Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämä on kyllä ihan paskaa, kun mies ei halua seksiä

Vierailija
12.05.2016 |

Mies siisnei näe mitään vaivaa seksin eteen, eikä aktiivisesti halua sitä. Joskus tosi harvoin jos tilanne on kaikin puolin otollinen, seksiä on, mutta eihän niitä juuri koskaan ole, kun kyseessä on pikkulapsiperhe ja mennään aina eri aikaan nukkumaan ja herätään eri aikaan. Eikö se tajua, että parisuhde lakkaa olemasta x ajan jälkeen, jos seksiä ei ole? Vai sekö juuri on tavoitteenakin?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama. Ja vieläpä niin, että ollaan oltu yhdessä vasta vuoden. 

Seksiä ei vaan ole. Heti alussa annoin käytännössä olla, mutta jaksoin vielä "pakottaa" miehen seksiin siten, että herätin hänet joinakin aamuina kömpimällä hänen päälleen pusuttelemaan ja herättelemään. Tuosta ei kukaan mies voi kieltäytyä, ja suosittelenkin kokeilemaan jos teillä vaikka toimisi ja mies vähän innostuisi uudelleen. Silti en tuotakaan enää jaksa, koska noihin "joihinin aamuihin" se sitten jäi. En siis tee enää tuotakaan vähää asian eteen, kun mies ei yritä pätkääkään. Se ei vaan halua.

Ihmettelette varmaan että mitä helevettiä teen tässä suhteessa. Minä vaan rakastan tuota miestä palavasti. Seksin kynttilä on sammunut, mutta hellyys ja rakkaus ei, joten tässä jatketaan ja jospa sitä pian jaksaisi taas jotain yrittää viritellä.

Enivei, joo, et ole yksin. Välillä vtuttaa kuin pientä oravaa. 

Palavasti rakastat miestä, joka ei halua sinua eikä kiinnostu sinusta seksuaalisesti? Just joo.

Vierailija
22/28 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nainen ei halua koskaan. En muista, että milloin viimeksi nussittiin.

Melko ahdistavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valita asiasta miehelle. Se tuskin käy tätä lukemassa.

Vierailija
24/28 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi sinä et voi tehdä aloitetta seksiin? Viettele miehesi. Laita vaikka herätys yöllä itsellesi ja sitten vaan miestäsi hyväilemään ja hieromaan hereille..

Olen tietenkin yrittänyt tehdä jo kaikki temput niin monta kertaa, että se on alkanut tuntua nöyryyttävältä. Ja ihan oikeastiko ehdotat, että yöllä haluttoman miehen herättäminen kesken unien seksin takia olisi hyvä idea?! Keskellä ruuhkavuosia kun kumpikin on rasittunutkin?! Ap

Voisiko ruuhkavuosilla olla jotain tekemistä asiassa?

En minkään panisi raivotarta joka tätä ei ymmärrä!

Dildota ittees niin että pillukarvat savuaa, ehkä helpottaa.

No niin dildotankin, mutta karvoja ei ole.

Voisin dildottaa sinkkunakin - tai itse asiassa sinkkuna voisin hankkia munaakin.

Enkä varmasti enää tee yhtään aloitetta enkä varmasti herätä miestä yöllä, se suuttuisi vain.

Olen puhunut tästä niin paljon, etten enää puhukaan. Annan miehelle puoli vuotta aikaa hoitaa asia ja sitten jos ei ole hoitunut, hankin panokaverin muualta.

Ap

Vierailija
25/28 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä nainen ei halua koskaan. En muista, että milloin viimeksi nussittiin.

Melko ahdistavaa.

Ihan perussettii miehelle.

Vierailija
26/28 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaan tuskasi ap, minulla myös todella vähään seksiin tyytyvä mies. Tällä hetkellä tahti on kerran kuussa, menossa siis meidän mittapuulla aktiivinen kausi. Olen itse useamman kerran viikossa mieluiten osastoa. On keskusteltu ja yritetty vaikka mitä mutta minkäs teet kun toiselle ei seksi edes tule mieleen. Nämä ns. viettely yritykset menevät aina hukkaan ja on henkisesti raastavaa olla jossain nätissä alusasussa tai vihjailla, ei vaikutusta. Suoraan kysyminen ei auta. Muutkaan naiset eivät kiinnosta, minä kuulemma ainoastaan kiinnostan.

Olemme olleet yhdessä kohta 20 v ja suhteessamme on paljon hyvää siksi olen tilanteeseen tyytynyt mutta koen kyllä että minulla olisi ollut seksuaalisesti niin paljon enemmän annettavaa ja parhaat vuodet sillä saralla valuvat hukkaan.

Vierailija
27/28 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta on kyllä mahtavaa sairastua masennukseen vain siksi, ettei kukaan saatana pane. Ap

Tuutko panemaan mun kanssa niin parannutaan molemmat?

Vierailija
28/28 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki leluja itsellesi.