Voi että miehet on NIIN helppoja!
Asun rivarissa, naapurissa oli poikansa 25v käymässä. Pyllistelin mansikkamaalla sitä siistien hame päällä, minä 38v mummo. Kohta tulee poika kysyyn, tarvisiko hakea kottikärryt kun sitä roskaa tuli. Toki annoin pojan hakea ja viedä kottarit 😁.
Sitten auringon ottoon, kuulokkeet päähän ja nauttimaan. Rauha rikkoutuu kun toinen seinänaapuri 45v säikkäytti tuomalla mulle siiderin. Miehet voi miehet 😂
Kommentit (30)
Niin kyllä on pinpin hinta korkealla. Toista se olisi jos olisi naisia valtava enemmistö ja vain muutama mies.
Eikö vanhemmatkaan naiset osaa kirjoittaa viestejä ilman hymiöitä? Naisten kirjallista osaamista hehkutetaan ehkä vähän turhaan.
Onko käynyt mielessä ettei kaikessa ole kyse seksistä? Miehet = mukavia?
Siis tarkoitit varmaan että kyseiset miehet ovat avuliaita, huomaavaisia ja ystävällisiä?
Kuvittelet vaan. Vanha olet ja käppänä (näinhän miehillekin vastataan).
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Kyllä nainen huomaa, vähintäänkin pullotuksen housuissa 😉
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nainen huomaa, vähintäänkin pullotuksen housuissa 😉
Ja sitten täti heräsi siihen kun kollikissa pissasi suuhun.
Huomasin jo alle parikymppisenä, kuinka helppoja miehet ovat. Vähän hymyili ja flirttaili baarissa niin oli ilmaiset kännit tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö vanhemmatkaan naiset osaa kirjoittaa viestejä ilman hymiöitä? Naisten kirjallista osaamista hehkutetaan ehkä vähän turhaan.
Niinhän se on. Miehet ovat edelleen parhaita kirjailijoita.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin jo alle parikymppisenä, kuinka helppoja miehet ovat. Vähän hymyili ja flirttaili baarissa niin oli ilmaiset kännit tiedossa.
Maailma olisi parempi paikka jos kaikki ihmiset olisivat 'helppoja'. Siinä on toki se kääntöpuoli että monet ihmiset tulisivat myös hyväksikäytetyiksi ja petkutetuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Toi on varmaan ihan validi kysymys 😊. Kirjoitan niin kuin 16 vuotiaani, siihen tottuu 😆
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on varmaan ihan validi kysymys 😊. Kirjoitan niin kuin 16 vuotiaani, siihen tottuu 😆
Ap
Jotenkin kuvittelen, että et ole koskaan muulla tavalla kirjoittanutkaan. 16-vuotias on yhdyssana, muuten.
Hieno homma ap! Ärsyttää miks tähänkin ketjuun tuli lyttääjä negailijoita, kun hyvässä hengessä asiasta kerrot. Mutta oikea asenne ap, ja olen huomannut saman miehistä :) toisaalta itsekin olen helposti kauniille naisille samanlainen, muutun lampaaksi :) t.N29
Vierailija kirjoitti:
Hieno homma ap! Ärsyttää miks tähänkin ketjuun tuli lyttääjä negailijoita, kun hyvässä hengessä asiasta kerrot. Mutta oikea asenne ap, ja olen huomannut saman miehistä :) toisaalta itsekin olen helposti kauniille naisille samanlainen, muutun lampaaksi :) t.N29
Koska "helpoksi" sanominen on vähättelyä tai loukkaus tai ainakin se on aina ollut verinen loukkaus naiseen kohdistuessa, miksei siis myös mieheen?
Kyllä minusta ainakin olisi aika perseestä jos olisin ystävällinen jollekin naiselle ja naisella ei kävisi muuta mielessä kuin miten "helppo" olen.
Vierailija kirjoitti:
Koska "helpoksi" sanominen on vähättelyä tai loukkaus tai ainakin se on aina ollut verinen loukkaus naiseen kohdistuessa, miksei siis myös mieheen?
Kyllä minusta ainakin olisi aika perseestä jos olisin ystävällinen jollekin naiselle ja naisella ei kävisi muuta mielessä kuin miten "helppo" olen.
No sinä nyt et kelpaa kuin yhden tanssin verran kenellekään. Mieti sitä.
Oot ennen antanut niille roikkurömpsää, ehkäpä kännissä ja et muista. Toiston toivossa tulevat.
Vierailija kirjoitti:
Voisit vähän opetella tulkitsemaan tekstiä. Ap ei suinkaan kirjoittanut pahassa hengessä tuota juttua, ja kirjoittaa itsestään satiiriseen sävyyn "mummo" ja "pyllistellä". Ap vitsailee myös itselleen samalla kun vitsailee sille, miten helppo toisilta on saada palveluksia vähän keimailemalla. Ja kuten itse sanoin, itse ainakin tunnistan tuon olen itsessäni, sekä keimailijan ja sen jolle keimaillaan, ja mielelläni siihen lankaan menen vaikka tiedän sen osittain olevan keimailua. Löysääppäs vähän pipoa, ei aina tarvii olla niin katkera! Ala itsekin keimailla, huomaat miten kivaa se on ja aikuiset terveitsetuntoiset älykkäät ihmiset ei kyllä siitä loukkaannu. N29
Niin siis miehet ovat helppoja? Helppoja saamaan hyväksikäyttämään naisia? En AP:na hurraisi.
Rotunaiset ovat niitä, joita ei ihan joka poika lähesty.
Täh?