Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomioita sosiaalisesta mediasta

Vierailija
11.05.2016 |

Ja erityisesti instagrammista.
Nuoret tytöt ottavat itsestään kuvia naama peitettynä kyykyssä, jonka jälkeen nuoret pojat ja tytöt täyttävät kommenttikentän mitä erikoisimmilla hymiöillä ja kehuilla. Ainut mitä itse nään on korkeintaan lippiksen merkki tai pyllyn vääntämällä väännetty kaari.
28-45 vuotiaat miehet kuolaavat fitnesstyttöjä ja saattavat ehdottaa suoraan seksiä yksityisviestien kautta. Jännämiehet kertovat suoraan olevansa varattuja, koska uskovat sen houkuttavan kaltaistani 21-vuotiasta naista. Not so much.
Feedit, joissa on joka päivä samanlainen kuva tisseistä tai pyllystä peilin edessä keräävät eniten seuraajia. Kun tällaisen ylläpitäjä alkaa parisuhteeseen > seuraajat katoavat.
Varatut henkilöt toimivat täysin kyseenalaisesti snapchatissa, koska puhelimen koplaus ei paljasta mitään viestien kadotessa. Siis myös yli 25 vuotiaat.
Ihmiset altistuvat liikrnbeonnettomuuksille yhä herkemmin, koska puhelin.
Ehkä mukavin huomio on nuoret pojat jotka kommentoivat toisilleen sydämiä. Kun itse olin nuori, olisi toisille pojille "komee <3" kommentoinut leimattu homojsivtai asia olisi läpällä. Hienoa, että kehuminen ja sydämet eivät ole enää vain tyttöjen välillä normaalia.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän