Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä on kyllä ihan paskaa, kun mies ei halua seksiä

Vierailija
12.05.2016 |

Mies siisnei näe mitään vaivaa seksin eteen, eikä aktiivisesti halua sitä. Joskus tosi harvoin jos tilanne on kaikin puolin otollinen, seksiä on, mutta eihän niitä juuri koskaan ole, kun kyseessä on pikkulapsiperhe ja mennään aina eri aikaan nukkumaan ja herätään eri aikaan. Eikö se tajua, että parisuhde lakkaa olemasta x ajan jälkeen, jos seksiä ei ole? Vai sekö juuri on tavoitteenakin?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/28 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu jo ettei ole fiilistä siihen vähäiseenkään seksiin kun sen vähyys ja miehen haluttomuus harmittaa niin paljon ja sitä enemmän, kun huomaan ettei miestä tilanne haittaa yhtään. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on toinen tai sit sillä on joku sairaus. Ei se normaali mies ole.

- Mies

Vierailija
4/28 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on se tilanne, jossa 90 % miehistä joutuu elämään parisuhteessa.

Vierailija
5/28 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä varmasti ole.

Ap

Vierailija
6/28 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksipä naiset ei yleensä pärjääkään vastaavanlaisessa tilanteessa. Siis näistä 10% naisista, jotka haluaa seksiä.

Vierailija
7/28 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on kyllä mahtavaa sairastua masennukseen vain siksi, ettei kukaan saatana pane. Ap

Vierailija
8/28 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu aivan varmasti 90% parisuhteessa elävistä miehistä elää seksittömässä parisuhteessa. Mistä nämä uliulimiehet tempaisevat nämä lukunsa. Sama juttu kuin se että heidän mukaansa 80% miehistä ei saa naista. :D

Vierailija
9/28 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sairastuu masennukseen sen takia ettei saa munaa niin on jotakin muitakin ongelmia nimittäin korvien välissä.

Vierailija
10/28 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi sinä et voi tehdä aloitetta seksiin? Viettele miehesi. Laita vaikka herätys yöllä itsellesi ja sitten vaan miestäsi hyväilemään ja hieromaan hereille..

Vierailija
11/28 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sairastuu masennukseen sen takia ettei saa munaa niin on jotakin muitakin ongelmia nimittäin korvien välissä.

Oletko itse elänyt miehen kanssa, joka ei halua sinua? Ap

Vierailija
12/28 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain toisella puolella maailmaa mies pieksee vaimoaan ja sinä tulet valittamaan Av:lle kun et saa tarpeeksi kullia.

Vierailija
13/28 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi sinä et voi tehdä aloitetta seksiin? Viettele miehesi. Laita vaikka herätys yöllä itsellesi ja sitten vaan miestäsi hyväilemään ja hieromaan hereille..

Olen tietenkin yrittänyt tehdä jo kaikki temput niin monta kertaa, että se on alkanut tuntua nöyryyttävältä. Ja ihan oikeastiko ehdotat, että yöllä haluttoman miehen herättäminen kesken unien seksin takia olisi hyvä idea?! Keskellä ruuhkavuosia kun kumpikin on rasittunutkin?! Ap

Vierailija
14/28 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu aivan varmasti 90% parisuhteessa elävistä miehistä elää seksittömässä parisuhteessa. Mistä nämä uliulimiehet tempaisevat nämä lukunsa. Sama juttu kuin se että heidän mukaansa 80% miehistä ei saa naista. :D

Hiljattain julkaistiin se Finsex tutkimus (en jaksa nyt kännyllä etsiä, mutta oli monta avausta tälläkin), ja siinähän tuloksena oli, että 60% miehistä haluaisi enemmän seksiä parisuhteessa. Eli ei 90%, mutta yli puolet parisuhteessa olevista miehistä on samassa tilanteessa ap:n kanssa.

Vierailija
15/28 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse elänyt miehen kanssa, joka ei halua sinua? Ap

Olen.

Vierailija
16/28 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama. Ja vieläpä niin, että ollaan oltu yhdessä vasta vuoden. 

Seksiä ei vaan ole. Heti alussa annoin käytännössä olla, mutta jaksoin vielä "pakottaa" miehen seksiin siten, että herätin hänet joinakin aamuina kömpimällä hänen päälleen pusuttelemaan ja herättelemään. Tuosta ei kukaan mies voi kieltäytyä, ja suosittelenkin kokeilemaan jos teillä vaikka toimisi ja mies vähän innostuisi uudelleen. Silti en tuotakaan enää jaksa, koska noihin "joihinin aamuihin" se sitten jäi. En siis tee enää tuotakaan vähää asian eteen, kun mies ei yritä pätkääkään. Se ei vaan halua.

Ihmettelette varmaan että mitä helevettiä teen tässä suhteessa. Minä vaan rakastan tuota miestä palavasti. Seksin kynttilä on sammunut, mutta hellyys ja rakkaus ei, joten tässä jatketaan ja jospa sitä pian jaksaisi taas jotain yrittää viritellä.

Enivei, joo, et ole yksin. Välillä vtuttaa kuin pientä oravaa. 

Vierailija
17/28 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en puhunut seksittömistä suhteista eikä myöskään AP. Vaan siitä, että seksiä on liian vähän. Näyttäisi olevan useammassa tutkimuksissa, että naimisissa olevista miehistä 2/3 valittelee seksin vähyyttä. Ei tuo toki 90 % ole, mutta lähemmäs sitä lukemaa päästäneen sitten 10 vuoden avioelämän jälkeen.

Vierailija
18/28 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin oikein itse miettimään vastaavaa tilannetta omalle kohdalle. Myönnän itse pihtaavani välillä, ainakin alkuraskauden haluttomuuden takia. Mutta jos mies suoraan kysyy haluaisinko seksiä, en ole ikinä kieltäytynyt. Jos joskus minun aloitteesta mies kieltäytyisi, tuntuisi todella pahalta.. Itsetuntoni saisi kyllä kovan kolauksen.. Puhu miehesi kanssa. Tuo on todella raskasta.

Vierailija
19/28 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tietenkin yrittänyt tehdä jo kaikki temput niin monta kertaa, että se on alkanut tuntua nöyryyttävältä. Ja ihan oikeastiko ehdotat, että yöllä haluttoman miehen herättäminen kesken unien seksin takia olisi hyvä idea?! Keskellä ruuhkavuosia kun kumpikin on rasittunutkin?! Ap

Voisiko ruuhkavuosilla olla jotain tekemistä asiassa?

En minkään panisi raivotarta joka tätä ei ymmärrä!

Dildota ittees niin että pillukarvat savuaa, ehkä helpottaa.

Vierailija
20/28 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihan tosissani ehdotan. Mutta mulla onkin kokemusta vain ruuhkavuosista. Ei haluttomasta miehestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan