Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäköhän ikäisenä jatkuva panetus lakkaa? (Miehellä)

Vierailija
11.05.2016 |

Olen jo 38-vee. Tällä naamalla ei ole juuri mahdollisuuksia saada naista. Ehkä kerran vuodessa, tsägällä.

Panettaa silti koko ajan tajuttomasti. Liikuntaa harrastan erittäin runsaasti, vaikuttanee asiaan. Mutta ei siitäkään luopua voi, se on niitä vähiä iloja tässä elämässä. Mutta parempi olisi kyllä, että tämä ainainen, jatkuva ja häritsevä panetus lähtisi jo joskus pois.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo 38-vee. Tällä naamalla ei ole juuri mahdollisuuksia saada naista. Ehkä kerran vuodessa, tsägällä.

Panettaa silti koko ajan tajuttomasti. Liikuntaa harrastan erittäin runsaasti, vaikuttanee asiaan. Mutta ei siitäkään luopua voi, se on niitä vähiä iloja tässä elämässä. Mutta parempi olisi kyllä, että tämä ainainen, jatkuva ja häritsevä panetus lähtisi jo joskus pois.

Kannattaisi varmaan käydä lääkärissä. Nykyisin on myös hyviä mielialalääkkeitä, jotka lamaavat seksihalut.

Eivät lamaa haluja. Tekevät vain orgasmin saamisen erittäin vaikeaksi.

Ja tuskin saa masennuslääkereseptiä sillä, että naama nyt on tämän näköinen, ei ole naista, eikä tule, haluan panetuksesta kuitenkin eroon.

Vierailija
22/23 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö voisi hankkia fuckbuddya. Uskon, että löytäisit kyllä naisen, mutta vähättelet itseäsi jostakin syystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi