Eräs mies oli kuvaillut minua "asialliseksi tyypiksi", mitä se tarkoittaa?
Kommentit (17)
Kieltäydyt jos mies ehdottelisi kyrvän työntämistä pyllynreikääsi.
Minäkin haluaisin tietää. Lääkäri kirjoitti papereihini tuon ensimmäiseksi. Olin hirveässä kunnossa.
Mitä ihme vastauksia?? Hyvä tyyppi, sitä tarkoitti.
Asiallinen=huumorintajuton, totinen
Mullekin tuli ekana mieleen huumorintajuton.
No sitäpä me ei tiedetä. Ehkä tarkoitti, että olet hyvä tyyppi. Helppo tulla toimeen, luotettava. Tai sitten tarkoitti sitä, että pitäydyt koko ajan vain asiassa etkä osaa rentoutua. Tai ehkä mies on korviaan myöten rakastunut sinuun, mutta ei saanut suustaan ulos mitään muuta kuin että olet asiallinen tyyppi.
Miten olen kuullut käytettävän tuota ilmausta, niin tarkoittaa henkilöä, joka on sellainen välitön, siisti, reilu tyyppi. Kehu kaverillisess mielessä. Helsinki.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin tietää. Lääkäri kirjoitti papereihini tuon ensimmäiseksi. Olin hirveässä kunnossa.
Piirtämistä odottava Fingerpori-strippi.
Vierailija kirjoitti:
Miten olen kuullut käytettävän tuota ilmausta, niin tarkoittaa henkilöä, joka on sellainen välitön, siisti, reilu tyyppi. Kehu kaverillisess mielessä. Helsinki.
Näin minäkin sen ymmärrän. Helsingistä myös.
Hyvin käyttäytyvä, sopiva, kelvollinen
Asiallinen tyyppi on minun korvaan positiivinen kommentti. Haluaisin että musta sanottaisiin noin. Vaikka olenkin joskus kovaääninen ja ulospäin suuntautunut. Sellainen tyyppi joka ei ole asiallinen on mun mielestä ehkä tyhmä ja pinnallinen.
Että mies oli väärässä.