eri miestä ja kaikilla on ollut jotain ongelmia seksin kanssa. Ensimmäinen innostui vain äärimmäisistä extremejutuista ja veteli sitten yksinään käteen niistä hekumoiden. Toinen joi itsensä aina mieluummin tolkuttomaan kuntoon kaveriensa kanssa tai baarissa kuin harrasti seksiä. Kolmas oli niin stressaavassa elämäntilanteessa että oli menettänyt sen ja ilmeisesti lievän masennuksen takia seksihalunsa. Kaikkien kanssa tunsin itseni seksihulluksi kun olisin halunnut läheisyyttä ja MUNAA.

Eipä tee enää itsekään seksiä mieli ja olen lakannut jo aikoja sitten haaveilemasta kunnon hikisistä peruspanoista. Ihan vaan sellaisia olisin parisuhteessa mieheltä kaivannut. Joskus harvoin vibralla leikkiessä yritän muistella miltä se kova, kunnon seisokissa oleva vehje ja lämmin miehen iho nyt oikein näyttikään ja tuntuikaan ;-D . Onneksi on lelut keksitty niin on edes jotain seksielämää!

Vierailija
15/48 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on useampi vibra useasta eri materiaalista joita käytän usein ja mieluusti.

SILTI, tän hetkinen mies peittoaa ne mennen tullen. Valehtelematta tulen useampaan otteeseen aktin aikana.

Sanoisin että mun odotukset on nyt tämän miehen ansiosta korkeammalla kuin minkään vibraattorin vaikutuksesta olisi edes mahdollista. Joten jos mies ei kykene kilpailemaan naisen masturbaatio välineitten kanssa niin taitaa vika olla ihan siinä miehessä.

Vierailija
16/48 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mä taas en sauvoja käytä syystä että ovat kovia( vaikka olis jelly) ja en oo ikinä ymmärtänyt miksi dildon pitää täristä...eihän se kullikaan täräjä.

Mutta makunsa kullakin. Panemisen sijaa miesten kannattais opetella suuseksitaitoja ja muutenkin tajuta että nainenkin on yksilö. Se mikä toimi Pirkkoon ei välttis toimi Elluun. Eli kysykää mistä toinen tykkää.

Minun tietääkseni dildo on nimenomaan sellainen penistä mallaava sauva, joka ei värise. Vibraattorit on niitä moottoroituja.

Vierailija
17/48 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se dildo tai vibraattori pitäisi asentaa johonkin robottiin, jolla on ohjaimenaan jonkinasteinen tietokone, joka liikuttaa sauvaa "älykkäästi". Eihän useimmilla itsensä kutittaminenkaan tunnu miltään, miten sitten itsensä nussiminen.

Vierailija
18/48 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöliini kirjoitti:

3 vuoden aikana olen tapaillut lyhyen aikaa 3 eri miestä ja kaikilla on ollut jotain ongelmia seksin kanssa. Ensimmäinen innostui vain äärimmäisistä extremejutuista ja veteli sitten yksinään käteen niistä hekumoiden. Toinen joi itsensä aina mieluummin tolkuttomaan kuntoon kaveriensa kanssa tai baarissa kuin harrasti seksiä. Kolmas oli niin stressaavassa elämäntilanteessa että oli menettänyt sen ja ilmeisesti lievän masennuksen takia seksihalunsa. Kaikkien kanssa tunsin itseni seksihulluksi kun olisin halunnut läheisyyttä ja MUNAA.

Eipä tee enää itsekään seksiä mieli ja olen lakannut jo aikoja sitten haaveilemasta kunnon hikisistä peruspanoista. Ihan vaan sellaisia olisin parisuhteessa mieheltä kaivannut. Joskus harvoin vibralla leikkiessä yritän muistella miltä se kova, kunnon seisokissa oleva vehje ja lämmin miehen iho nyt oikein näyttikään ja tuntuikaan ;-D . Onneksi on lelut keksitty niin on edes jotain seksielämää!

Kannattasko kokeilla tapailla joitain muitakin miehiä kuin noita renttuja? Vaikka sellasta, jolla on elämä kunnossa.

Vierailija
19/48 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M24

Ihan ensimmäiseksi kannattaa hankkia itsetunto. Seuraavaksi kannattaa muistella mieleen, että iso osa naisista ei saa orgasmia yhdynnässä, vaan tarvitaan klitoriksen stimulointia.

Itse olen ostanut useammankin lelun rouvalle, mutta mielestäni on tärkeämpää tuottaa toiselle orgasmi, vaikka sitten leluilla.

Ja voithan sinä hankkia itsellesli flesun. Ei ole sellaista pillua, joka flesun voittaisi...

Vierailija
20/48 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se dildo tai vibraattori pitäisi asentaa johonkin robottiin, jolla on ohjaimenaan jonkinasteinen tietokone, joka liikuttaa sauvaa "älykkäästi". Eihän useimmilla itsensä kutittaminenkaan tunnu miltään, miten sitten itsensä nussiminen.

No onhan tuollaisia olemassa vaikka minkälaisia. Saa säädellä tahdin, mutta liike on samantapainen kuin yhdynnässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi