Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, jotka tykkäävät työstään, mutta eivät työpaikastaan?

Vierailija
12.05.2016 |

Kyllä, olen hyvilläni siitä, että mulla on töitä. Siitäkin huolimatta, että palkka on niin pieni ja työmatka niin pitkä, että työttömänä saisin suunnilleen saman. Ei, verottaja ei maksa työmatkojani, maksan vain hiukan pienempää veroa niiden takia, mutta ilman autoa en pääsisi, koska julkisia ei enää kulje järkevästi. Aloittaessani vielä kulki.

Mistä en pidä, on pomo, joka utelee jatkuvasti yksityisasioista. Työkaveri, joka on hirveän hermostunut ja avokonttori, matkaa on vain muutama metri. Hän pitää ihmeellistä ääntä koko ajan aamusta iltaan, ei ole normaali mielestäni, joten en oikein voi puuttuakaan asiaan. Avokonttorissa sitä ei voi olla kuulematta, olen ratkaissut asian kuuntelemalla puhelimesta musiikkia, mutta ei jaksaisi olla aina olla kuulokkeet korvilla. Lisäksi vessa on työpisteen vieressä ja kuulen kaikki pierun äänet. Eikä pienessä konttorissa ole paikkaa, mihin siirtyä, lisäksi mun pitää nähdä tulevat asiakkaat. Työpaikka on vetoinen vuodenajasta riippumatta ja pomon kommentti on, että hän tekee töitä paremmin viileässä. Hyvähän se on sanoa, kun on pois paikalta puolet ajasta, eikä hänen pisteeseen käy veto sillä tavalla kuin mulle. Kiitos kun sain valittaa, nyt menen taas. Mun kohokohtia on ne harvat hetket, kun saan olla yksin töissä ja keskittyä rauhassa. Valitettavasti vaan aika harvoin.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla