Jes! -5kg/viikko!
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Lähti vain nestettä. Seuraavina kuukausina lähtee max 1kg/vko. Todennäköisimmin alle 500g. Varaudu siis pettymyksiin jo. Kookosöljy sisältää paljon paljon energiaa.
Sitä energiaahan tarvitaan.
Aloituspaino 85 ja nyt 80, olen 165cm pitkä. En todellakaan syö vähärasvaisesti :D tosin rasvat saan lähinnä lohesta, avocadosta ja öljyistä, lisäksi lihat on ihan normaalirasvaisia eikä mitään rasvatonta jauhelihaa tai kanafilettä. Ei se mulle mikään pettymys ole sitten kun painon lasku hidastuu, ihan odotettavissa ja pääasia että putoaa. En laske kaloreita tai hiilareita, eikä tavoitteena ole esim ketoosi kun imetänkin vielä.
Tulee varmaan kivat puutostaudit ja lihot heti uudestaan :)
Vierailija kirjoitti:
Painan 67 kg, ikäni on 53 v., olen 163 cm pitkä.
Pt sanoi että syön liian vähän, ja teki mulle dieetin jossa syödään kuusi kertaa päivässä. Liikun mielestäni aika paljon, mutta työni on kevyttä, ja joudun myös sattuneista syistä istumaan autossa suht monta tuntia viikossa. Juoksen kahtena päivänä viikossa 6 km lenkin, käyn pilateksessa tunnin viikossa ja joogaan puolitoista tuntia viikossa, salilla teen pt:n tekemää ohjelmaa kahdesti viikossa. Enempää en oikeastaan ehdi, kun töissäkin on käytävä ja huusholli hoidettava. Dieetistä en ole lipsunut.
Painoni on noussut tämän kuurin aikana kilon (lähtöpaino siis oli 66 kg). Vyötärö ehkä piirtyy vähän selkeämmin, mutta makkaroita on.
Olen päätellyt, että aineenvaihduntalaskumittarit eivät toimi kohdallani. Mulle ei varmasti auta pelkkä puhdas ruokavalio ja herkkujen jättäminen, vaan makkaroista päästäkseni mun ilmeisesti pitäisi olla syömättä mitään... suurin piirtein.
Jos joku osaa neuvoa niin mielelläni kuuntelen. Ja kilpirauhasarvoni ovat normaalit enkä syö mitään masennuslääkkeitä, jos joku keksii näitä miettiä.
Se Pt bisnes on räjähtänyt Suomessa käsiin ja liian kevyin tiedoin ihmisille ohjelmia tehdään. Ruokavaliot ovat usein liian kana/riisi voittoisia ja muutenkin sama ohjelma annetaan melkein kaikille.
Isommat firmat varsinkin ovat saaneet kritiikkiä osakseen. Ja Fitfarm ei ole todellakaan ainoa jota haukutaan vaan monilla muilla firmoilla on ihan sama ongelma.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/11507678/kokemuksia-fitfarmin-pt-valmenn…!
Lainaus tuosta ketjusta:
Täällä on kanssa yks joka ei suosittele Fitfarmin PT palveluja. En nyt siis sano että kaikki heidän valmennuksensa olisivat huonoja, onhan niitä halvempia vaihtoehtoja ( Lite ja Superdieetti ) mistä varmaan on hyvä aloittaa. Itse otin 6 kk valmennuksen, koska tavoite oli kisalavat, niin ajattelin että kokeillaan ensin 6 kk ja katotaan sitte jos otetaan vuoden kisavalmennus vai ei.
No sain ohjelmat, mitkä olivat tosi alkeellisia. Siis sellasia että olisin ite omalla kokemuksellani saanu ne väsättyä. Sitten kun tarvi apua tai neuvoja niin tuli lyhyt tyly viesti. Itse kanssa halusin hiukan vaihtelua treeniin ja ruokailuun kun oli samoja ruokia syönyt 3 kk, niin en saanut mitään muutoksia mihinkään. Kun aikaa oli kulunu about 5,5 kuukautta tuli viesti että mahdollisesti vaihdetaan kohta hiukan treeniä, no sittenhän se valmennus loppu jo eikä tullut mitään.
Tästä maksoin myös yli 800 euroa, mitkä ovat surkeimmat sijoitetut rahat ikinä. Vaihdoin valmennusta, ja nyt sen vasta huomaa millaista sen oikeasti pitäisi olla :)
Tiedän myös useita biksukisaaja, jotka ovat farmi valmennuksessa olleet, joille sanotaa että kyllä sä kisakuntoon pääset, vedetään tytöt ihan piippuun ja heiltä hajoo pää jo siinä vaiheessa kun kisadieettiä pitäisi aloittaa.
He ovat kertakaikkiaan haukanneet liian ison palan, itse suosittelisin pienempää firmaa missä oikeasti välitetään ihmisistä eikä huku massaan!
Mä kade. Laihis kaks ja puol kk, lähteny se -5kg. Hitaasti mutta varmasti. Ja urheilua paljon!
Vierailija kirjoitti:
Painan 67 kg, ikäni on 53 v., olen 163 cm pitkä.
Pt sanoi että syön liian vähän, ja teki mulle dieetin jossa syödään kuusi kertaa päivässä. Liikun mielestäni aika paljon, mutta työni on kevyttä, ja joudun myös sattuneista syistä istumaan autossa suht monta tuntia viikossa. Juoksen kahtena päivänä viikossa 6 km lenkin, käyn pilateksessa tunnin viikossa ja joogaan puolitoista tuntia viikossa, salilla teen pt:n tekemää ohjelmaa kahdesti viikossa. Enempää en oikeastaan ehdi, kun töissäkin on käytävä ja huusholli hoidettava. Dieetistä en ole lipsunut.
Painoni on noussut tämän kuurin aikana kilon (lähtöpaino siis oli 66 kg). Vyötärö ehkä piirtyy vähän selkeämmin, mutta makkaroita on.
Olen päätellyt, että aineenvaihduntalaskumittarit eivät toimi kohdallani. Mulle ei varmasti auta pelkkä puhdas ruokavalio ja herkkujen jättäminen, vaan makkaroista päästäkseni mun ilmeisesti pitäisi olla syömättä mitään... suurin piirtein.
Jos joku osaa neuvoa niin mielelläni kuuntelen. Ja kilpirauhasarvoni ovat normaalit enkä syö mitään masennuslääkkeitä, jos joku keksii näitä miettiä.
Kuuria on kestänyt nyt kuinka kauan? Voit päätellä ihan mitä huvittaa, mutta fakta on se, että kuntosali nostattaa herkästi painoa, koska neste kertyy lihaksiin.
aika kova painon pudotus, varo ettei hormonitoiminta mene täysin sekaisin... sitten voipi tulla helposti kiloja takaisin, varsinkin vatsanseudulle.