Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet naisesta, jolla on ollut noin 100 seksikumppania?

Vierailija
12.05.2016 |

Vähän alle nelikymppinen nainen kyseessä.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitoutumiskyvytön.

Miten niin? Mitä jos miehet eivät halua sitoutua, onko se naisen vika?

Vierailija
42/72 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ollut vaikka kymmenen vuotta sinkkuna eikä ole löytanyt vakituista seurustelukumppania niin eihän tuo ole mikään ihme määrä.

365 x 10 = 3650 päivää,  eli keskimäärin kerta kuussa seksiä, monesti harvemminkin. Minä parisuhteellinen harrastan seksiä keskimäärin 20 kertaa kuukaudessa.

Siis sata seksikumppania, ei sata kertaa seksiä. Onhan se voinu olla seksisuhteessa monen miehen kanssa yhtäaikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolta naiselta saa varmaan papilloomaviruksen aika helposti. En antaisi suojaamatonta suuseksiä hänelle pitkäaikaisessa parisuhteessakaan. Mutta ei mitään pahaa sanottavaa ole hänestä.

HPV:n esiintyvyys on n. 80% väestöstä. Onnea sen välttämiseen.

Vierailija
44/72 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oishan se noloa jos vaimo ei kelpais muille.

Vierailija
45/72 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömiä vastauksia. Minulle tulee ensimmäisenä mieleen, että henkilö on ollut elämänsä aikana monen monta vuotta sinkkuna ja harrastanut yhden yön juttuja silloin. Ei sata tarkoita, että ei olisi mitään standardeja tai levittäisi kaikille jalkansa. Jos nuo jakautuvat esim. kymmenelle vuodelle, niin siitähän tulee alle 1 kuussa :)

Vierailija
46/72 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirvee horo.

En huolis.

Ei sulla huolta ole. Et oikeen tajuu juttuja.

Sulle tulee takuulla sellainen kumppani, joka luovuttaa sulle paperilla kirjallisesti tiedot kenen kaa ja milloin ja miten on ollut. Ja kuinka monta kertaa...sitten sä tarkastat sen lapun ja kerrot, että kelpaako vaiko eikö kelpaa sulle. :)

En varmaan tajuukaan ku oon tällanen vanha pieru. Ei mun kumppani ole mitään paperilappuja rustaillut. Parikymppisenä tavattiin ja yhdessä vanhetaan nyt nelikymppisinä ja lapsiamme kasvatetaan.

Eikä sillä. Ei se ole multa pois jos joku haluaa monta seksikumppania. Siitä vaan. ei vaan ole mun juttu.

Vierailija
47/72 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolta naiselta saa varmaan papilloomaviruksen aika helposti. En antaisi suojaamatonta suuseksiä hänelle pitkäaikaisessa parisuhteessakaan. Mutta ei mitään pahaa sanottavaa ole hänestä.

HPV:n esiintyvyys on n. 80% väestöstä. Onnea sen välttämiseen.

Ihan kaikkia mahdollisia papilloomaviruksen alatyyppejä en silti kehooni ja etenkään nieluuni kaipaa, kiitos vain.

Vierailija
48/72 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa paljon, varmaan ollut pitkään sinkkuna. Ja "paljon"ei sitten ole arvostelua persoonaa kohtaan, sillä minusta seksin harrastaminen ei kuulu vain parisuhteeseen eikä tee ihmisestä mitenkään huonompaa :)

N37

Vierailija
49/72 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyykkisesti epävakaa.

Vierailija
50/72 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mä oon tollainen nainen! Hauskaa kun teillä on noin paljon mielipiteitä musta. Ootte tosin kaikki väärässä.

Vierailija
51/72 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen nainen, jolla seksikumppaneita arviolta tuo sama sata. Vakiinnuin aika myöhään, mutta nyt olen jo useamman vuoden ollut naimisissa.

Vierailija
52/72 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä miksi hänestä pitäisi olla jotakin mieltä. Se että kuinka monta seksikumppania yhteen elämään sattuu on kuitenkin aika paljon kiinni satunnaisista tekijöistä.

Minulla on ollut vain parikymmentä kumppania vaikka sinkkuna menin sänkyyn suurinpiirtein kaikkien kanssa joilta sain. Vähän alle kolmekymppisenä löysin mieheni monen sattuman kautta. Jos se ei olisi silloin tapahtunut niin olisin ehkä vieläkin sinkku ja seksikumppaneita olisi kertynyt kunnioitettava määrä.

Vierailija
53/72 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei mä oon tollainen nainen! Hauskaa kun teillä on noin paljon mielipiteitä musta. Ootte tosin kaikki väärässä.

Ihanko kaikki? Tässä ketjussa on kuitenkin paljon erilaisia mielipiteitä.

Vierailija
54/72 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vikaa päässä. 

Vierailija
55/72 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitoutumiskyvytön.

Miten niin? Mitä jos miehet eivät halua sitoutua, onko se naisen vika?

No?

Vierailija
56/72 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pano. Luultavasti.

Tosin on mulla samanikäisenä ikisinkkumiehenä sen 50 ollu ja en ole hyvä pano...

Vierailija
57/72 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa pikkuhiljaa osaamaan hommat, hyvä hyvä.

Vierailija
58/72 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen lukeneeni, että ranskalainen dekkarikirjailija Georges Simenon itse kehui, että hän on maannut kymmenentuhannen naisen kanssa. Eikä tuo minusta valokuvassa sairaalta vaikuttanut. Eli sadan miehen kanssa maannut nainen on varmaan kymmenen vuoden aikana ollut melko pidättyväinen seksisuhteissaan.

Vierailija
59/72 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo 100 ole edes iso määrä. Jos on 25 vuotta sinkkuna niin se tarkoittaa huimat neljä miestä vuodessa.

Vierailija
60/72 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nirso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän