Teen abortin koska muuten vanhemmat tietää että olen harrastanut sitä
Olen siis jo 19v, mutta minulle olisi todella vaivalloista, että vanhemmat tietäisi minun harrastaneen öhömiä. Vanhemmalla iällä tuskin enää tuota asiaa mietin, mutta nyt sillä on suurta väliä. En pysty pitämään lasta vailla haluaisin, ihan vain siksi että ahdistaa kun vanhemmat sitten tietäisi minun avanneen haarani.
Kommentit (18)
No kuule eiköhän ne oleta sun harrastaneen "öhömiä" jo ihan muutenkin :DDD
Jos abortin peruste on tämä, niin sun pitää tosiaan tehdä abortti - ihan universumin takia.
No kyllähän susta näkee heti ettei henkinen kehitys ja itsevarmuus taida olla vielä täysin kunnossa, eli se abortti on hyvä idea kyllä varmaan ihan muutenkin.
Tuskin tulee vanhemmille yllätyksenä että 19v tytär avannu haaransa. Tosin muista syistä abortti lienee ihan hyvä valinta.
Jos et edes seksiä pysty kirjoittamaan lienee parempikin niin. Lapsi parka..
No kannattais vähä miettiä koska jos teet
aborti niin saatko enää lapsia koskaan sun vanhemmat ei ehkä niin yllättyis jos heistä tulisi isovanhempia.
Öhömmiä :Ddd paras provo pitkiin aikoihin 😂😂
luulisi että se abortti on 50000kertaa pahempi juttu kun ÖHÖMMMIN harrastaminen....
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tulee vanhemmille yllätyksenä että 19v tytär avannu haaransa. Tosin muista syistä abortti lienee ihan hyvä valinta.
Kyllä mä toedän, että mun äiti olisi pitänyt sitä todella pahana. Ihmettelen muutenkin kevytkenkäistä suhtautumistanne, jos ap:llä ei ole vakkaripoikaystävää, jonka vanhemmatkin ovat jo tavanneet. Tietysti joissain kodeissa niin äidit kuin lapsetkin ovat todellisia huoria jo nuoresta alkaen, mutta on paljon koteja, joissa tuollaista vastuuttomuutta kuin ei-toivottu raskaus pidetääisiin kamalana. Ja ihan sitä turhaa seksiäkin myös. Turha = ei vakisuhteessa harrastettu.
Vierailija kirjoitti:
Jos et edes seksiä pysty kirjoittamaan lienee parempikin niin. Lapsi parka..
Tämän kirjoitti huo-ra
Vierailija kirjoitti:
No mitäs harrastit öhömiä :D
Ehkä poikaystävä painosti. Miehet tuossa iässä on aivan hirveitä sikoja siinä asiassa.
Kerro, että Herran enkeli ilmestyi sinulle ja kertoi viestin ihmiskunnan tulevaisuudesta. Onhan tällainen jo kertaalleen tapahtunut niin miksei menisi läpi toisenkin kerran.
Sano että oot vaan raskaana ilman yhdyntää.
Ps. Vanhemmat varmaan enemmän iloitsee tulevaa isovanhemmuutta ku miettii teidän yhdyntöjänne, huoh.
Sano että kävit miesten vessassa ja pöntön reunalla oli varmaan spermaa.
Siis tosi törkeitä kommentteja. Vaikka alkuperäinen viesti oli vähän oudolla tavalla artikuloitu niin ymmärrän aloittajaa jollain tasolla.
Mulle oli todella vaikea myöntää vanhemmilleni että olen menettänyt neitsyyteni koska en ollut parisuhteessa. Olin todella "kiltti" ja ns siveyden sipuli siihen aikaan. Isä oli vielä tosi pettynyt muhun vaikka ihan normaali asia seksi on. :/
Kaikilla ei ole avoimia välejä vanhempiin ja siinä on tarpeeksi "kestettävää", kuin se että muut ihmiset tuomitsee vielä päälle. Tsemppiä ap, yritä puhua toiselle vanhemmistasi, jos jompikumpi olisi läheisempi? Ainakin että saisit tukea vaikean päätöksen edessä. Abortti ei ole mikään läpihuutojuttu ja tarvitset jonkun jolle jutella.
N24
Asutko siis kotona vai miksi niin iso juttu vielä tuonkin ikäisenä?