Naiset, miltä tuntuu tietoisuus, että olette täysin miesten armoilla?
Kaikki vapaudet ja oikeudet mitä teillä on pystyvät miehet halutessaan viemään teiltä hetkessä. Miltä tietoisuus tästä heikkoudesta ja avuttomuudesta teistä tuntuu?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Ikävä tuottaa pettymys mutta naiset eivät ole nykyään enää miehistä riippuvaisia, ei niin millään tasolla tai missään asiassa :) Totuus on: nainen pärjää ilman miestä mutta mies ei pärjää ilman naista. Joten kyllä tämä asetelma on ihan päinvastoin, meidän naisten eduksi.
Naiset ovat täysin riippuvaisia miesten maanpuolustushalukkuudesta. Sinä päivänä, kun miehet päättävät olla puolustamatta tätä maata, tulee veli venäläinen ja ottaa sinutkin väkisin. Siinähän sitten itket ja otat vastaan mitä annetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä tuottaa pettymys mutta naiset eivät ole nykyään enää miehistä riippuvaisia, ei niin millään tasolla tai missään asiassa :) Totuus on: nainen pärjää ilman miestä mutta mies ei pärjää ilman naista. Joten kyllä tämä asetelma on ihan päinvastoin, meidän naisten eduksi.
Naiset ovat täysin riippuvaisia miesten maanpuolustushalukkuudesta. Sinä päivänä, kun miehet päättävät olla puolustamatta tätä maata, tulee veli venäläinen ja ottaa sinutkin väkisin. Siinähän sitten itket ja otat vastaan mitä annetaan.
Haha, kun katsoo nykypäivän suomalaisia miehiä, noita uljaita ritareita (not) niin parempi lopputulos tulee kun tarttuu itse aseisiin. Minä en todellakaan henkeäni antaisi suomalaisen plösön miehen käsiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt vastaisin, että se tietoisuus (joka aina välillä joissain tilanteissa iskee) tuntuu pelottavalta, niin minua kiinnostaisi kuitenkin erityisesti tietää, miltä tämä tuntuu ap:sta?
Miltä tuntuu ajatus, että naiset ympärillä pelkäävät? Tekeekö se hyvän, arvostetun, vihdoin kunniaa saavan olon kenties?
Jos näin on, on aika noloa, jos hyvä tunne itsestä saadaan aikaan naisia pelottelemalla / muistuttamalla voimaerosta ja näin viittaamalla raiskauksen ja muun fyysisen pakottamisen mahdollisuuteen.
Saako muut kuin AP vastata? Itse en ole ikinä ajatellut, että joku minun seurassani voisi esimerkiksi pelätä. Eli ei se "valta" ja "voima" tunnu oikein miltään. Itse olen kyllä joskus ajatellut, että miten uskaltaisin tehdä mitään jos olisin joku pienikokoinen nainen. Esim lähteä vaikka jonkun tuntemattoman miehen kanssa jatkoille. Sehän voisi vähintään raiskata tai tappaa minut käsillään ihan helposti. Ehkä se on sitten erilaisita jos on pienestä lähtien tottunut ajattelemaan, että jos minut halutaan raiskata niin juuri mitään en voi tehdä. Mutta itse olisin kusi sukassa jos naisen kroppaan joutuisin nyt.
Ajattelukyvyn puutetta. Se pieni nainen voi puukottaa sinut hengiltä kun nukut.
t.Wuornos.
Se riski on aivan yhtä suuri kaikille. Jos kohtaa väkivaltaisen ihmisen, niin se voi tehdä mitä vain.
t. sittenkin Sinkkumies
Ei olis kiva olla nuori poikakaan yhteiskunnassa, jossa mies saa tehdä, mitä mieli tekee. Näitähän riittää. Väkivaltaa olis muutenkin enemmän, ja pehmeillä arvoilla voisi pyyhkiä herkkää, kaiken kakan ärsyttämää ihoparkaansa.
Minusta on vaikuttanut, että miehet taas aristelevat täällä naisia enemmän bodattuja, tatuoituja ja kenties reteitä hemmoja. Ikään kuin he voisivat yhtäkkiä raivostua ja käydä käsiksi. Onhan tosin sellaisiakin.